1. leht 1-st

E34 525TD mootoritõrge

Postitatud: 26.03.2016 15:04 36
Postitas Fereos
Tervist!
Mul tekkis järsku selline mure, et auto käivitub väga halvasti, nii soojalt kui külmalt, ja kui käima läheb lähevad pöörded kohe 1500 peale... vajutad gaasi jäävad täpselt niipalju peale kui vajutad maha ei lange, külma mootoriga sureb välja kui midagi ei tee ja lööb pihusti tule põlema, sooja mootoriga välja ei sure aga tuli põleb...
Algselt arvasin et viga on juhtpihustis, vahetasin ära kuid mure endiselt sama... Kunagi oli mul midagi sarnast, kui pumbapea oli natuke paigast nihkunud, kuid siis ei löönud pihusti tuld põlema.
On kellelgi ideid kus kala võib peidetud olla?
Ette tänades Fereos

Re: E34 525TD mootoritõrge

Postitatud: 26.03.2016 21:39 42
Postitas Rainer.K
Vändaanduri lõppemisel jääb 1500 pöördega käima.
Madalamal pöördel ei saaks ta käia sest juhtpihusti signaal oleks liiga nõrk et pöördeid lugeda.
kontrolliks peab mõõtma takistust aju pistiku klemmide 13 ja 47 vahel ja takistus on suurusjärgus 1300 oomi.
Meeldivat tuvastamist.

Re: E34 525TD mootoritõrge

Postitatud: 26.03.2016 22:35 55
Postitas Fereos
Kas vändaandur on seal hooratta juures kuskil?
polegi täpselt kursis sellega kus ta asuda võib.

Re: E34 525TD mootoritõrge

Postitatud: 27.03.2016 10:49 02
Postitas KristjanK
Jep. Juhi pool starteri all. Ainus juhe, mis sinna hooratta juurde läheb. Lisaks on andur kinni veel nr 10 poldiga.Enne kui päris eemaldama hakkad, võta andurilt juhe küljest ja proovi veel. Kui mootoritöös midagi ei muutunud, on lihtne - andur peetis. ;)

Re: E34 525TD mootoritõrge

Postitatud: 27.03.2016 11:43 24
Postitas Fereos
sai siis see vända andur järelt ära kistud, muutus ainult niipalju et tahhomeeter lõpetas töö... mootoritöös ei mingeid muudatusi, algul kui mootor käima panna, nagu töötaks ilusti 2-3 sek läheb mööda lööb armatuuris pihusti tule põlema ja lööb kohe 1500 pööret. On kellelgi veel häid ideid?

Re: E34 525TD mootoritõrge

Postitatud: 29.03.2016 21:36 55
Postitas MairoG
Hea idee oleks lasta diagnostika teha ;) Pole ju mõtet puusalt ennustada vigu ja tuimalt asju lahti ühendada ja tekitada sellega veakoode juurde :cool:

Samas lisa ka enda asukoht, siis oskavad diagnostika Härrad / Prouad pakkuda enda abi kah :cool:

Re: E34 525TD mootoritõrge

Postitatud: 14.09.2016 15:05 41
Postitas Fereos
Sai käidu ka diagnostis, sealt tuli ainukeseks veaks vändaandur, sai muretsetud uus andur, aga sama värk.. ei usu et sain samasuguse vigase anduri, diagnostis oli mootori pööreteks 2250 aga armatuuris näitas mul 1500, peale anduri vahetust näitab 1250.. aga endiselt sama probleem, kellelgi mingisuguseid mõtteid?

Re: E34 525TD mootoritõrge

Postitatud: 14.09.2016 21:49 51
Postitas teet82
Ärge siis käige lihtsalt veakoode lugemas ja üritage ise midagi remontida nende põhjal, auto tuleks ikka remonti jätta ja lasta korda teha seal. Kui näitab vändaanduri viga, siis ega see ei tähenda automaatselt, et andur ise vigane, probleem võib ka mujal olla... Peab ikka närvi olema, et pool aastat võidelda mingi bemmiga ja mitte raha välja käia korda saamise eest :D

Re: E34 525TD mootoritõrge

Postitatud: 14.09.2016 22:02 19
Postitas Fereos
miks käia raha välja selle eesti, kui ise võib sama hästi korda teha, lihtsalt mu töö on selline et olen üle poole aasta korraga kodunt eemal ja siis jälle kodus.. ega siis keegi ei parandagi mu asju :D

Re: E34 525TD mootoritõrge

Postitatud: 14.09.2016 22:16 55
Postitas teet82
Kui tahad ise remontida taolisi vigu, siis peab Sul endal arvuti abis olema. Kui vahetad ära mõne jupi, siis saad kohe vaadata, kas veakoodi enam pole ja asi toimib. Või kui midagi ei muutunud, siis tuleb võib-olla hakata juhtmeid kontrollima või mootoriaju vahetama. Selle konkreetsel mootoril on väntvõllianduri kaugus hoorattast reguleeritav, äkki see paigast ära.

Re: E34 525TD mootoritõrge

Postitatud: 22.09.2016 17:34 52
Postitas YaKu
teet82 kirjutas:Kui tahad ise remontida taolisi vigu, siis peab Sul endal arvuti abis olema. Kui vahetad ära mõne jupi, siis saad kohe vaadata, kas veakoodi enam pole ja asi toimib. Või kui midagi ei muutunud, siis tuleb võib-olla hakata juhtmeid kontrollima või mootoriaju vahetama. Selle konkreetsel mootoril on väntvõllianduri kaugus hoorattast reguleeritav, äkki see paigast ära.
Mürk kirjutas:Õige vahe on 0.1 -1.8 mm. Tavaliselt jäetakse 1 mm. Õige protseduur on see paika panna spets tööriistaga, ennem vända ratta pealt märki keerates. Kui sul tööriista pole,siis paned tunde järgi. Kui sa vända paika keerad,siis saad anduri august kontrollida,kas hooratta küljes olev märk on paigas. Siis vastavalt sellele ka mõõdad. Minu omal oli kast maas ja tegin seda lehtkaliibriga.
Volum kirjutas:Andur indutseerib mähises vahelduvpinge, mille sagedus on võrdeline rootori pöörlemissagedusega (Sel juhul siis hoorattaga). Pinge amplituut sõltub õhuvahest rootori ja anduri vahel ning pöörlemissagedusest. Õhuvahe vähenemisel muutub magnetvälja jõujooned tihedamaks, vahe suurenemisel hõredamaks. Aju ise näeb kindla vahega amplituuti. Selle muutmisel ei suudeta enam andmeid lugeda ja aju lööb veakoodi sisse. (A la stiilis: position sensor implausible)
Lihtne.