1. leht 1-st

BMW e39 525i abi varuosa leidmisel.

Postitatud: 24.01.2018 21:15 09
Postitas Einasmaa
Tere,
oskab keegi öelda kust kohast ma võiksin sellised asjad leida või siis seda tervet kobakat ja mis on selle asja eesti keelne nimetus?

https://www.ebay.com/itm/BMW-3-0-E39-E4 ... 3afd244bd1" onclick="window.open(this.href);return false;



mõistvat suhtumist!

Re: BMW e39 525i abi varuosa leidmisel.

Postitatud: 24.01.2018 21:49 20
Postitas jargo
Disa klapp

Re: BMW e39 525i abi varuosa leidmisel.

Postitatud: 24.01.2018 22:50 10
Postitas TELK
Aga palun https://aeromotors.ee/kataloog/search/11617544805/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW e39 525i abi varuosa leidmisel.

Postitatud: 24.01.2018 23:11 34
Postitas jargo
kokkuvõttes,sellise ehitusega klapi kohta on hinda ikka päris palju.
just vahetasin ka endal ja ei saa siiani aru.miks see nii kallis on :D

Re: BMW e39 525i abi varuosa leidmisel.

Postitatud: 27.01.2018 06:51 19
Postitas Einasmaa
Oskab muidu keegi öelda mida see DISA klapp teeb kuna enda autol lendas sealt klapi seest see kollane ventiil seest välja ja auto suri välja. Panin selle kollase ventiili asemele suvalise poldi ja auto läks kenasti käima ja pöördesse läks ka kenasti. Oskab keegi öelda kas see võis kuidagimoodi mootorit kahjustada? Ega muidu poleks katsetama hakanud aga oludesunnil pidin midagi ette võtma kuna auto oli keset järve jäärajal, sellepärast pidin panema poldi sinna asemele.

Re: BMW e39 525i abi varuosa leidmisel.

Postitatud: 28.01.2018 10:17 54
Postitas Volum
Einasmaa kirjutas:Oskab muidu keegi öelda mida see DISA klapp teeb kuna enda autol lendas sealt klapi seest see kollane ventiil seest välja ja auto suri välja. Panin selle kollase ventiili asemele suvalise poldi ja auto läks kenasti käima ja pöördesse läks ka kenasti. Oskab keegi öelda kas see võis kuidagimoodi mootorit kahjustada? Ega muidu poleks katsetama hakanud aga oludesunnil pidin midagi ette võtma kuna auto oli keset järve jäärajal, sellepärast pidin panema poldi sinna asemele.
Function
Periodic pressure fluctuations are produced in the intake pipe by the induction strokes of the cylinders. These pressure waves run through the intake tube and are reflected at the closed inlet valves. The intake tube length precisely adapted to the valve timing ensures that a pressure peak of the reflected air wave reaches the inlet valve just before the end of its opening range. A post-charging effect is achieved in this way. This post-charging effect conveys a larger volume of fresh mixture into the cylinder.
DISA utilizes the advantages of short and long intake pipes.
Short intake pipes or intake pipes with a large diameter have the effect of producing higher output values in the upper engine speed range together with lower torque values in the medium engine speed range. Long intake pipes or intake pipes with a small diameter develop high torque in the medium engine speed range.

Ma ei viitsi tõlkida. :)