545i radika voolik?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
kalavees
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 09.04.2014 10:58 28

545i radika voolik?

Postitus Postitas kalavees »

Tere,teema järgmine et auto olnud 3a ja kuidagi platsipeal piinamine mul täitsa tegemata oli jäänud siis eile tundus selle jaoks ideaalne ilm olevat:). Mõeldud tehtud ja keerutatud seal u5-10 minti viskas kapoti vahelt pilve välja ja jõud kadus. Oli ylemise radika vooliku tagant ära visanud (klamber oli ymmargune nagu sõrmus,vaatasin ja imestasin). Lasin jahtuda,panin keeratava klambri asemele, uued mahlad sisse ja tundus et selleks korraks on olukord lahendatud (jõud oli tagasi ja kõik okei). Mingeid erroreid ei loopinud enne ega pärast va et radikas jooksis tyhjaks. Kas kellelgi ehk endal kogemust või teadmisi mis sihukest jama põhjustas? Tean et jah nende mootorite töötemperatuur ongi kõrge ja tempi näidikut pole et kas siis niikui paar kraadi yle läheb on jama majas või mis? Guugeldades enamus pakkumisi et volla väsinud ja mõni pakkumine et radikas umbes.

Kui kellelgi tarka nõu siis andku tulla. Tänud
tmw
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
Peamine sõiduk: MB W212 E500
Asukoht: Pärnu

Re: 545i radika voolik?

Postitus Postitas tmw »

Tere,

Kas termostaat töötab 100% effektiivsusega? Katsu, kas sooja mootoriga on lõdvikud mõlemal pool termostaati tulikuumad. See mootor peaks ikka tiheda jahutussüsteemiga ikka päris kuuma kannatama.
Variatud menüüs saad jälgida, mis teeb mootoritemperatuur sõites. 105 on tavatemp, mida peaks auto maanteel hoidma. Linnas ja ummikutes peaks see kuni 110+- 2..3 kraadi max minema.
Variant: see lõdvikukinnitus oli kõige nõrgem osa (loe mitte piisavalt tihe) ja lihtsalt andis järele. Liigse surve põhjustaja võib aga olla mitte täielikult avanev termostaat. Sellel on elektriliselt reguleeriv termostaat. Koormuse suurenedes avaneb termostaat lisaks sooja jõule veel elektriimpulsiga juurde. Vähemalt nii olen ise aru saanud googeldades.

Kas variatud menüüsse oskad minna? See nupp, millega spidot nullid. Keerad võtit esimesse asendisse ja hoiad all. Alguses tuleb kolmnurk ja siis uuesti tavakuupäev ja kell ja siis hoiad veel ja tulevad väikesed numbrid 01... Lased nupu lahti ja vajutad uuesti nii mitu korda, et 01 muutub 19-ks. Ja numbri alla tuleb "lock on" Siis liidad oma auto VIN koodi viimased 6 numbrit kokku ja saad kahekohalise numbri (näiteks 21). Selle numbri sisestad sinna nr. 19 all olevasse ... kohta (pead 21 korda nuppu vajutama). Siis tuleb teade "lock off". Nüüd liigud nupuvajutustega kuni 19 asemel tekib 07. See ongi mootoritemperatuur. Käivitad auto. Ära võtit tagasi null asendisse keera vaid kohe käima, muidu nullib. Vaata sõites, mis see number teeb ja kuidas käitub. Abiks ikka ehk.

Sõidurõõmu

Tõnu
urks
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
Peamine sõiduk: BMW f11 530D
Asukoht: Harjumaa, Rae vald

Re: 545i radika voolik?

Postitus Postitas urks »

Kui edaspidi probleeme ei teki (keema ei lähe) siis oligi väsinud vooliku ja klambri viga.
Kasutaja avatar
-Tommy-
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 29.10.2010 10:05 18
Asukoht: Kuressaare

Re: 545i radika voolik?

Postitus Postitas -Tommy- »

Mul viskas 2 korda kohapeal tiksudes lõdviku küljest. Minu mure lahenes uue lõdviku ja klambriga.
A6 c6 & e60 545i
kalavees
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 09.04.2014 10:58 28

Re: 545i radika voolik?

Postitus Postitas kalavees »

Tänud vastajatele,täna lõi jälle vooliku otsast ära ja süvenesin vähe rohkem asjasse et jah see voolik ei pea sealt plastiku otsast kuidagi ära käima,plastjubina otsast oli jupp läinud mis võrul ei lasknud lõikama panna. Et yhesõnaga volla vahetus,saatsin just päringu laiali,um-is laoseis hetkel null. Kui kellelgi on siis pakkuge. Termostaat sai kuskil aasta tagasi igaksjuhuks vahetatud ,pigem kahtlustan jupi väsimist,pole esimene kord kui kui mingi volla või plastik kolmiku nuustiku pärast tosooli vahetust saab :oops:
Vasta