F10 drivetrain

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
5iim
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 03.06.2013 02:17 07
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

F10 drivetrain

Postitus Postitas 5iim » 11.12.2016 16:01 08

Tervist.

Autoks f10 3.0 diisel
Vahest tuleb veakood ette drivetrain , mis see tähendab?
võib olla kütusepump ?
Kasutaja avatar
ttsys
Huviline
Postitusi: 4794
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas ttsys » 11.12.2016 17:20 26

See võib kõike olla, mis mootori kui agregaadi küljes. Põhjus on vaja kiiremas korras välja selgitada, sest viga teadmata kõik suure-suure tõenäosusega ainult süveneb. Näiteks võib viga eskaleeruda sellega, et DPF-i puhastusprotsessid peatuvad ning filter täitub üle selle piiri, et ka sundregeneratsiooniga ei ole pärast vea põhjuse remonti enam võimalik seda lahendada.

PS: Pane vaim ka valmis ehk näiteks ühel härral lõppes selline juhtum auto vahetusega.
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... &t=1585857" onclick="window.open(this.href);return false;

Nende mootoritega autod ei ole mõeldud käik-sisse-käik-välja ehk osakaaluga enamasti linnas kasutamiseks. Need mootorid on mõeldud pikkade vahemaade läbimiseks mitte fooride taga töristamiseks ja seetõttu need "vead" jäävadki sisuliselt parandamatuks.
Volum
Huviline
Postitusi: 2974
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas Volum » 12.12.2016 20:45 15

F10 näitab DPF viga ikka DPF veana, mitte drivetrain. :roll: Vahepeal pingutad ikka korralikult üle.
Diagnostika tuleb abiks.
Kasutaja avatar
ttsys
Huviline
Postitusi: 4794
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas ttsys » 12.12.2016 20:50 00

DPF ei puutugi hetkel otseselt teemasse. See saab olema täiendav tagajärg, kui pikalt seda veateadet ignoreerida. Ilmselt juba tõmmatakse seal võimsust maha, et suurem jama ära hoida aga ka sellest jääb lõpuks väheks, et ribu-rada hullem ära hoida. Loomulikult on vaja arvuti külge panna asap.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 4858
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA
Asukoht: Tallinn/lasnamäe

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas ooDDoo » 12.12.2016 20:59 09

otsetõlkes pole mootoriga midagi pistmist. drivetrain on siis kõik mis jääb turbiini ja tagarataste vahele. seega arvatavasti käigukasti viga.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
ttsys
Huviline
Postitusi: 4794
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas ttsys » 12.12.2016 21:47 30

See "drivetrain" on tagajärg mitte põhjus. Leidub BMW dokumente, kus selle vea põhjustaja F10-el on olnud ka seotud akuga. USA-s oli sellise veaga juhtumeid palju.
https://www.bimmershops.com/f10-5-serie ... alfunction" onclick="window.open(this.href);return false;
Volum
Huviline
Postitusi: 2974
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas Volum » 12.12.2016 22:47 07

Usa ja ECE sõnade definitsioonidel on vahe sees. Kui Usas võib drivetrain viga olla seotud akuga, siis ECE autodel nii see ei ole.
Kasutaja avatar
ttsys
Huviline
Postitusi: 4794
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas ttsys » 12.12.2016 23:34 59

USA-s ja Euroopas tähendab "drivetrain" 1:1 sama asja. BMW tehnikud räägivad üle maailma sama keelt ehk see ei ole juhtum, kus midagi tõlkes kaduma läinud. Asi selles, et F10-el on see "viga" väga levinud ja ei oma reaalselt drivetrain-iga kui tegeliku põhjusega enamasti mitte mingit seost. Nii ongi, et BMW-s vahetatakse EGR-e, pihusteid, uuendatakse tarkvara jnejne.
Volum
Huviline
Postitusi: 2974
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas Volum » 13.12.2016 17:57 12

ttsys kirjutas:USA-s ja Euroopas tähendab "drivetrain" 1:1 sama asja. BMW tehnikud räägivad üle maailma sama keelt ehk see ei ole juhtum, kus midagi tõlkes kaduma läinud.
Siiski mitte, Drivetrain võib Usas tähendada näiteks misfire viga, ECE autodel on sama viga Engine Malfunction. Ma ise olen ka BMW tehnik, aga USA autodel on tehniline keel hoopis teistsugune kui ECE autodel, diagnostikas eriti.
Isegi ISTA keelevalikus on kas EN_GB või EN_US.
Edasine vaidlus muutub ainult mõttetumaks. :roll: ;)
Kasutaja avatar
ttsys
Huviline
Postitusi: 4794
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas ttsys » 13.12.2016 18:17 59

