Natuke abi veakoodidega ☺

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
rix e46
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 10.01.2014 09:31 28
Peamine sõiduk: bmw 530d

Natuke abi veakoodidega ☺

Postitus Postitas rix e46 »

Äkki keegi targem seletab lahti piltidel olevad veakoodid??
https://www.upload.ee/files/7618675/BMW ... .docx.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Volum
Huviline
Postitusi: 3949
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: Natuke abi veakoodidega ☺

Postitus Postitas Volum »

Kustuta ära ja vaata mis alles jääb. Seda nimekirja on mõttetu lahti seletama hakata, kui nad just kõik aktiivsed ole.
Buumer Auto / 53302262
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Natuke abi veakoodidega ☺

Postitus Postitas ttsys »

Siiski. Kui just laksu järgse auto remondist tingitud lahti võetud ühendustest tingitud vigadega ei ole tegemist siis minu soovitus on alati enne pimedat kustutamist järgi vaadata iga vea tekke hetk ning iseloom, ühtlasi ka veakoodi laiend.
PS: Pimeda rapsimisega vigu kustutades on hullemal juhul ka diagnostikaseadmed maha põletatud.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5349
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: Natuke abi veakoodidega ☺

Postitus Postitas ooDDoo »

Mingeid linnalegende diagnostikadeadmete p. Keeramisest või moodulite riknemisest ei tasu e39 puhul kuulda võtta. Uutematega juba tuleks.
Tavadiagnostikaseadmega suudad vast ainult naviseadet kahjustada.
Kustuta need koodid ja loe paari päeva pärast uuesti.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Natuke abi veakoodidega ☺

Postitus Postitas ttsys »

Saab ka E39-ga diagnostikaseadme maha põletada ja seda on juhtunud ka parimatel tegijatel. Airbag vead on 1 suurim "tuline punkt", millega multiplekseriga seadmele väga lihtne kahjustusi põhjustada. Põlevad maha Bosch KTS, Autocom ja ka ICOM. Selge see, et mingi lihtne kaabel, mis üle paari kanaliga komparaatori töötab ei ole see häving nii lihtne tulema ja hullemal juhul ka häving marginaalne. See võib olla selgitus, miks perifeerias on uudised "linnalegend". ;)
Volum
Huviline
Postitusi: 3949
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: Natuke abi veakoodidega ☺

Postitus Postitas Volum »

Hiina asjad tasukski maha põletada. Originaal seaded maha ei põle.
Buumer Auto / 53302262
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5349
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: Natuke abi veakoodidega ☺

Postitus Postitas ooDDoo »

Olen aastate jooksul e39 sate peal igasugu varianti hiina asjadega igasuguseid asju teinud. Alates lihtsamatest veakoodidest kuni mootoriajude ümberkirjutamiseni. Ja pole siiamaani juhtunud midagi ühegi autoga ega diagnostikaseadmega... Ainsad jamad mis kunagi e39 on olnud . On seotud kas läpaka või auto aku lõppemise tõttu. Huvitav miks multiplekser seadmed e39 puhul maha peaks põlema . K liin ju ainult pin 7 all mb ja opeli puhul on see arusaadav kuna seal erinevad moodulid erinevate pin-ide all
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Natuke abi veakoodidega ☺

Postitus Postitas ttsys »

Airbag sütikus "short to positive". Sellega on arvukalt diagnostikaseadmeid maha põletatud ja ei ole kaitset ka kõige uuemal originaalsel ICOM-il.
Igati tore, et teil on seni õnne olnud ja nii ongi, et paljud diagnostikaga tegelevad inimesed ei satu sellise veaga "lotovõidu" otsa. Viimati olevate juhtumite loetelus on üks vana Mini Cooper, millega nr1 töökojas Bosch KTS laibastus. Remontijad olid järjekindlad ja viisid auto treilal nr2 töökotta ja seekord esindusse. Vaatamata teavitusele nr1 töökoja juhtumist seda infot nr2 töökoja usaldatud professionaalide tandem ignoreeris ning maha põletati uus ICOM2. Nr1 ja nr2 töökojad tegid sellest esmakordsest juhtumist järeldused. Kui kauaks on juba iseasi.
PS: Leidub häid Hiina töövahendeid, mis on töökindlamad, kui originaal ICOM, MB Star-st rääkimata.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5349
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: Natuke abi veakoodidega ☺

Postitus Postitas ooDDoo »

Sinu käest ostnud igasugu hiina sitta ja proovinud igasugu asju nendega teha. Siiamaani pole midagi suutnud isegi parima tahtmise juures midagi läbi kärsatada. Kts- i pole õnneks omanud ja bmw peal pole seda vaja ka. Ainuke asi mis ära suri oli rs232 ediabas kaabel. Aga see jäi lampi vait pärast 2 a kasutust. K liini jaoks bemmil kasutan ainult rs232 kaablit Ads toega. Sellega saab rahulikult isegi facelift e53 mootoriaju üle kirjutada.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Natuke abi veakoodidega ☺

Postitus Postitas ttsys »

No nüüd tuli avaldus. Võta või nagu komplimenti. :)
Need mainitud FTDI-de ees on 2-4 kanaliga komparaatorid. Seal ei ole multiplekserit fataalse kahjustuse osas. Samas kaablitel, mis K-L liinide võtmed transistoridel saavad "short to positive" kontrollerilt kohese hävingu analoogselt multiplekseriga (VCDS näiteks).
Vasta