1. leht 1-st

E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitatud: 28.11.2016 11:17 41
Postitas andrus964
Tere

E61, 2004 a, 530d, 160 kw lööb koguaeg sisse vea:
3f57 charge air pressure controller.
Turborõhu andur vahetatud. Turbo geomeetria puhastatud. Viga ilmnes just peale väljalaske kollektori vahetust. Kui panna arvuti taha ja viga maha lasta siis auto toimib väga hästi, minek nii, et seljatoes kinni ja järsku lööb vea sisse, turbo kaob, jõudu pole... Tundub justkui, et madalatel pööretel sõites lööb kiiremini sisse kui kõrgetel põõretel. Vahest saab sõita 10 km nii kui viga pole löönd vahest piisab 100 meetrist...
Milles asi? Teab keegi mis võib selle põhjustada?

Re: E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitatud: 28.11.2016 14:13 46
Postitas mike1
Kontrolleri viga annab ju, mitte rõhuanduri.
Juhitakse vaakumsolenoidiga - ilmselt probleem seal.
Kas siis lekkivad torud või probleem solenoidi töös/juhtimises.

Re: E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitatud: 28.11.2016 23:57 57
Postitas igor115
mike1 kirjutas:Kontrolleri viga annab ju, mitte rõhuanduri.
Juhitakse vaakumsolenoidiga - ilmselt probleem seal.
Kas siis lekkivad torud või probleem solenoidi töös/juhtimises.
Kas 2004 aasta autol turbo juhtimine ei ole juba elektriline?

Re: E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitatud: 29.11.2016 08:57 55
Postitas andrus964
igor115 kirjutas:
mike1 kirjutas:Kontrolleri viga annab ju, mitte rõhuanduri.
Juhitakse vaakumsolenoidiga - ilmselt probleem seal.
Kas siis lekkivad torud või probleem solenoidi töös/juhtimises.
Kas 2004 aasta autol turbo juhtimine ei ole juba elektriline?

Jep, on küll. Oleks vaakumiga, oleks lihtne

Re: E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitatud: 29.11.2016 12:56 09
Postitas mike1
Minu viga. Aga põhjus siis lihtsalt aktuaatoris või geomeetrias. Arvutiga aktiveerides saavutab soovitud asendid?

Re: E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitatud: 29.11.2016 22:23 36
Postitas andrus964
mike1 kirjutas:Minu viga. Aga põhjus siis lihtsalt aktuaatoris või geomeetrias. Arvutiga aktiveerides saavutab soovitud asendid?

Geomeetria puhastatud ja kõik liigub nii nagu peab. Aktuaator elektriline ja vahetatud. Teeb täpselt oma liigutused ära mis peab. Aga viga lööb ikka sisse. Ilmselt mingi muu asi tekitab seda

Re: E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitatud: 30.11.2016 07:30 29
Postitas mike1
Kus asud autoga? Tegi vana aktuaatoriga sama asja? Peale puhastamist/vahetamist hoova pikkust ka muudetud?

Re: E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitatud: 01.12.2016 21:14 49
Postitas andrus964
mike1 kirjutas:Kus asud autoga? Tegi vana aktuaatoriga sama asja? Peale puhastamist/vahetamist hoova pikkust ka muudetud?


Tartu kandis.
Mure algas peale väljalaske kollektori vahetust. Vanal aktuaatoril olid seest hambad maas, klõpsis, ei saand oma asendeid kätte. Teine sai kylge ja teeb oma nõksud ära nagu peab. Yhesõnaga, toimetab.
Kollektor oli nii läbi, et viskas rohkem kapotialt kui sumpest väljalaskegaase.
Peale seda turbo geomeetria puhastatud.
Hoova pikkust?

Re: E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitatud: 01.12.2016 22:01 56
Postitas mike1
Osadel geomeetria hoova pikkus reguleeritav, sellel ilmselt mitte.
Arvutiga reaalselt aktuaatorit liigutatud ning saavutab soovitud asendid?
See, et liigub, ei tähenda ilmtingimata, et lõppasendid saavutatud.
Tegemist sama sõidukiga, millel teises teemas dpf-i eemaldusest räägid? Kui jah - kas
tarkvara muudetud selle järgselt?

Re: E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitatud: 03.12.2016 18:46 58
Postitas andrus964
mike1 kirjutas:Osadel geomeetria hoova pikkus reguleeritav, sellel ilmselt mitte.
Arvutiga reaalselt aktuaatorit liigutatud ning saavutab soovitud asendid?
See, et liigub, ei tähenda ilmtingimata, et lõppasendid saavutatud.
Tegemist sama sõidukiga, millel teises teemas dpf-i eemaldusest räägid? Kui jah - kas
tarkvara muudetud selle järgselt?
Seda ma ei oska õelda kas saab hoova pikkust reguleerida.
Sama masinaga tegu, tarkvara sa ikka muudetud jah peale dpf eemaldamist.

Re: E61, 2004, 3.0d turborõhu veakood

Postitatud: 08.02.2017 17:23 51
Postitas andrus964
lõpptulemus oli ikkagi turbo vahetus. seega turbo oli omadega õhtal...