Ongi mõttetu millest siin kirjutad. Drivetrain ei muutu kunagi Powertrain-iks ja vastupidi mitte mingis regioonis/riigis.
ISTA USA, RU, DE, JP jne kõik sama baaspilt ja tehniline keel.
Pilt
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1836
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas teet82 » 13.12.2016 21:05 50

Eks ta ongi mõttetu teema, seni kuni pole arvuti taga käidud ja reaalset viga uuritud.
See teadmine ei aita, et mis kellelgi teisel sama veateatega probleemiks on olnud, kui võimalikke vigu on rohkem kui üks. Meenub mingi jabur teema siin, kui kellelgi aitas mingi akujuhtme kraapimine AIRBAG-i tule vastu ja kõik teised ka kraapisid seda juhet kui AIRBAG-i tuli põlema läks, ei tahtnud arvuti taha minna kuidagi :D
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Volum
Huviline
Postitusi: 2974
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas Volum » 13.12.2016 23:19 28

ttsys kirjutas:Ongi mõttetu millest siin kirjutad. Drivetrain ei muutu kunagi Powertrain-iks ja vastupidi mitte mingis regioonis/riigis.
ISTA USA, RU, DE, JP jne kõik sama baaspilt ja tehniline keel.
Pilt
Jumal küll, sa üldse loed ka mida ma kirjutan? :lol: Ma ei kirjutanud mitte midagi powertrainist. Oled rumal või mängid rumalat? :D Usa ja ECE tehniline sõnakasutus erineb. Punkt.
Kasutaja avatar
ttsys
Huviline
Postitusi: 4794
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas ttsys » 14.12.2016 01:07 36

Jah loen ja imestan, mis sõnakasutust siia ilmub. F10 puhul ei ole selle veateate puhul otseselt tegemist käigukasti veaga. Taipad?
Pealegi mul on igasugune BMW ISTA tehniline dokumentatsioon ja ei ole olemas mingit kolmandat inglise keelset BMW tehnilist dokumentatsiooni. USA võib oma diilerite poolt ajakirjandusele või oma diileritele jänkitehhi kirjutada aga see ei ole BMW tehniline dokumentatsioon. Kui keegi kirjutab: "In some rare cases, drivers have noticed this problem mostly during short trips. This makes some BMW technicians believe it is a battery problem, and not the drive train", siis see ei oma mingit seost USA või ECE-ga.
Lisaks sõltumata koordinaatidest või pardal olevast keelest kuvatakse ka sõidukis inglise keeles ainult ühe tarkvaraversiooni teadet. F10 '5**d osas on see veateade seotud mootori tööga ja omab 1000 põhjust nii USA-s, Saksamaal, UK-s kui ka Eestis. BMW ei oma tänaseni selget kirjete loendit või disclaimer-it selle vea osas F10-le. Selle veateatega vea tuvastamine ei ole reeglina ka "panen arvuti külge ja viga teada" operatsioon. BMW esindused maadlevad nende vigadega ja leidub ka neid esindusi, kes on "läbi betooni mõtlemisega" lausa käigukasti ära vahetanud. Loomulikult kasu sellest puhas null. Sellepärast ütlesingi inimesele kohe esimeses postituses, et vaim on vaja valmis panna. Selle vea täielik likvideerimine on reeglina enam kui korra diagnostika teha ja midagi remontida/vahetada.

Vähemalt enne 2011 versiooniga kuvatakse ka auto kasutajale DTC-na tuntud "katkise mootori ikooni" (keskkonnasaastamine, probleem heitgaasidega) selle teate juures:
Pilt
Pilt

Ülal selgitasin, et kuna see drivetrain viga on ECU registrisse sisse loetud siis auto edasisel kasutusel peatatakse DPF-i sundpõletusprotsessid. Sellest ei anta auto kasutajale eraldi teada vaid DPF viga lüüakse näkku alles siis, kui vasturõhk on juba sellisel tasemel, kus DPF-i põletust auto enam ilma välise sekkumiseta ei hakkagi tegema.

