2. leht 2-st

Re: E61 vedrustus

Postitatud: 22.05.2017 22:08 10
Postitas StenV70
E61 millel 225/55R16 rehvid ja originaalvedrustus (mitte ///M) sõidan ning ei ütleks absoluutselt,et jäik on.

Re: E61 vedrustus

Postitatud: 23.05.2017 19:39 33
Postitas myself
Mul samamoodi 16'' talveveljega oli mugav enamvähem aga kohe kui 18'' alla sai siis läks ikka haigelt jäigaks,mõtlesin peaaegu neid läbilöögipukse maha lõikama hakata aga kahtlustan,et siis võib padja eluiga oluliselt lühendada kuna padi saaks siis rohkem lööki enda peale aga ei ole selles kindel ka,keegi ei oska seda kommentaarida siin? :roll:

Re: E61 vedrustus

Postitatud: 23.05.2017 21:44 41
Postitas Maku
Üks asi, mis ennem silma hakkas, oli madal esiosa ja kõrge tagaosa. Uute amortidega on vastupidi - esiosa on kõrgem kui tagaosa.

Re: E61 vedrustus

Postitatud: 23.01.2018 18:52 38
Postitas eero
Maku kirjutas:
myself kirjutas:E61 teeb jäigaks taga olev õhk vedrustus,sedaaniga võrreldes öö ja päev.
Selgita palun, mismoodi taga olev õhkvedrustus auto jäigaks teeb?
Volum kirjutas:Õhk punnitab patja ikka korralikult jäigaks. X5 õhkpatjadel on ka paras puuvanker võrreldes tavalise vedrustusega.
Sattusin lugema vana asja :)
Mina näiteks ei ütleks küll, et mu tagumiste patjadega X53 puuvanker oleks :roll: Täitsa mõnus on.
Võin-olla pole te sõitnud tavalise vedrustuse patjadega autoga? Seal peaks olema vahe sport- ja tavalise vedrustuse vahel. Minul on tavaline vedrustus, aga enamus kipuvad olema spordiga ja sellest äkki see üldmulje, et padi = puuvanker?

Re: E61 vedrustus

Postitatud: 27.01.2018 15:48 33
Postitas Larry530i
e61 näiteks minuteada polegi nn´´sport´´ õhkpatja taga.Kõik täpselt sama. Ainuke vahe on selles mis kõrgusele ajuga timmitakse tagumik.

Re: E61 vedrustus

Postitatud: 27.01.2018 18:15 07
Postitas Jan320
Larry530i kirjutas:e61 näiteks minuteada polegi nn´´sport´´ õhkpatja taga.Kõik täpselt sama. Ainuke vahe on selles mis kõrgusele ajuga timmitakse tagumik.
Kas ei ole sport padjad teise koodiga?

Re: E61 vedrustus

Postitatud: 27.01.2018 21:58 34
Postitas Tauri^^
Padi on kõigil üks, amort on sport või tavaline.

Re: E61 vedrustus

Postitatud: 28.01.2018 11:14 39
Postitas S1lv3r
Tauri^^ kirjutas:Padi on kõigil üks, amort on sport või tavaline.

No ei ole.

http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... ctrl_unit/" onclick="window.open(this.href);return false;

Juba E39-l on m-paket/sportsuspension ja tavalise padjad erineva koodiga.

Re: E61 vedrustus

Postitatud: 28.01.2018 13:03 14
Postitas Jan320
S1lv3r kirjutas:
Tauri^^ kirjutas:Padi on kõigil üks, amort on sport või tavaline.

No ei ole.

http://bmwfans.info/parts-catalog/E61/E ... ctrl_unit/" onclick="window.open(this.href);return false;

Juba E39-l on m-paket/sportsuspension ja tavalise padjad erineva koodiga.
Ma vaatasin ka ,et koodiga 603 lõpp on nagu sport.

Re: E61 vedrustus

Postitatud: 28.01.2018 20:38 34
Postitas janno89
Ja reaalne vahe on neil milles?