E60 LCI Aku
Postitatud: 24.10.2017 10:49 44
Ahoi Spetsialistid!
Seda aku teemat on siin niipalju jahutud, et midagi ei saa aru. Isegi seda ei saa aru, kas mu autol on mingi probleem, või on aku lihtsalt vanusest tulenevalt ära lõppenud, või siiski mitte..
E60 2007a.3,0 diisel. Käivitub iga ilmaga poolest pöördest. Aegajalt ei aktiveeru hommikul uste avamisel "tervitustuled". Peale pikka sõitu 100plus kilomeetrit jällegi põlevad. Peale käivitamist (starter veab vägagi nobedalt) jääb ekraanile kiri 4x4... Paaril korral on ka öelnud, et tuleb akut laadida.
Kas see oli vale, kui kiskusin aku maha ja laadisin garages impulslaadijaga? Mingi odava seadmega sai akut ka pingestatud ja seier jäi julgelt rohelisse "OK" tsooni. Igaljuhul peale laadimist kolmel päeval tervitustuled põlesid ja mingisuguseid teateid ei tulnud. Toimis nagu peab. Tavaliselt sõidab auto väga vähe. 5km hommikul ja 5km õhtul.
Kas peaks kuskil normaalses kohas kõigepealt diagnostika tegema?
Kas uue aku võin osta Banneri (AGM 90Ah 900A, nii nagu praeguse originaal aku peal kirjas) ja siis seda tutvustada talle lasta?
Või viin vana auto esindusse ja las toimetavad. Hinnapakkumine oli aku ja töö kokku 460.-, kusjuures AGM aku mis pakkumises on, on millegipärast 92Ah...
Tänan adekvaatsete vastuste eest!
Seda aku teemat on siin niipalju jahutud, et midagi ei saa aru. Isegi seda ei saa aru, kas mu autol on mingi probleem, või on aku lihtsalt vanusest tulenevalt ära lõppenud, või siiski mitte..
E60 2007a.3,0 diisel. Käivitub iga ilmaga poolest pöördest. Aegajalt ei aktiveeru hommikul uste avamisel "tervitustuled". Peale pikka sõitu 100plus kilomeetrit jällegi põlevad. Peale käivitamist (starter veab vägagi nobedalt) jääb ekraanile kiri 4x4... Paaril korral on ka öelnud, et tuleb akut laadida.
Kas see oli vale, kui kiskusin aku maha ja laadisin garages impulslaadijaga? Mingi odava seadmega sai akut ka pingestatud ja seier jäi julgelt rohelisse "OK" tsooni. Igaljuhul peale laadimist kolmel päeval tervitustuled põlesid ja mingisuguseid teateid ei tulnud. Toimis nagu peab. Tavaliselt sõidab auto väga vähe. 5km hommikul ja 5km õhtul.
Kas peaks kuskil normaalses kohas kõigepealt diagnostika tegema?
Kas uue aku võin osta Banneri (AGM 90Ah 900A, nii nagu praeguse originaal aku peal kirjas) ja siis seda tutvustada talle lasta?
Või viin vana auto esindusse ja las toimetavad. Hinnapakkumine oli aku ja töö kokku 460.-, kusjuures AGM aku mis pakkumises on, on millegipärast 92Ah...
Tänan adekvaatsete vastuste eest!