E39 veateated

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
KalleP
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 08.09.2009 10:46 21
Peamine sõiduk: Bmw 535d e60
Asukoht: Võru

E39 veateated

Postitus Postitas KalleP »

Sai autole juhe sappa visatud ja tekkisid mõned küsimused:
1.Õlitaseme anduri viga- armatuuris pole mingit tulukest ega teksti visand, et õlitasemega jama. Arvutiga kustub ära, aga tuleb tagasi. Milles ceiss? Kui andur kutu siis peaks armatuuris ka märku andma ju. Õlitase normis.
Pilt

2.eelsüüteküünalde moodul - moodul vahetatud, küünlad kontrollisin "särtsu" meetodil ära, aga viga tuleb ikka tagasi. Suure külmaga puterdas käivitades, ei võta kõiki pütte taha korraga. Kas seda viga näitabki ainult, kui moodul vigane või ka siis kui küünal vigane? Vb sain ka vigase mooduli :roll:. Eelsüüteküünlad aasta tagasi vahetatud (ngk).
Pilt

3.webasto - mis seda viga võib põhjustada? Siiamaani töötand webasto, korra ei läinud tööle (kütet oli alla 15l,vb oli asi selles). Kas temp sensor vigane?
Pilt

Bmw e39 530d 2002.
Kasutaja avatar
wwatu
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 09.11.2014 18:44 02
Peamine sõiduk: E39 525D

Re: E39 veateated

Postitus Postitas wwatu »

1. ei oska öelda, endal sama viga, kuskilt nagu meelde jäänud et INPA(millega ise loen veakoode) viskabki selle errori sisse, kuid kuna diagnostika programm on teine siis ei oska öelda, samas olen nagu lugenud et peaks olema tüüpiline ka see et andur on kutu, kuid isegi kui õli peaks liiga vähe olema, siis täpselt ei tea mis tule alt ta peaks vea sisse lööma, kuna õlituli näitab viga õli surves siiski, erilist muud otstarvet tal olla ei tohiks, kui regulaarselt õlitasemel silm peal hoida siis hullu ei tohiks olla
2. no idea
3. webasto pumbas viga mis siis jahutusvedelikku ringi ajab ilmselt või aju, pigem pump siiski
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E39 veateated

Postitus Postitas teet82 »

1. See peaks olema ikka nii, et kui andur on katki, siis näitab arvutiga veakoodina seda ja kui õli on vähe aga andur töökorras, siis armatuuris vastavat tulukest. Üldiselt on õlirõhu tuli punane ja õlitaseme tuli kollane, muidu välimuselt samasugused.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
KalleP
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 08.09.2009 10:46 21
Peamine sõiduk: Bmw 535d e60
Asukoht: Võru

Re: E39 veateated

Postitus Postitas KalleP »

Kui e46-l õlitaseme andur vigane siis süüte sissekeeramisel põleb 15seki kollane õlituli. E39-l siis auto ise ei anna märku, et andur kutu?
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E39 veateated

Postitus Postitas teet82 »

Kui järele mõelda, siis olen ka vist seda kollast tuld ainult E46 puhul näinud.
E39 puhul sõltub asi vist kellaplokist (high/low), kas kuvab kollast tuld või tekstisõnumit, viimasel juhul võib-olla anduri rikke korral ei kuvatagi midagi.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
wwatu
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 09.11.2014 18:44 02
Peamine sõiduk: E39 525D

Re: E39 veateated

Postitus Postitas wwatu »

Ja low puhul siis peaks sama õlituli värvi muutma? Sama tuld eraldi nagu pole ja testis ta ka värve ei muuda imo.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E39 veateated

Postitus Postitas teet82 »

Suvaline leht sellel teemal, peaks nagu eraldi tuled olema ikka LOW kombi puhul:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=392581" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
wwatu
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 09.11.2014 18:44 02
Peamine sõiduk: E39 525D

Re: E39 veateated

Postitus Postitas wwatu »

hmm, huvitav, kui tal on koht kus näidata, siis oleks hea andur ikka ära vahetada, siiani pole väga keskendunud

Pilt

selle järgi nagu peaks olema seal, samas kui yt vms vaadata tacho teste, siis ainuke erinevus mis silma torkab on et osadel on testis õlituli kollane, osadel punane, aga kahte erinevat nagu pole kellelgi

" onclick="window.open(this.href);return false;

vaatasin et andureid on seinast seina, odavaim 18€, hella oma nt 80€, eitea kas see kõige odavam täidab oma eesmärki ka ja kas vahetusel peab terve karteri õlist tühjaks laskma või asub see andur mingi asja sees?

https://aeromotors.ee/kataloog/search/12617508003/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta