1. leht 1-st

e39 abs.

Postitatud: 14.12.2016 20:59 57
Postitas M1X
Tervist.
Tegu 97a 2.5tdsiga
Mure selline et abs põleb spidokas ega midagi ei tööta(vasak tagumine andur) arvuti ühtegi viga ei näita aga signaal tuleb ainult paremast tagumiseat andurist. Ühesõnaga mõlemad esimesed ja vasak tagumine aga see selleks. Tahaks algul sellest vasakust tagumisest jagu saada. Vahetasin anduri- polnud kasu, vahetasin aju ikka ei midagi. Mõõtsin paremalt tagant anduri takistus oli 4,7Ω ühte juhtmese tul 1,2v ja ringi ajades oli teises 0,3-2v. Vasakus oli takistus 6Ω. Juhtmese tuli 7,3v ja ringi ajades 0,3-0,5v. Vahetasin nii öelda juhtmed oma vahel ära. Parem vasakusse ja vasak paremasse. Nii ei lugenud kummaltki poolt. Ilmselt vasakult poolt andur või laager ja siis mingi juhtme jama vms.Kust otsast peale hakata?
Tahtsin parem poolset andurit vasakule panna aga see oli nii kinni ei tahtnud ära lõhkuda. Sain vigase anduri? Ja miks nii erinev vool peale tuleb? Kaks korda olnud nii et sõidu ajal kustuvad tuled ära aga ükski asi ei tööta ikka. 500M sõidad siis lööb tuled põlema jälle.

:?:

Re: e39 abs.

Postitatud: 16.12.2016 11:21 22
Postitas M1X
Up

Re: e39 abs.

Postitatud: 16.12.2016 11:48 42
Postitas eero
No aga juhtme saad ka aju ja anduri otsast üle kontrollida. Kui katkestust ei pole ja oma uues anduris oled kindel, siis laager. On laagrit vahetatud sulle teada oleval kunagi? Tagumise laagri suhtes on ABS eriti tundlik (võrreldes esimesega) ja see peab kindlasti kvaliteetosa olema. Säästukatega ABS ei tööta kohe või varsti.

EDIT: Ja loomulikult peab andur ise ka kvaliteetosa olema, kuigi siin antud juhul see halli pistikuga anduriga ASC süsteem annab mõnevõrra rohkem andeks, kui uuem DSCga.
Ja andur peab korralikult lõpuni pesas istuma. Mingit oksiidi ega sodi ei tohi olla pesa ja anduri vahel, et ta laagrist liialt kaugele ei jääks.

Re: e39 abs.

Postitatud: 16.12.2016 12:22 05
Postitas ooDDoo
antud süsteemi saab mõõta tavalise multimeetriga kui diagnostika seadet ligi pole. andurite takistused peavad samad olema .. ja voolukõikumist mida põhjustab ratta keerlemine on võimalik ka mõõta. pooled müüdavatest anduritest ja laagritest ei hakkagi normaalselt tööle.