E39 3.0d 142kw jõu kadu
Postitatud: 27.01.2018 12:01 45
Tere mure siis mu e39 ga
Esialgu oli jõu kadu selles, et lekkis kollektroti vahelt(flansi vms)
Vahetasin ära. Autol oli jõudu meeletult ja lausa lust oli.
Siis tuli lumi. Seega on koguaeg libe ja ei saa jõu kadust aru.
Igatahes on jõud vähenenud tunduvalt.
Mootor vigu ei näita
Esialgu olen ära vahetanud pumba küljes oleva rõhuregulaatori.
Ei muutunud midagi.
Olen proovinud teist õhu lugejat. Ei midagi.
Aga diagnostikaga vaadates siis ei tõuse mul nominal (airmass) arv. (vaadatud teise 3.0d pealt. Siis tollel läksid mõlemad arvud, nii nominal kui actual)
Sümptom on veel et kui hakkan nt kiirendama 4. Käiguga ja ~1500rpm siis voin lõpuni lasta. AGA, kui lasta 2000rpm peal korra pedaal lahti ja uuesti vajutada, siis hakkab lainetama.
Pihustid kontorllitud, rail pressure korras, turbo rõhk oli ok.
Ja ei saa aru mis seda põhjustab, sest lainetades kõik parameetrid lainetavad kaasa
Külm/soe käivitus hea. Mootor ei suitse.
Esialgu oli jõu kadu selles, et lekkis kollektroti vahelt(flansi vms)
Vahetasin ära. Autol oli jõudu meeletult ja lausa lust oli.
Siis tuli lumi. Seega on koguaeg libe ja ei saa jõu kadust aru.
Igatahes on jõud vähenenud tunduvalt.
Mootor vigu ei näita
Esialgu olen ära vahetanud pumba küljes oleva rõhuregulaatori.
Ei muutunud midagi.
Olen proovinud teist õhu lugejat. Ei midagi.
Aga diagnostikaga vaadates siis ei tõuse mul nominal (airmass) arv. (vaadatud teise 3.0d pealt. Siis tollel läksid mõlemad arvud, nii nominal kui actual)
Sümptom on veel et kui hakkan nt kiirendama 4. Käiguga ja ~1500rpm siis voin lõpuni lasta. AGA, kui lasta 2000rpm peal korra pedaal lahti ja uuesti vajutada, siis hakkab lainetama.
Pihustid kontorllitud, rail pressure korras, turbo rõhk oli ok.
Ja ei saa aru mis seda põhjustab, sest lainetades kõik parameetrid lainetavad kaasa
Külm/soe käivitus hea. Mootor ei suitse.