1. leht 1-st

e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitatud: 23.12.2015 23:02 43
Postitas Mrko
Kas pildil nr. 2 klapp on diagnostikaga kontrollitav / saab parandada / visata üle õla ja uus asemele? Teema selles, et sai e60 2003 530d pihustid ära vahetatud (olid seest roostesed) aga vahest moto pöörded ikka kõiguvad. Vahetaja pakkus selle klapi viga. Samas pidi üks klapp seal veel KSpumba juures olema mis võib samamoodi nöökida. Ei tahaks nagu puusalt tulistades kohe igasugu asju katseeksitus meetodil vahetama hakata. Natu kalliks läheb.

Pilt

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitatud: 24.12.2015 01:33 35
Postitas Ma®tin
Tühikäigul raili rõhk kõigub siis või pole seda keegi vaadanud? Tehase diagnostikaprogrammides on kogu süsteemi test olemas iseenesest.

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitatud: 24.12.2015 22:10 38
Postitas Mrko
Ehk siis esindus peaks ka suutma täiesti adekvaatse info väljutamisega hakkama saama?

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitatud: 24.12.2015 22:16 57
Postitas Ma®tin
No, kindlasti teised ka, kell DIS/ISTA ja vastav riistvara olemas ning asjaga kogemust ning piisavad teadmised.

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitatud: 28.12.2015 22:46 09
Postitas Mrko
Kui palju peaks olema tühikäigul Rail Pressure?

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitatud: 28.12.2015 23:16 58
Postitas PeeterA
Diagnostikatarkvara ju näitab, kui palju on nominal/actual väärtused? Antud screenshot ongi tühikäigul tehtud.
Pilt

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitatud: 28.12.2015 23:44 31
Postitas Mrko
Mul nägi välja selline ennem pihustite vahetust ja peale vahetust on natuke vähemaks langenud- ca 290-ne peale. Kui palju lubatud kõikumine on ja mis sellest järeldada võiks?
Pilt

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitatud: 29.12.2015 12:44 11
Postitas Ma®tin
Ideaalis ei tohiks üldse kõikuda, samas ma pole sellist autot vist veel näinud. Aga seda kõikumist mõjutavad sisuliselt kõik sõlmed süsteemis. KSP regulaatori küljest võid pistiku katsetuseks lahti võtta, siis reguleerib rõhku ainult lati enda regulaator.
Kui palju sul kõikumine on hetkel?

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitatud: 30.12.2015 20:44 51
Postitas Mrko
298-303, samas sai pistik KSP regulaatori küljest lahti võetud ja ilma pistikuta tõuseb surve inpa järgi natuke üle 400. Sai täna teine regulaator peale pandud ja täpselt samad arvud.

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitatud: 30.12.2015 21:48 33
Postitas Ma®tin
No selle kõikumise pärast ma ei muretseks, see täiesti tavaline ja mootori ebaühtlast tööd ei põhjusta. Mul kõigub sama amplituudiga sooja mootoriga ja mingit ebaühtlust tunda ei ole.

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitatud: 29.01.2019 22:04 28
Postitas Jokker
Mida võiks öelda sellise käitumise peale?: üks hetk pöörded kõiguvad, 3 minuti pärast käib ühtlaselt.
Vahest käib kauem ebaühtlaselt, vahest mitte - ehk suvalisel ajal tekkiv. Mootoriajus ainuke veakood õlitaseme anduri kohta.
Videod nominal ja actual railpressure näitudest järgnevalt: (ei pea alla tõmbama, striimitav)

Ebaühtlane käik, poole video peal sai pöördeid tõstetud ise: https://streamable.com/rjje5

Ühtlane käik, ca 2-3 minutit hiljem: https://streamable.com/429nr

Autoks E61 525d 130kw 2004.a

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitatud: 30.01.2019 07:40 41
Postitas teet82
Paar päeva tagasi toodi köie otsas üks X5 pihustite vahetusse, olevat maha surnud tee peal. Peale aku laadimist läks käima kuidagi aga tühikäik väga kehv, tahtis välja surra. Sai arvutiga vaadatud igaks juhuks, latirõhk kõikus jubedalt ja mõne pihusti näit käis 10 peal ära korraks. Kas saavad siis nii läbi olla pihustid, et latirõhku ei suudeta hoida enam, aga igal juhul sai korda asi peale taastatud pihustite paigaldust.

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitatud: 30.01.2019 12:34 13
Postitas Jokker
Antud autol pihustite näidud kõik rohelises alas, sai üsna pikalt jälgitud ning ka koormuse ajal.
Muidugi see ei näita reaalset pihustite seisukorda ning alati on võimalus vigasele pihustile.
Aga ise kahtlustan rail pressure sensorit, kuid see lihtsalt oletus.
Huvitav veel see, et veakoodi mootoriajusse ei teki, kuigi latirõhk kohati ettenähtust madalam.

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitatud: 30.01.2019 15:50 05
Postitas teet82
Sellel X5-l oli ka tegelikult rõhuanduri veakood sees lisaks igasugustele muudele koodidele. Kuna aku oli eelnevalt tühjaks kedratud, siis ei pööranud väga tähelepanu neile. Aga pistik sai korraks küljest võetud ja uuritud, võib-olla siis läks seal ka paremaks midagi sellest.

Re: e60 Common Rail System Pressure Control Valve 135378057

Postitatud: 11.03.2019 18:16 43
Postitas Jokker
Foorumi eesmärgi suhtes aus olles kirjeldaksin siis kuidas minu juhtum lahenes:

Tegelikult oli Martin juba siin eelnevalt olulise info välja toonud. Sai siis katsetuseks KSP küljes oleva regulaatori pistik lahti tehtud ja latirõhk/pöörded olid koheselt ühtlaselt paigal. Lisaks veel sai uuritud BMW TIS dokumente kus selgelt kirjas, et kuni 19 kraadise mootori temperatuuri juures on latirõhu reguleerimine lati lõpus oleva regulaatori kaudu. Üle 19 kraadi tõustes läheb latirõhu juhtimine üle KSP küljes olevale regulaatorile (seesama mis vigane oli). Kuna mina selle autoga ei sõida siis külmkäivitusi ma näha ei saanud aga omanik väitis, et tõesti külmast peast käib ühtlaselt.
Seega sai ostetud uus regulaator (13517787186), Boschi toodang, 90 eurot. Vahetus oli üsna tülikas kuna asub see üsna halva ligipääsuga kohas ja kõik jääb ette. Kõige lihtsam oli eelnevalt sisselaskekollektor maha võtta kuna nagunii oli vaja pöördklappidele uued pimedad panna koos uute sisselaske tihenditega.

Nüüd auto ca 1000km sõitnud ja mootor nurrub ühtlaselt nagu peab.