Mure E39, steptronic, 97a
Postitatud: 02.01.2017 21:32 22
Tere.
Ei vaheta D-ga sõites 4 -> 5 peale. Käsitsi vahetab. Alla vahetab, kõike muud teeb ilusti, kuid 5-ndat ei taha lülitada. Jääb mnt-l 4ndale ca 2500-3000 pöördega sõitma kui käsitsi ei lülita.
Diagnostika tehtud. Vigu pole. Tehti ka reset kastile. Ei aidanud.
Käisin teeninduses õlitaset kontrollimas. Õli kontroll punn oli räigelt kinni roostetanud hülsi sisse, et rooste takistas poldi välja keeramist-sai puhastatud ja lõpuks kuidagi lahti keeratud. Lisati ca 250ml ATF-3 ennem kui normi jõudis(kasti õli temp 35C, töötava mootoriga). Peale 250ml lisamist hakkas kenasti üleliigne välja voolama, kuid see mis sealt voolas, meenutas nagu rohkem vana golf 2 diiselmootori õli-väga ropp.
Õli taseme õigeks viimisest polnud kasu(ei vaheta ikka 5-käiku)
Ilmselt tuleks teha dünaamiline õlivahetus, sest võimalik, et keegi pole kunagi seda teinudki, või siis 10a tagasi.
Kuid-kui tõenäoline on see, et kast taas ellu ärkab ja kenasti toimetama hakkab?
Kas võib olla ka kurvem juhus, et kastil juba niivõrd suur kulumine, et ei hakkagi õigesti käike lüitama? Peab kasti vahetamisele mõtlema?
Tänan tähelepanu eest!
Ei vaheta D-ga sõites 4 -> 5 peale. Käsitsi vahetab. Alla vahetab, kõike muud teeb ilusti, kuid 5-ndat ei taha lülitada. Jääb mnt-l 4ndale ca 2500-3000 pöördega sõitma kui käsitsi ei lülita.
Diagnostika tehtud. Vigu pole. Tehti ka reset kastile. Ei aidanud.
Käisin teeninduses õlitaset kontrollimas. Õli kontroll punn oli räigelt kinni roostetanud hülsi sisse, et rooste takistas poldi välja keeramist-sai puhastatud ja lõpuks kuidagi lahti keeratud. Lisati ca 250ml ATF-3 ennem kui normi jõudis(kasti õli temp 35C, töötava mootoriga). Peale 250ml lisamist hakkas kenasti üleliigne välja voolama, kuid see mis sealt voolas, meenutas nagu rohkem vana golf 2 diiselmootori õli-väga ropp.
Õli taseme õigeks viimisest polnud kasu(ei vaheta ikka 5-käiku)
Ilmselt tuleks teha dünaamiline õlivahetus, sest võimalik, et keegi pole kunagi seda teinudki, või siis 10a tagasi.
Kuid-kui tõenäoline on see, et kast taas ellu ärkab ja kenasti toimetama hakkab?
Kas võib olla ka kurvem juhus, et kastil juba niivõrd suur kulumine, et ei hakkagi õigesti käike lüitama? Peab kasti vahetamisele mõtlema?
Tänan tähelepanu eest!