2,5 -> 2,4 pumba peale üleminek.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
EinarK
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 26.06.2011 14:11 20
Peamine sõiduk: '92 E34 525 TDS
Asukoht: Hiiumaa

2,5 -> 2,4 pumba peale üleminek.

Postitus Postitas EinarK »

Tervitused!

Tahtsin natuke täpsemalt asja uurida ja nõu küsida.
Hetkel on autol peal 2,5 elektrooniline pump, aga soov oleks vahetada see 2,4 mehhaanilise vastu.
Siiani olen aru saanud, et kui peal olev pump on 995 lõpuga siis ei pea vahetükki tegema, sobib otsa ilma midagi muutmata.
Lisaks on veel vaja vedada gaasi jaoks tross.

Kas sellest ainult piisab et mootor tööle saada või on vaja veel miskit?

Einar.
Kasutaja avatar
kajakaz
Huviline
Postitusi: 1102
Liitunud: 20.04.2010 19:38 03

Re: 2,5 -> 2,4 pumba peale üleminek.

Postitus Postitas kajakaz »

995 pumbal oli sääremõõt vist jah sama kui mehaanilisel. Teiste pumbade asemele panekuks on vaja säärele vahetükki. Muidu jah saad tööle, mehanilisele pumba suretusklapile vool peale ja peaks käivituma.
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 2,5 -> 2,4 pumba peale üleminek.

Postitus Postitas killer666 »

Vanal pumbal allpool on veel üks klapp. Sinna läheb siis pinge läbi termolüliti plokikaanes ja see reguleerib külmkäivituse süütenurka-
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Joeljogi
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 12.01.2017 11:18 39
Peamine sõiduk: Bmw,e39
Telefon: 58080199

Re: 2,5 -> 2,4 pumba peale üleminek.

Postitus Postitas Joeljogi »

Tere,minul sama teema.
Pöördun siia foorumisse, ehk kellelgi kogemusi.
Ostsin omale eelmine nädal e39 2,5td.1996a.105kw.
Millele oli juba paigaldatud mehaaniline küttepump,muidu sõidab aga minek veidi kesine,külmkäivitus ja soojalt käivitus on piinarikas,selline tunne, et diisel jookseks tagasi vms.
Käiama peab ca.10 SEK.külmastpeast hakkab ka korralikult sinakas-halli suitsu tulema.
Kellel on kogemusi palun teada anda.
Kasutaja avatar
EinarK
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 26.06.2011 14:11 20
Peamine sõiduk: '92 E34 525 TDS
Asukoht: Hiiumaa

Re: 2,5 -> 2,4 pumba peale üleminek.

Postitus Postitas EinarK »

killer666 kirjutas:Vanal pumbal allpool on veel üks klapp. Sinna läheb siis pinge läbi termolüliti plokikaanes ja see reguleerib külmkäivituse süütenurka-
Kui ma nüüd m51 otsa selle panen, kus kursi pealt ma siis sinna voolu saan?
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: 2,5 -> 2,4 pumba peale üleminek.

Postitus Postitas killer666 »

Kas paned tavalisel nupust lüliti või ostad siis vastava termolüliti. Ilmselt e28 524 oma tuleb osta.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
EinarK
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 26.06.2011 14:11 20
Peamine sõiduk: '92 E34 525 TDS
Asukoht: Hiiumaa

Re: 2,5 -> 2,4 pumba peale üleminek.

Postitus Postitas EinarK »

http://bmwfans.info/parts-catalog/E28/E ... inder_head" onclick="window.open(this.href);return false;

Ehk siis detail nr 29?
Kasutaja avatar
kajakaz
Huviline
Postitusi: 1102
Liitunud: 20.04.2010 19:38 03

Re: 2,5 -> 2,4 pumba peale üleminek.

Postitus Postitas kajakaz »

jah
Vasta