TDS plokikaane kohta paar küsimust!

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
botzor
Huviline
Postitusi: 868
Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
Asukoht: PR

TDS plokikaane kohta paar küsimust!

Postitus Postitas botzor »

Nò sain siis oma kaanest lahti, nagu ikka tds'idel kombeks on(e34 105kw), lasevad nad ennast just kõige halvemal ajal täis.. Probleem oli 99% selles, et termostaat on näha kuidas kinni kiilunud(14.2014 WAHLER!!!) Eelmine sügis vahetatud, pidas 36 tuhat umbes... Okei, eks ma olin teda kiusanud ka veidi, kuid kuumaks ma teda lasknud varem polnud. Iseenesest sõidab hetkel ka väga hästi aga rets surve sees(veepump uus, paisupaagi kork uus, radikas puhas, termostaadi viskasin minema)

Sain 3 kaant, üks on prügi 100%, teisel on klapi juhtpuksid ära, kuid see on alu kollektoriga, mida mul täpselt vaja oleks ja kolmas on plastik kollektoriga mõeldud.
Teisel kaanel(alu) on lisaks ka veekanalite ümbrus paksult oksiidi all, tundub et veega sõidetud ja tänu sellele on kaane pind ka oksüdeerunud, tundub et lihvimine aitab?

Kõige paremal kaanel on siiski ka üks asi mis häirib, nimelt(põlemiskamber???) koht kus pihustid-küünlad asetsevad kaanes, on ju põlemiskamber siiski?? See tükk on kaanes eraldi sees ja seal on mõrad nähtavad(kuuest kahel või kolmel on näha). Klappide vahel ega kuskil mujal pole, samuti on ka kaan lihvitud(0,1mm) ning pind sirge ja korralik. Kas need mõrad mõjutavad või mitte? Kas julgen riskida ja lappan uue tihendiga kokku?

Pärnus kaane survestamist kust saab?
Millise kaanetihendi ma nüüd ostma pean? m51d25 või m51d25TU? 3 auguga on hetkel igatahes.
On mingeid nippe/mõtteid kellelgi veel, kuidas pikendada kaane eluiga? :lol:
Kas keegi sissse-väljalaskeid portinud ka? Mõtlesin,et prooviks, kuna kaas nagunii lauapeal, siis teen ka klapid ühe hooga kohe ära+ uued säärekad.

plast kollet ka vaja, kui kellelgi on siis andke kuuma!
Rainer.K
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 09.12.2015 10:43 10

Re: TDS plokikaane kohta paar küsimust!

Postitus Postitas Rainer.K »

Nende eelkambri düüside pärast pole väga mõtet muretseda.
Need on mingist pehmest kuumakindlast sulamist ja kui just pole näha, et tükk ära kukub ei lähe ta katki.
Pigem peaks kartma lahtist eelkambri düüsi, kuna sealt vahelt käib tuli läbi ja sulatab kaane serva ära.
Mis aga portimisse puutub, siis kui ei tea mida ja kuipalju poleks vaja torkida.
Kui aga huvi suur, siis võiks püüda saavutada silindriseina poole suunatud õhuvoolu, tekitamaks silindrisse keerist parema põlemise huvides.
Kindlasti tuleb kasuks põlemiskambrist klapipesa ümber oleva astme mahavõtmine.
Sellega saab surveastet ka pisut madalamaks, mis võimaldab silindrisse suurema õhukoguse.
Teatavasti on selle mootori surveaste 22 ja seda on võrreldes otsepritsemootoriga palju.
botzor
Huviline
Postitusi: 868
Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
Asukoht: PR

Re: TDS plokikaane kohta paar küsimust!

Postitus Postitas botzor »

Võtsin traat harja kätte ja lasin puhtaks kõik ja nüüd siis sellised lood:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
botzor
Huviline
Postitusi: 868
Liitunud: 28.01.2012 21:51 10
Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
Asukoht: PR

Re: TDS plokikaane kohta paar küsimust!

Postitus Postitas botzor »

Pesin puhtaks ja viisin survestamisesse. Korras!
Aga, lugesin mitu korda seda eelmist teksti ja ei saanud päris täpselt aru, mida sa mõtlesid, ehk saad puust ja punaseks teha? :lol:
Rainer.K
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 09.12.2015 10:43 10

Re: TDS plokikaane kohta paar küsimust!

Postitus Postitas Rainer.K »

Teisel pildil olev mõra põlemiskambri düüsis ei paista olevat ohtlik eeldusel et düüs ise on kaanes tihedalt sees.
Kontrolliks võib pihustiavast teda vasktorniga kergelt koputada.
Pahasti on aga alumistel piltidel oleva kaane mõraga.
Selle koha peal on paksus 15mm ja eeldades, et mõra läheb 45 kraadise nurga all on ta peatselt veesärgis väljas.
Omale ma näiteks korralikku kaant ei leidnud ja keevitasin sellised kohad ära.
Tekivad need mõrad aga siiski enamuses omaniku süül külma mootoriga minna andmisest aga ka oskamatust tuunimisest kui põlemistemperatuur läheb väga kõrgeks.
Siis pole ülejäänud kaas veel üles soojenenud ja seal servas, mis kuumeneb esimesena surutakse alumiinium suure jõuga kokku.
Kui aga ülejäänud kaas üles soojeneb tekib seal aga hoopis tõmbejõud ja nõnda seal metall ära väsibki.
Vasta