Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Selline küsimus siis , et soetasin paar kuud tagasi endale 523 (aasta 1997) vaatsin et roolivõimu õli on alla poole paagi(roheline õli on sees), et kas võib ise peale valada teise margi õli????? Või peab teenindusse minema, et vana õli välja laskma ja uus asemele panna???
Kasutada oleks ikka soovitav õiget õli, korgi peal on kirjas, kui roheline, siis arvatavasti CHF "ja number" (2 varianti).
Lekke eemaldamine ja seejärel uus õli sisse pole ka paha mõte..
mul enam-vähem sama mure, et roolivõimu õli vähe ja ei trea mis õli eelnevalt sees. Käisin siis asja uurimas ja öeldi et, et bemmidel 100 % läheb punane roolivõimu õli. Vastab see siis tõele???
Ei vasta. Nagu eelkõneleja mainis, on õige õlitüüp kirjas roolivõimu õlipotsku korgil. Reeglina on jah ATF (punane), aga nivooamortide ja ASC+T korral kasutatakse CHF-i (roheline).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ise olen ka pannud varem punast ja 540 käis roheline, sest korgil CHF kiri
aga praegusel masinal sees mingi hall õli? korgil ATF kiri.
Kas mingit kolmanat varianti 100% pole? muidu arvaks, et õli lihtsalt must aga valgepaberi peal on see õli helehall, peaaegu läbipaistev.
On olemas ka kolmas variant ja nimelt kollane õli.Iseasi palju seda bemmides kasutatakse.Aga kui õli vahetatud,siis võib ka vabalt olla pandud sisse mingit teist õli,nii et korgipeal kirjas olevat juttu pole mõtet puhta kullana võtta.
No kindlasti midagi head ei juhtu,pakun et klimpi tõmbab.Aga miks on vaja teist õli panna?Pane seda mis sees on,kui värvist aru ei saa,pane universaalõli või vaheta kõik ära.