1. leht 1-st

E28 2.4td kahemassilise hooratta asendamine?

Postitatud: 21.11.2016 11:06 19
Postitas seitsmene728
Sooviks teada kas E28 524td 85kw kahemassilist hooratast saab asendada mõne teise mootori ühemassilise komplektiga?Tean,et sellist asja tehakse m50 mootori puhul aga vana diisli kohta pole kuulnud...
Ette tänades!

Re: E28 2.4td kahemassilise hooratta asendamine?

Postitatud: 10.12.2016 05:30 46
Postitas buumritossutaja
Tere!

Võta see vana maha. Kui on korras veel siis lase lihtsalt korralikul keevitajal kokku keevitada. Sellega seoses on ta nüüd jäik ja juurde tuleb selline kõrin, sest ei leevendata enam hooratast. Endal olnud sama süsteem kunagi.

Re: E28 2.4td kahemassilise hooratta asendamine?

Postitatud: 10.12.2016 08:33 40
Postitas m2x
Selle "nipiga" peaks panema leevendusega siduriketta vahele, muidu kipuvad käigukast ja tahapoole jäävad jubinad kaks nõksu rohkem koormust/vibra saama. Endal sain ühemassilise hooratta ja tavalise kettaga uutest giubodest päris ruttu lahti. Eks sai suht rallitada ka, aga ikkagi.

Re: E28 2.4td kahemassilise hooratta asendamine?

Postitatud: 10.12.2016 13:48 49
Postitas toivoku
m2x kirjutas:Selle "nipiga" peaks panema leevendusega siduriketta vahele, muidu kipuvad käigukast ja tahapoole jäävad jubinad kaks nõksu rohkem koormust/vibra saama. Endal sain ühemassilise hooratta ja tavalise kettaga uutest giubodest päris ruttu lahti. Eks sai suht rallitada ka, aga ikkagi.
Kast hakkab kolisema jne, ka mina panin ühemassilise, aga mulle ei meeldinud see üldse, vibratsioon muutus ikka hoopis teistsuguseks autos sees ja läheb tagasi kahemassilise peale tulevikus.

Re: E28 2.4td kahemassilise hooratta asendamine?

Postitatud: 10.12.2016 16:27 59
Postitas m2x
Oluliselt tugevam vibra oli madalalt kiirendada üritades küll (jutt käib küll 1.8 bensukast). Muul ajal väga tähele ei pannud, aga järsud käiguvahetused käitusid küll kuidagi väga närviliselt, lisaks lammutas tagasilla suured puksid täitsa ära. Need olid küll juba niigi vanad ka, aga täitsa otsa said ikka jube kiiresti peale hooratta modimist. Kui kastil lõpuks üks võll sees pooleks läks, sai ka tavalise asemel leevendustega siduriketas sisse ja jutt hoopis parem. Kasti purunemist mina 100% hooratta+leevendusteta ketta kaela ei julgeks ajada, seal võis misiganes kala olla. Sõidan siiani ja jupid on ka püsima jäänud :D Diislil on ilmselt töörütm hulga teravam küll, vb ei lähe nii kergelt kui bensukaga...