E28 2.4td kahemassilise hooratta asendamine?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
seitsmene728
Huviline
Postitusi: 3132
Liitunud: 21.07.2006 19:08 56
Asukoht: Tartu.tel.56989939

E28 2.4td kahemassilise hooratta asendamine?

Postitus Postitas seitsmene728 »

Sooviks teada kas E28 524td 85kw kahemassilist hooratast saab asendada mõne teise mootori ühemassilise komplektiga?Tean,et sellist asja tehakse m50 mootori puhul aga vana diisli kohta pole kuulnud...
Ette tänades!
Tel.56 989 939
E38
Kasutaja avatar
buumritossutaja
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 07.03.2009 20:34 44
Peamine sõiduk: BMW 325 tdsa Touring 1998
Telefon: 53739469
Asukoht: Võru

Re: E28 2.4td kahemassilise hooratta asendamine?

Postitus Postitas buumritossutaja »

Tere!

Võta see vana maha. Kui on korras veel siis lase lihtsalt korralikul keevitajal kokku keevitada. Sellega seoses on ta nüüd jäik ja juurde tuleb selline kõrin, sest ei leevendata enam hooratast. Endal olnud sama süsteem kunagi.
No ei ole paremat...
Kasutaja avatar
m2x
Huviline
Postitusi: 626
Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
Peamine sõiduk: E39 530d Touring
Asukoht: Neli ratast õhus...

Re: E28 2.4td kahemassilise hooratta asendamine?

Postitus Postitas m2x »

Selle "nipiga" peaks panema leevendusega siduriketta vahele, muidu kipuvad käigukast ja tahapoole jäävad jubinad kaks nõksu rohkem koormust/vibra saama. Endal sain ühemassilise hooratta ja tavalise kettaga uutest giubodest päris ruttu lahti. Eks sai suht rallitada ka, aga ikkagi.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E28 2.4td kahemassilise hooratta asendamine?

Postitus Postitas toivoku »

m2x kirjutas:Selle "nipiga" peaks panema leevendusega siduriketta vahele, muidu kipuvad käigukast ja tahapoole jäävad jubinad kaks nõksu rohkem koormust/vibra saama. Endal sain ühemassilise hooratta ja tavalise kettaga uutest giubodest päris ruttu lahti. Eks sai suht rallitada ka, aga ikkagi.
Kast hakkab kolisema jne, ka mina panin ühemassilise, aga mulle ei meeldinud see üldse, vibratsioon muutus ikka hoopis teistsuguseks autos sees ja läheb tagasi kahemassilise peale tulevikus.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Kasutaja avatar
m2x
Huviline
Postitusi: 626
Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
Peamine sõiduk: E39 530d Touring
Asukoht: Neli ratast õhus...

Re: E28 2.4td kahemassilise hooratta asendamine?

Postitus Postitas m2x »

Oluliselt tugevam vibra oli madalalt kiirendada üritades küll (jutt käib küll 1.8 bensukast). Muul ajal väga tähele ei pannud, aga järsud käiguvahetused käitusid küll kuidagi väga närviliselt, lisaks lammutas tagasilla suured puksid täitsa ära. Need olid küll juba niigi vanad ka, aga täitsa otsa said ikka jube kiiresti peale hooratta modimist. Kui kastil lõpuks üks võll sees pooleks läks, sai ka tavalise asemel leevendustega siduriketas sisse ja jutt hoopis parem. Kasti purunemist mina 100% hooratta+leevendusteta ketta kaela ei julgeks ajada, seal võis misiganes kala olla. Sõidan siiani ja jupid on ka püsima jäänud :D Diislil on ilmselt töörütm hulga teravam küll, vb ei lähe nii kergelt kui bensukaga...
Vasta