Loodetavasti kuuleme siin omanikult peagi, mis teada ja kuidas asjale edasi lähenetakse.
Volum
Huviline
Postitusi: 2974
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas Volum » 14.12.2016 07:56 03

Tähendab seda, et sul pole igasugune ISTA tehniline dokumentatsioon olemas ja ei saagi olla, sest osaliselt on vaja ka BMW serveriga ühendust. Mina sellist sisutut pikka teksti kirjutama ei hakka, aga kuna sul väidetavalt on kõik dokumentatsioonid olemas, siis peaksid teadma, et ISTA/D ja ISTA/P keele pakettidel on olemas eraldi EN_US ja EN_GB välja toodud. Ja kui sa soovid keelt vahetada (F10 Usa versioonil), siis peale teiste keelte valikus on ka vabalt saadaval English GB. :)
Aga noh, piraattarkvaral ei saagi ega õnneks ei olegi kõik võimalused olemas. Kuna teema on kõvasti offtopicuks muutunud, siis jutu point on, et DPF viga loetakse DPF veana, mitte drivetrain. Isegi siis, kui auto ise enam regenereerimist ei rakenda, ikkagi tuuakse seda DPF veana välja.
Kasutaja avatar
ttsys
Huviline
Postitusi: 4794
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas ttsys » 14.12.2016 14:12 38

Kisub funktsionaalse lugemisoskuse teemaks. :)
Iga BMW tehnik peab une pealt teadma, et DDE vearegistri kirjed, mis on DPF sundkäivitusprotsessi eeltingimuste algoritmis, peatavad DPF sundpõletuse. Teiste sõnadega see drivetrain vea taga olev rusikas tekitab olukorra, et peenosakeste filter hakkab täituma ning madalatel heitgaaside temperatuuridel (linnatingimuses) seda auto ise enam ei tühjenda. Mingit "viga" auto ei näita omanikule enne, kui filter on täitunud sellisele tasemele, et vasturõhk on üle kriitilise piiri. Alles siis lastakse DPF veateade omanikule näkku. Seda on tark vältida ja seetõttu ongi vaja asap asjaga tegeleda mitte lasta filtril täituda selle kriitilise punktini, kus ei ole väga tihti enam võimalik autol ka väliselt sundregeneratsiooni käivitada vaid on vaja hakata filtrit reanimeerima a la maha võtta ja läbi pesta jne. Loomulikult maksab selle töö ja aja omanik ilusti kinni.
PS: Mul on D/P US, GB, RU jne originaalandmepaketid.
Volum
Huviline
Postitusi: 2974
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas Volum » 14.12.2016 18:24 16

Eksid jällegi. Täitsa kahju, et levitad avalikult valeinformatsiooni. :?
Mina tean väga hästi, et DPF vead peatavad mootori poolt regenereerimist. Aga drivetrain veaga pole siin midagi pistmist. See on juba Exx aegadest, kus 260 mbar vasturõhu ületades tekib DPF veateade armatuurile. Ja 1 bar vasturõhuga tekib ka rõhuanduri veateade (mitte armatuurile, vaid ISTA's). Juhul kui vasturõhk on suur, siis mingi noname diagnostikaga polegi võimalik regenereerimist rakendada, sest niipea kui rõhuandur tunneb, et vasturõhk on suur, peatatakse regenereerimine.
Vaevalt, et sul originaalandmepaketid on, sest muidu sa ei jahuks vastu, et pole olemas EN_US ja EN_GB ning neil pole tehnilises keeles mingit vahet. :) Ja seda enam, et originaal ISTA nõuab BMW serveriga ühendust.
Pilt

Ja teiseks, oleks sa käinud kasvõi üks kord BMW tehnilises koolituses, ei vinguks sa vastu, et pole olemas Usa ja ECE keelelist vahet. On ikka küll. ;)
Pilt
Mul kahjuks pole hetkel Usa autot käepärast võtta, aga lause üldehitus on teistsugune kui antud pildil. :)
Enam ma vastu väidelda ei viitsi, kuna see võrdub peaga vastu seina jooksmist. Ära ole nii silmakirjalik. :cool:
Kasutaja avatar
ttsys
Huviline
Postitusi: 4794
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas ttsys » 14.12.2016 18:48 37

Lühidalt öeldes häbi, mida loen. Mis kasu on BMW tehnilisest koolitusest, kui puudub funktsionaalse lugemise oskus?
Mis kasu on nendest andmebaasidest, kui inimesed, kellele need on antud ei oska nendega tööd teha? Mis auto on pildil jne?

Kui juba vähemalt kolmas kord kirjutan, et peenosakeste filtri täitumine saab olema karm tagajärg siis BMW tehnikut see enne ei koti, kui alarmi näkku ei lasta?
Tõepoolest, kuidas tavakasutajale seda selgeks teha, kui BMW koolitatud inimesed sellest aru ei saa, et nüüd on tahm kogunemas, mida ei ha-ka-ta-gi põletama?

Mitte mingit veateadet ei anna F10 kasutajale, et sõidukil on registreeritud olek piirtingimustega mille tagajärjel sundpõletust ei alustata.
Drivetrain veatetega öeldakse inimesele, et võta BMW-ga ühendust. Kui BMW-s aga tehnikud matsu ei jaga ning lasevad sellel kõigel süüdimatult edasi toimuda siis ei imesta, miks inimesed üle maailma eri riikides soovivad ja soovitavad mõnest diilerist kaarega mööda kõndida.
Ma ei tahagi siin süstida ideed, et kedagi peab stressi ajama aga paraku just nii ongi, et kõik need DPF alarmid saab kasutaja näkku alles siis, kui asi on, rahva keeles, pekkis.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 3750
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas PeeterA » 14.12.2016 19:02 23

Hiljuti oli üks algusaastate E61 525d, millel DPF oli umbes(vastusurve @ 2000RPM oli midagi 350+ mBar) ja igasugne minek kadunud. Mingil põhjusel iDrive DPF viga ei näidanud: no faults. Omanik tuli minu juurde jutuga, et autom. kast jampsib - vahetas imelikult käike tema arust. Kastil polnud tegelt häda midagi :D
tel. 51 949 859
Volum
Huviline
Postitusi: 2974
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas Volum » 14.12.2016 22:30 32

ttsys, mul on tunne, et sa elad kuskil wonderlandis. Kuidas peab BMW tehnik ennatlikult ette teadma, et x bmw kasutajal on järsku tekkinud DPF veateade? Just seda loeb sinu lausest välja: Kui juba vähemalt kolmas kord kirjutan, et peenosakeste filtri täitumine saab olema karm tagajärg siis BMW tehnikut see enne ei koti, kui alarmi näkku ei lasta? Asi on kliendis, mitte BMW tehnikus.
Ma pean vist vähemalt 30 korda ütlema, et BMW tehniku kohustuseks on aidata hädas olevat klienti, kui on tekkinud DPF veateade ekraanile. (Või ükskõik milline muu viga) Klient ise ei oska aimata, et näiteks võib termostaat läbi olla või EGR ei toimeta õigesti. Ja seda auto ise teada ka ei anna, kuniks mõni muu komponent selle tõttu villast viskab. DPF veateade on tagajärg, mitte põhjus. Aga kliendi kohustus on auto ametlikku esindusse tuua.

Ja teiseks, kontrolli juba enda segased faktid üle: Mitte mingit veateadet ei anna F10 kasutajale, et sõidukil on registreeritud olek piirtingimustega mille tagajärjel sundpõletust ei alustata.
See lause ei vasta tõele! Sa räägid vahepeal juba iseendale vastu. :mrgreen: Drivetrain viga ei ole ega saagi kunagi olema hakata, sest seda käsitletakse DPF veana. Saa aru juba. Ja pekkis pole midagi, vaja põhjused korda teha ning sundpõletusega tahmafilter puhtaks sõita, elu läheb edasi.
Mul hakkab vaikselt hale juba, et mitmendat korda peab sulle selgeks tegema, kuidas asi tegelikult käib. Viska see piraattarkvara koos arvutiga prügikasti ära, kaua võib. :|

//PS: Ma tegin sulle juba selgeks, on olemas eraldi inglise keele paketid nii Usa kui ka ECE regioonidele. Miks selle koha pealt vaikseks jäid? :) Pildil on autoks F16, aga see ei oma tähtsust.
Kasutaja avatar
ttsys
Huviline
Postitusi: 4794
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas ttsys » 14.12.2016 22:48 23

