E61 vedrustus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
StenV70
Huviline
Postitusi: 1440
Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
Asukoht: Tallinn

Re: E61 vedrustus

Postitus Postitas StenV70 »

E61 millel 225/55R16 rehvid ja originaalvedrustus (mitte ///M) sõidan ning ei ütleks absoluutselt,et jäik on.
Kasutaja avatar
myself
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 10.08.2012 21:34 15
Peamine sõiduk: bmw 540

Re: E61 vedrustus

Postitus Postitas myself »

Mul samamoodi 16'' talveveljega oli mugav enamvähem aga kohe kui 18'' alla sai siis läks ikka haigelt jäigaks,mõtlesin peaaegu neid läbilöögipukse maha lõikama hakata aga kahtlustan,et siis võib padja eluiga oluliselt lühendada kuna padi saaks siis rohkem lööki enda peale aga ei ole selles kindel ka,keegi ei oska seda kommentaarida siin? :roll:
Kasutaja avatar
Maku
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 14.08.2003 21:33 48

Re: E61 vedrustus

Postitus Postitas Maku »

Üks asi, mis ennem silma hakkas, oli madal esiosa ja kõrge tagaosa. Uute amortidega on vastupidi - esiosa on kõrgem kui tagaosa.
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5624
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Re: E61 vedrustus

Postitus Postitas eero »

Maku kirjutas:
myself kirjutas:E61 teeb jäigaks taga olev õhk vedrustus,sedaaniga võrreldes öö ja päev.
Selgita palun, mismoodi taga olev õhkvedrustus auto jäigaks teeb?
Volum kirjutas:Õhk punnitab patja ikka korralikult jäigaks. X5 õhkpatjadel on ka paras puuvanker võrreldes tavalise vedrustusega.
Sattusin lugema vana asja :)
Mina näiteks ei ütleks küll, et mu tagumiste patjadega X53 puuvanker oleks :roll: Täitsa mõnus on.
Võin-olla pole te sõitnud tavalise vedrustuse patjadega autoga? Seal peaks olema vahe sport- ja tavalise vedrustuse vahel. Minul on tavaline vedrustus, aga enamus kipuvad olema spordiga ja sellest äkki see üldmulje, et padi = puuvanker?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Larry530i
Huviline
Postitusi: 646
Liitunud: 08.02.2009 16:57 08

Re: E61 vedrustus

Postitus Postitas Larry530i »

e61 näiteks minuteada polegi nn´´sport´´ õhkpatja taga.Kõik täpselt sama. Ainuke vahe on selles mis kõrgusele ajuga timmitakse tagumik.
Jan320
Huviline
Postitusi: 1067
Liitunud: 30.04.2005 20:58 47

Re: E61 vedrustus

Postitus Postitas Jan320 »

Larry530i kirjutas:e61 näiteks minuteada polegi nn´´sport´´ õhkpatja taga.Kõik täpselt sama. Ainuke vahe on selles mis kõrgusele ajuga timmitakse tagumik.
Kas ei ole sport padjad teise koodiga?
Kasutaja avatar
Tauri^^
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 05.09.2008 19:20 11
Peamine sõiduk: E61
Asukoht: Tartu

Re: E61 vedrustus

Postitus Postitas Tauri^^ »

Padi on kõigil üks, amort on sport või tavaline.
Kasutaja avatar
S1lv3r
Huviline
Postitusi: 3348
Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
Asukoht: Laagri

Re: E61 vedrustus

Postitus Postitas S1lv3r »

Tauri^^ kirjutas:Padi on kõigil üks, amort on sport või tavaline.

No ei ole.

http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... ctrl_unit/" onclick="window.open(this.href);return false;

Juba E39-l on m-paket/sportsuspension ja tavalise padjad erineva koodiga.
E46 323Ci/E46 330d/E61/E91/E91/E90/E60/E60/E61/E60 530xi/E60 530xi/F10 525d
Päringu jaoks saatke palun PS või e-mail
Jan320
Huviline
Postitusi: 1067
Liitunud: 30.04.2005 20:58 47

Re: E61 vedrustus

Postitus Postitas Jan320 »

S1lv3r kirjutas:
Tauri^^ kirjutas:Padi on kõigil üks, amort on sport või tavaline.

No ei ole.

http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... ctrl_unit/" onclick="window.open(this.href);return false;

Juba E39-l on m-paket/sportsuspension ja tavalise padjad erineva koodiga.
Ma vaatasin ka ,et koodiga 603 lõpp on nagu sport.
Kasutaja avatar
janno89
Huviline
Postitusi: 706
Liitunud: 07.03.2005 20:53 48

Re: E61 vedrustus

Postitus Postitas janno89 »

Ja reaalne vahe on neil milles?
Vasta