E39 530d ei käivitu

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
TaaviH
Huviline
Postitusi: 139
Liitunud: 19.02.2015 17:46 36

E39 530d ei käivitu

Postitus Postitas TaaviH »

Auto ei käivitu, põhjaalune pump süüdet keerates vaikuses. Kas Põhjapump ise läbi , või võib selle pumba mitte töötamise taga olla ka midagi muud ?

Arvuti näitas : 1260 ´´delivery pump control system´´
Kasutaja avatar
Pedak
Huviline
Postitusi: 1980
Liitunud: 13.07.2009 14:13 45
Peamine sõiduk: BMW 330D
Asukoht: Tallinn

Re: E39 530d ei käivitu

Postitus Postitas Pedak »

Mul 330d sama keiss nädalavahetusel. Proovi koputada sinna pumba peale või pistikut liigutada. Mul näiteks aitas. Aga suure tõenäosusega pean samuti pumba vahetusele mõtlema.
TaaviH
Huviline
Postitusi: 139
Liitunud: 19.02.2015 17:46 36

Re: E39 530d ei käivitu

Postitus Postitas TaaviH »

Pumbale ei tule voolu peale, pistikust kontrollitud. Pagasniku releed kontrollitud , kaitsmed tundubad korras olevat. ????? :evil: :evil:
Pumba pistikust tuli diislit , muidu oli kuiv aga kui postiku lauti yhendasin tuli väike nire. Pumba panin uue.


Pildil kraftstoffpumpe on kaitse 54 aga seda pole sees ja selle klemme pole ka seal olemas.

Pilt
TaaviH
Huviline
Postitusi: 139
Liitunud: 19.02.2015 17:46 36

Re: E39 530d ei käivitu

Postitus Postitas TaaviH »

UPDATE !!!

Kindalaeka taga pidi olema relee , vahetasin selle. Auto käivitus kohe. Garaasist välja sõites ikka suri raibe välja . keerasin uuesti süüdet ja pump ikka vait. Panin uuesti süüdet ja käivitus kohe .
Lasen autol praegu soojaks käia ja akut laadida maja ees. Ei julge kuskile sõita .

Keegi ei oska nõu anda ????????
TaaviH
Huviline
Postitusi: 139
Liitunud: 19.02.2015 17:46 36

Re: E39 530d ei käivitu

Postitus Postitas TaaviH »

Sureb ära käimise ajal . Panin käima , käis ca 10 sekundit ja suri .On kellelgi sarnaseid asju olnud ?
Immo ? Süüteluku põhi ? või mida ?
Kasutaja avatar
Skalp
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
Asukoht: Halinga vald
Kontakt:

Re: E39 530d ei käivitu

Postitus Postitas Skalp »

ei ole mingi diisliekspert, aga kas mitte immo probleemi korral auto üldse käima ei lähe? sama süütelukupõhja puhul?
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
TaaviH
Huviline
Postitusi: 139
Liitunud: 19.02.2015 17:46 36

Re: E39 530d ei käivitu

Postitus Postitas TaaviH »

Kuhu põhjapumba juhe jookseb ? Juhet on põhja all umbes 40 cm ja edasi läheb autosse sisse.
Mis ´´1640 DDE control module (EEPROM and configuration)´´ see tähendab ? Või see sellega seotud et aku käis maha vahepeal ???
TaaviH
Huviline
Postitusi: 139
Liitunud: 19.02.2015 17:46 36

Re: E39 530d ei käivitu

Postitus Postitas TaaviH »

Kelle juurde tartus viia ? :roll:
Kasutaja avatar
Pedak
Huviline
Postitusi: 1980
Liitunud: 13.07.2009 14:13 45
Peamine sõiduk: BMW 330D
Asukoht: Tallinn

Re: E39 530d ei käivitu

Postitus Postitas Pedak »

DIA diagnostika, Tehase 21
Diatec OÜ teguri tänavas hella 56 98 33 00, seal ajab asju Edgar, siinne foorumi hunt.
TaaviH
Huviline
Postitusi: 139
Liitunud: 19.02.2015 17:46 36

Re: E39 530d ei käivitu

Postitus Postitas TaaviH »

Kas selline asi on võimalik???

"Had a similar problem with my car twelve months ago. I called BMW assisance out and they replaced the pump (8) and the fuel pump relay. The car started after a LOT of cranking. But when I started it the following morning it still required a lot more cranking than usual. Later that same day it failed to start and I called the AA out Their diagnostics wouldn't/couldn't talk to the car and thus they struggled to find the fault initially. In the end they pulled the induction pipe off and squirted a small amount of Easystart into the inlet manifold.The car started straight away and I drove it straight to my local BMW dealer and left it with them for diagnosis.
They rang me a day later to say that two injectors had failed the prescribed leak down test and thus the fuel rail pressure was falling below a preset limit. This in turn prevents the engine starting as there's a sensor in the fuel rail which sends a signal to the ecu which in turn controls one of the fuel pumps.
Two new injectors later and the car was fine, added to which the performance was improved (as was the economy) "
Vasta