1. leht 1-st

Küsimus tarkadeklubile !! e28 tagasilla kinnitus ja rooste ?

Postitatud: 06.08.2006 21:33 20
Postitas Cardo
Olen jõudnua oma autoehitusega nii kaugele, et sain targemaks mis toimub 86a e28-l pöhjaall ja täpsemalt kivikatte all. Seestpooltvaadatuna oli põhjaalune ilus ja kena, aga peale jubeda mögina eemaldamist mis kokku võttis ütleme 3 täispikka päeva tuli ilmsiks nii üht kui teist. See, et jalgealune on poolraamide ühendused suht õhukeseks roostetanud ja just altpoolt sellest sain ma isegi jagu, lihtsalt uus plekk asemele, kuna roostepeale keevitamine on nagu enese petmine, tööd rohkem kui tulemust. Kuid nüüd :
.
Sai eemaldatud tagasilla tala ja minu meel muutus kurvaks. Nimelt on see koht kuhu läheb sillatala puks altpoolt täitsa mäda. asi on selles, et seal on tegemist topeltplekiga, ja tundub, nagu ei oleks alumist plekki seal kunagi olnudgi. Seda tahaksgi teada, et kas seal ikka peab olema topeltplekk või on seal mingi ujuv süsteem, et altpoolt saaks kinnitus liikuda. Raske on seda seletada, aga sillatala poldi südamik on ju mingi 3 erineva plekikihiga autol seestpoolt ühendatud ja alla tekib nagu kauss. Kes on lammutanud see teab.
Aga teine mure on selles, et kuna sillatalale lähevad täisalumiiniumist puksid, siis peab asi jääma mega täpne, kuna täispuks ei liigu ei siia, ega sinna. Seega ohkan ja jään oma mõtetega hetkel üksi.
Idee on minul selline, et lasta vesilõikuses teha kindla kujuga plaat. Lõigata altpoolt kõik see roostes asi ära ja keevitada uus ütleme 4mm- ne plekk sinna asemele. Topeltplekki ei ole mõtet ju hakata aretama. Täpsuse teema jääb minu mureks.
Tahaksgi teada, et mida selle roostes osaga siiamaani tehtud muidu on, sest see probleem on ka kindlasti e30-l , või ma eksin ?

Postitatud: 08.08.2006 18:21 53
Postitas Cardo
Tarkadeklubi on suvepuhkusel ve ?

Postitatud: 09.08.2006 11:14 49
Postitas Tom
Mina teeks sedasi, et painutaks paksust plekist "raami", mis jookseb vasakust ülemisest amordi kinnitusest läbi sillatala kinnituste ülemisse paremasse amordi kinnitusse, kogu krempel oleks niipalju vastu keret kui võimalik ja ilusti kinni keevitatud kogu pikkuses.
All pool annakse selle külge siduda igast vedrustuse kinnitusi ja ülesse puur ja/või strutbar.

Ees teeks analoogsed "raamid" ülemisest amordi kinnitusest mootori kinnitusse ja ülevalt seoks puuri ja/või strutbariga. Väga hea oleks sel juhul kui mootor on jäigalt kere küljes.

Sorry, et veits OT'ks kiskus :oops: