1. leht 1-st

Re: E60/61 klaasipesuri düüsi kütte takistuse väärtus

Postitatud: 09.01.2016 23:51 36
Postitas arnis
Kui on PTC kütteelement siis takistus muutub kui düüsi sooja vette pistad.
Olen kohanud ka E39-tel seda viga. Mõeldes veel kapotipõlengutest, võib oletada,
et mõni düüs vahest kukub 0,1 oomi kanti ja ongi soe kapott.

Ja 1W on täitsa mõeldav 30m/s -20C tuulega.

Re: E60/61 klaasipesuri düüsi kütte takistuse väärtus

Postitatud: 10.01.2016 00:06 16
Postitas arnis
Tingimusel, et IHKA-s vajalik transs on korras.
Kumb esimesena pekki läheb, kas transs, mis rikub düüsi või
vaikselt vähenev takistus düüsil rikub kolmejalgse, seda veel ei teata.
Pigem külmuv H2O tekitab düüsis mõne mikroprao, mis hiljem kätte maksab.

Kui paneelis on viga salvestunud, kas paneel lõpetab düüside kütmise?

Re: E60/61 klaasipesuri düüsi kütte takistuse väärtus

Postitatud: 11.01.2016 12:55 32
Postitas iaanek
viewtopic.php?p=14885779#p14885779" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: E60/61 klaasipesuri düüsi kütte takistuse väärtus

Postitatud: 12.01.2016 21:52 18
Postitas arnis
Kas kapotihinge juures kaablisooned nominaalse välimusega?
Täitsa niisama trükkpaat ei tohiks pauku teha.

Re: E60/61 klaasipesuri düüsi kütte takistuse väärtus

Postitatud: 12.01.2016 22:16 47
Postitas arnis
Enne kui IHKA korda teed, mõõda, milline on pinge pesudüüside väljundil põlenud kiviga.
Võibolla saab selguse majja, kas düüs rikkus paneeli või paneel düüsi.