E39 135kw ja 142kw automaatkast
E39 135kw ja 142kw automaatkast
Selline mure, et 142kw automaat e39 ei tunnista enam teist käiku, paneb kohe kolmandale ja seda ka vahest kõva pauguga. Tõenäoliselt kast lihtsam vahetada, kui vana remontida või viga otsida, pakuti 135kw kasti, kas see istub alla või on nad erinevad? Kuigi mootor neil sama m57.
Re: E39 135kw ja 142kw automaatkast
Oleks siiani targema inimese abi vaja, välismaa foorumeid ka uurinud ja keegi ei ole rääkinud sel teemal. Kusagilt suutsin ainult välja uurida, et kasti soft erinev, kuid selle saaks ju ära uuendada
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
- Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali
Re: E39 135kw ja 142kw automaatkast
Sama 5hp24 kast on neil. Kahtlen, kas seal isegi softil vahet on, aga vbl et siis on. softi vahetus ju kõige väiksem ja odavam mure selle jama juures... kasutajaid, kes selle ära teeks siin foorumis küllaga.
there is no replacement for displacement
Re: E39 135kw ja 142kw automaatkast
E39 sai ikka GM-i kasti, mitte ZF-i. ZF oli E38-l.
Prefl - GM A5S360R
FL - GM A5S390R
Nagu numbritest näha võib, peaks FL kast veidi tugevam olema.
Prefl - GM A5S360R
FL - GM A5S390R
Nagu numbritest näha võib, peaks FL kast veidi tugevam olema.
Re: E39 135kw ja 142kw automaatkast
Aga oskad sa põhiküsimusele ka vastuse anda?Ma®tin kirjutas:E39 sai ikka GM-i kasti, mitte ZF-i. ZF oli E38-l.
Prefl - GM A5S360R
FL - GM A5S390R
Nagu numbritest näha võib, peaks FL kast veidi tugevam olema.
Re: E39 135kw ja 142kw automaatkast
Kaste isiklikult omavahel vahetanud pole.
Aga otsa peaks kindlalt istuma, halvimal juhul on väljundvõlli ots teisel kaugusel ja tuleb kardaanidega mängida.
Aga otsa peaks kindlalt istuma, halvimal juhul on väljundvõlli ots teisel kaugusel ja tuleb kardaanidega mängida.