Miks "BMW tehnik" postitas sellise sõnumi siia? Piinlik, Volum.
Mine palun küsi kooliraha tagasi. :mrgreen:
Volum kirjutas:F10 näitab DPF viga ikka DPF veana, mitte drivetrain. :roll: Vahepeal pingutad ikka korralikult üle.
Diagnostika tuleb abiks.
Volum
Huviline
Postitusi: 2974
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas Volum » 14.12.2016 22:54 26

Täiesti arusaamatuks jäi mida sa sellega nüüd mõtlesid? Piinlik on lugeda sinu nonsense postitusi.
Kasutaja avatar
ttsys
Huviline
Postitusi: 4794
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas ttsys » 14.12.2016 22:57 55

Ma ju räägin, et on tunda funktsionaalse lugemisoskuse puudumist. Kui toodud näide vana E60-st siin teemas ka omakorda veel analüüsivõimet ei avardanud siis ongi tupik. ;)
Volum
Huviline
Postitusi: 2974
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas Volum » 14.12.2016 23:01 58

Sorri, aga kas sa ise ka aru saad, mida sa kirjutad? :lol: Mina ei kirjutanud E60'st midagi, vaid Exx seeriatest. Tundub, et sul tõesti puudub funktsionaalne lugemisoskus ja ongi tupik käes. ;)
Kasutaja avatar
ttsys
Huviline
Postitusi: 4794
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas ttsys » 14.12.2016 23:06 28

Täpselt. Ega ei saagi ju aru, kui selline vastus tuleb.
Pilt
Volum
Huviline
Postitusi: 2974
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas Volum » 14.12.2016 23:12 06

ttsys kirjutas:Näiteks võib viga eskaleeruda sellega, et DPF-i puhastusprotsessid peatuvad ning filter täitub üle selle piiri, et ka sundregeneratsiooniga ei ole pärast vea põhjuse remonti enam võimalik seda lahendada.
Sinu puhul ma ei imesta ka, miks sa aru ei saa, sest see jutt siin üleval ei vasta tõele ju. :) Ja minu postituse mõte oli selles, et drivetrain viga ei väljendu DPF veana. Lihtne. ;) Või kuidas veel lihtsamalt sulle selgeks teha?
Kasutaja avatar
ttsys
Huviline
Postitusi: 4794
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas ttsys » 14.12.2016 23:18 35

Heaga ütlen: mulle ei ole vaja sellest teadmiste pagasist, kus need vastused tulid midagi selgeks teha. :)
See, kuidas "BMW tehnik" siin või klientidele seda edaspidi selgitab näitab aga aeg.

Rõõmuga kordan:
Näiteks võib viga eskaleeruda sellega, et DPF-i puhastusprotsessid peatuvad ning filter täitub üle selle piiri, et ka sundregeneratsiooniga ei ole pärast vea põhjuse remonti enam võimalik seda lahendada.

Lihtne ja loogiline, kui funktsionaalset lugemisokust kasutada.
Viimati muutis ttsys, 14.12.2016 23:23 19, muudetud 1 kord kokku.
Volum
Huviline
Postitusi: 2974
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas Volum » 14.12.2016 23:21 27

Ma loodan, et sa enda väärinformatsiooniga vastu näppe ei saa. Edu. ;)
Ptui ptui ptui, vähemalt 6 aastase kogemusega pole klientidelt negatiivset vastukaja saanud seoses DPF probleemidega, seega tean täpselt mida kirjutan. :)
Kasutaja avatar
ttsys
Huviline
Postitusi: 4794
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas ttsys » 14.12.2016 23:25 24

1 tilka on vaja meepütti, et kõik sinna samusesse suunata. ;)
See ongi antud teema draama, kui "BMW tehnik" ei saa aru, kust algavad DPF probleemid.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 4858
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA
Asukoht: Tallinn/lasnamäe

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas ooDDoo » 15.12.2016 06:43 06

Teemaalgataja võiks diagnostikas ära käija siis poleks teil vaja tulemuseta vaielda kellegi teise probleemi pärast.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Volum
Huviline
Postitusi: 2974
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: F10 drivetrain

Postitus Postitas Volum » 15.12.2016 20:28 02

ttsys kirjutas:1 tilka on vaja meepütti, et kõik sinna samusesse suunata. ;)
See ongi antud teema draama, kui "BMW tehnik" ei saa aru, kust algavad DPF probleemid.
"BMW Tehnik" ei hakkagi aru saama. :)
Vasta