Paar küsimust 525D e39 laiali lennanud turbo kohta
Postitatud: 17.04.2016 17:57 06
Tervist,
Oleks siis paar küsimust seoses laiali lennanud turboga, asi toimus kuskil 100kmh pealt, peale mida sõitsin edasi kuskil 50-100m , peale mida suretasin auto välja, tagant tuli hirmsat tossu, miskipärast proovisin veel käivitada, auto käivitus, käis mingi metalliragin läbi korraks ning siis pöörded kõikusid, suretasin koheselt välja ning peale seda auto enam tööle ei läinud, nagu aju oleks keelanud, kindlalt ei oska öelda. Ootasin kuskil 10-15min peale mida proovisin uuesti käivitada, läks ilusti käima ning tühikäigul probleeme ei esinenud. Alles siis taipasin et ilmselt turbo ning sain auto slepis koju.
Plaan on peale panna taastatud turbo, uus õli, õlifilter, õhufilter, kasutatud intercooler ning torustik läbi pesta.
Küsimus on siis järgnev, et mis põhjusel võis turbo niivõrd hullult laiali lennata ning põhiline, kas on võimalik kuidagi kindlaks teha et mootorisse tükke ei sattunud ning kõik töötab endiselt pärast turbo vahetust, kõige nutusem oleks kui peale turbo vahetust ka uus turbo laiali lendaks või et mootor õhtal oleks.
Vaatasin et tükid olid pääsenud ka intercoolerist edasi, kuid seal oli neid märgatavalt vähem, ning leidsin ka ühe suurema tüki, nii umbes 0.5mm EGR klapi seinalt, ning veidikese metallipuruga.
Olemas on kaabel diagnostikaks ning INPA ja DIS, kas oleks võimalik teha mingid teste või kuidagigi veenduda selles et mootor jäi korralikuks.
Pildid:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Oleks siis paar küsimust seoses laiali lennanud turboga, asi toimus kuskil 100kmh pealt, peale mida sõitsin edasi kuskil 50-100m , peale mida suretasin auto välja, tagant tuli hirmsat tossu, miskipärast proovisin veel käivitada, auto käivitus, käis mingi metalliragin läbi korraks ning siis pöörded kõikusid, suretasin koheselt välja ning peale seda auto enam tööle ei läinud, nagu aju oleks keelanud, kindlalt ei oska öelda. Ootasin kuskil 10-15min peale mida proovisin uuesti käivitada, läks ilusti käima ning tühikäigul probleeme ei esinenud. Alles siis taipasin et ilmselt turbo ning sain auto slepis koju.
Plaan on peale panna taastatud turbo, uus õli, õlifilter, õhufilter, kasutatud intercooler ning torustik läbi pesta.
Küsimus on siis järgnev, et mis põhjusel võis turbo niivõrd hullult laiali lennata ning põhiline, kas on võimalik kuidagi kindlaks teha et mootorisse tükke ei sattunud ning kõik töötab endiselt pärast turbo vahetust, kõige nutusem oleks kui peale turbo vahetust ka uus turbo laiali lendaks või et mootor õhtal oleks.
Vaatasin et tükid olid pääsenud ka intercoolerist edasi, kuid seal oli neid märgatavalt vähem, ning leidsin ka ühe suurema tüki, nii umbes 0.5mm EGR klapi seinalt, ning veidikese metallipuruga.
Olemas on kaabel diagnostikaks ning INPA ja DIS, kas oleks võimalik teha mingid teste või kuidagigi veenduda selles et mootor jäi korralikuks.
Pildid:
" onclick="window.open(this.href);return false;