E34 õhulugeja äravõtmine ja otsetoru koonusesse?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
zoomer
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 05.06.2005 11:12 24

E34 õhulugeja äravõtmine ja otsetoru koonusesse?

Postitus Postitas zoomer »

Kas see on kasulik, või auto hakkab liigapalju õhku korraga peale saama?
On keegi kuidagi seda proovinud?
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

põhimõtteliselt saab ka inimesel nina ära löigata, õhk käib niisama ju paremini läbi ja pole enam tatine ka

no mispärast küll on auto küljes õhu-kulu-mõõtja?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8285
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kuda see õhukogus sellest muutub? Seda määrab ju seguklapp.
Mille järgi nüüd otsustada, palju seda bensiini antud õhukoguse põletamiseks peale mõõta?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
zoomer
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 05.06.2005 11:12 24

zoomer

Postitus Postitas zoomer »

krr peab lihtsalt proovima
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8285
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

priitv8 kirjutas:Mille järgi nüüd otsustada, palju seda bensiini antud õhukoguse põletamiseks peale mõõta?
Tegelikult sõltub see mis juhtub sellest, milline asendusväärtus puuduva õhukoguse info asemele võetakse. Mis omakorda sõltub ka pritsungi põlvkonnast. Minu DME 3.3 nt. rakendab siis seguklapi potentsiomeetri signaali (seguklapi asend). Seega ilma õhulugejata mootor välja ei sure ja sõidab ka, ainult uimane on. Kui Sul on aga DME 1.x põlvkonna pritse (pöördklapiga õhulugeja), siis sellist infot ei ole, kuna seguklapi andur annab inffi ainult tühikäigu ja WOT asenditest.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Tegelikult kui ökonoomsus ei huvita siis ei ole seda lugejat sinna vaja.
Näiteks a grupi e30 M3'del oli see lugeja ainult ilu pärast kapoti all (mingi reegel, mis ei lubanud seda eemaldada). Ilma selle lugejata on mootor äkilisema reageerimisega samas selle eemaldamine (nii et sellest kasu ka oleks) eeldab ka mootori juhtelektroonika muutmist.
Selline sisselaskesüsteem on e30 M3 puhul tuntud "alpha-n" nime all.
Kasutaja avatar
zoomer
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 05.06.2005 11:12 24

zoomer

Postitus Postitas zoomer »

mul 2.0 mootor ja 96kw, nii et siis mõttekas see yldse selat nahui visata vä?
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Re: zoomer

Postitus Postitas Tom »

zoomer kirjutas:mul 2.0 mootor ja 96kw, nii et siis mõttekas see yldse selat nahui visata vä?
Ei, kui sa midagi peale selle ei muuda, siis mootor ei tööta sul enam normaalselt.
Vasta