e39 abs.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
M1X
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 13.01.2014 18:08 59
Peamine sõiduk: BMW e30 324td 3.0d
Asukoht: Hiiumaa
Kontakt:

e39 abs.

Postitus Postitas M1X »

Tervist.
Tegu 97a 2.5tdsiga
Mure selline et abs põleb spidokas ega midagi ei tööta(vasak tagumine andur) arvuti ühtegi viga ei näita aga signaal tuleb ainult paremast tagumiseat andurist. Ühesõnaga mõlemad esimesed ja vasak tagumine aga see selleks. Tahaks algul sellest vasakust tagumisest jagu saada. Vahetasin anduri- polnud kasu, vahetasin aju ikka ei midagi. Mõõtsin paremalt tagant anduri takistus oli 4,7Ω ühte juhtmese tul 1,2v ja ringi ajades oli teises 0,3-2v. Vasakus oli takistus 6Ω. Juhtmese tuli 7,3v ja ringi ajades 0,3-0,5v. Vahetasin nii öelda juhtmed oma vahel ära. Parem vasakusse ja vasak paremasse. Nii ei lugenud kummaltki poolt. Ilmselt vasakult poolt andur või laager ja siis mingi juhtme jama vms.Kust otsast peale hakata?
Tahtsin parem poolset andurit vasakule panna aga see oli nii kinni ei tahtnud ära lõhkuda. Sain vigase anduri? Ja miks nii erinev vool peale tuleb? Kaks korda olnud nii et sõidu ajal kustuvad tuled ära aga ükski asi ei tööta ikka. 500M sõidad siis lööb tuled põlema jälle.

:?:
M1X
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 13.01.2014 18:08 59
Peamine sõiduk: BMW e30 324td 3.0d
Asukoht: Hiiumaa
Kontakt:

Re: e39 abs.

Postitus Postitas M1X »

Up
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5624
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Re: e39 abs.

Postitus Postitas eero »

No aga juhtme saad ka aju ja anduri otsast üle kontrollida. Kui katkestust ei pole ja oma uues anduris oled kindel, siis laager. On laagrit vahetatud sulle teada oleval kunagi? Tagumise laagri suhtes on ABS eriti tundlik (võrreldes esimesega) ja see peab kindlasti kvaliteetosa olema. Säästukatega ABS ei tööta kohe või varsti.

EDIT: Ja loomulikult peab andur ise ka kvaliteetosa olema, kuigi siin antud juhul see halli pistikuga anduriga ASC süsteem annab mõnevõrra rohkem andeks, kui uuem DSCga.
Ja andur peab korralikult lõpuni pesas istuma. Mingit oksiidi ega sodi ei tohi olla pesa ja anduri vahel, et ta laagrist liialt kaugele ei jääks.
Viimati muutis eero, 16.12.2016 12:36 59, muudetud 1 kord kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5352
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: e39 abs.

Postitus Postitas ooDDoo »

antud süsteemi saab mõõta tavalise multimeetriga kui diagnostika seadet ligi pole. andurite takistused peavad samad olema .. ja voolukõikumist mida põhjustab ratta keerlemine on võimalik ka mõõta. pooled müüdavatest anduritest ja laagritest ei hakkagi normaalselt tööle.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Vasta