E39 530D Kütuse pump vahetatud ikka rõhk kukub

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

E39 530D Kütuse pump vahetatud ikka rõhk kukub

Postitus Postitas 50atmracing »

Terv nimelt auto suri välja , diagnost näitas et 1bar rõhku selge sai tutikas põhjaalune pump, vahetatud paagisisesed pumbad, kütuse filter, latirõhu andur ja tagasivoolu klapp.
Raili rõhk ilusti 364-374 koormuse all lööb 1300 ära

Probleem selline et põhjaalune undab koledalt tühikäigul 3.7bar rõhku koormuse all on 2.4 :idea:

Muideks autol küljes 3mas põhja alune pump eelmised on läinud "rikki" :?:
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: E39 530D Kütuse pump vahetatud ikka rõhk kukub

Postitus Postitas Ma®tin »

B-osa pumbad?
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Re: E39 530D Kütuse pump vahetatud ikka rõhk kukub

Postitus Postitas Alari. »

Ja ega sa tagasivoolu klappi tavalist ei pannud?
Kui panid siis palju õnne.Pump saab koormust liiga palju.
Orig klapp töötab ka vastupidiselt.Ehk siis ülerõhu suunab kõrvale ja uuesti ringlusesse.
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: E39 530D Kütuse pump vahetatud ikka rõhk kukub

Postitus Postitas 50atmracing »

Ma®tin kirjutas:B-osa pumbad?
põhjaalune oli imeliku nimega me... midagi
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: E39 530D Kütuse pump vahetatud ikka rõhk kukub

Postitus Postitas 50atmracing »

Alari. kirjutas:Ja ega sa tagasivoolu klappi tavalist ei pannud?
Kui panid siis palju õnne.Pump saab koormust liiga palju.
Orig klapp töötab ka vastupidiselt.Ehk siis ülerõhu suunab kõrvale ja uuesti ringlusesse.
ei pannud pierburg läks ikka.
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Re: E39 530D Kütuse pump vahetatud ikka rõhk kukub

Postitus Postitas Alari. »

Ja kust sa uue said?Tootmisest maas ja ainult koos torudega ehk siis 100+euri
Nn romula uue panid?
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: E39 530D Kütuse pump vahetatud ikka rõhk kukub

Postitus Postitas 50atmracing »

Alari. kirjutas:Ja kust sa uue said?Tootmisest maas ja ainult koos torudega ehk siis 100+euri
Nn romula uue panid?
tagasivoolu oma tuli doonor autolt mis käivitus nagu mõte ja oli oma rõhkudega ok.

Kõrgsurve pumba rõhuklapp ei tee sellist nalja? :?:
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5350
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E39 530D Kütuse pump vahetatud ikka rõhk kukub

Postitus Postitas ooDDoo »

lekkiv pihusti?
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
Tarass
Huviline
Postitusi: 811
Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
Peamine sõiduk: G31 530 195kw
Asukoht: Keila

Re: E39 530D Kütuse pump vahetatud ikka rõhk kukub

Postitus Postitas Tarass »

Minagi jamasin kunagi sarnase veaga. Mul oli manuaal käigukastiga masin ning madalate pööretega 4-5 käiguga kiirendades suri auto lihtsalt välja. Käivitus koheselt peale seda. Juhe oli taga ja näidud kõik OK kuni mingil hetkel lõi momendiks rõhu täitsa alla. Sai ka vahetatud järjest kõik pumbad, klapid, andurid UUTE vastu ning paar pihustit lasin ka ära taastada... Vigaseks osutus lõpuks KSP mida algselt välistasid pea kõik kellelt abi otsisin.
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: E39 530D Kütuse pump vahetatud ikka rõhk kukub

Postitus Postitas 50atmracing »

Tarass kirjutas:Minagi jamasin kunagi sarnase veaga. Mul oli manuaal käigukastiga masin ning madalate pööretega 4-5 käiguga kiirendades suri auto lihtsalt välja. Käivitus koheselt peale seda. Juhe oli taga ja näidud kõik OK kuni mingil hetkel lõi momendiks rõhu täitsa alla. Sai ka vahetatud järjest kõik pumbad, klapid, andurid UUTE vastu ning paar pihustit lasin ka ära taastada... Vigaseks osutus lõpuks KSP mida algselt välistasid pea kõik kellelt abi otsisin.
arusaadav aga railrõhk normis... seega peab kuskilt miskit järgi andma
Vasta