Bmw e39 m57 135kw plokikaane tihendi vahetus.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
pure23
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 19.08.2014 20:22 12
Peamine sõiduk: -

Bmw e39 m57 135kw plokikaane tihendi vahetus.

Postitus Postitas pure23 »

Hakkan siis enda omal lähipäevil m57 135kwl plokikaane tihendit vahetama aga küsimus selline kas on vaja mingeid erivõtmeid nukade ja vända lukustamiseks või saab ka ilma nendeta tehtud ?
Kes kokku puutund sellega andke märku :)
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Bmw e39 m57 135kw plokikaane tihendi vahetus.

Postitus Postitas teet82 »

Ei hakka siin midagi keerutama, head nahka sealt arvatavasti ei tule :D
Tavaliselt saab esimeseks probleemiks pihustite kätte saamine, loomulikult võib ka õnne olla ja kõik tulevad ilusasti maha. Saab teha ka ilma rakisteta kõiki mootoreid, nii et käima läheb, aga ilmselgelt ei saa kõik piisavalt täpselt paika seal. Neid teemasid on siin olnud muidu, tuleks arvestada ikka kuni 500EUR-iga, kaas tuleks survestada ja lihvida kui on mingid probleemid keema minekuga või midagi taolist.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
pure23
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 19.08.2014 20:22 12
Peamine sõiduk: -

Re: Bmw e39 m57 135kw plokikaane tihendi vahetus.

Postitus Postitas pure23 »

Pihustite kätte saamine pole probleem. Käisid hiljuti maas kuna vahetasin pihusti seibid ära. Jahutus vedelik on õliga segamini. Survet polnud. Sain ka infot nüüd et võib asi olla õli jahutis .
Kasutaja avatar
Martin_U
Huviline
Postitusi: 639
Liitunud: 26.03.2011 20:29 49
Peamine sõiduk: Bmw 535d '06
Asukoht: Tartumaa

Re: Bmw e39 m57 135kw plokikaane tihendi vahetus.

Postitus Postitas Martin_U »

Kõige tõenäolisemalt on viga õlifiltrijala küljes olevas jahutis või siis tihendis. Kui mootor kuuma pole saanud ja keema ei lähe ega survet sisse ei löö siis kaan terve. Soovin ette juba sulle edu selle õli välja pesemises. Olen teinud seda mitmel autol ja ka sellist millel juba korralik tavott sees ja pole absoluutselt meeldiv tegevus.
pure23
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 19.08.2014 20:22 12
Peamine sõiduk: -

Re: Bmw e39 m57 135kw plokikaane tihendi vahetus.

Postitus Postitas pure23 »

Edu on vaja jah õli välja saamisel :D aga kuna õnneks väga kaua nii sõitnud pole siis loodetavasti tavot veel pole. 1000km tagasi tegin õli vahetuse ja siis oli veel kõik vedelikud omal kohal. Järgmine nv on alles aega ja siis teen ära.
Kasutaja avatar
m2x
Huviline
Postitusi: 626
Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
Peamine sõiduk: E39 530d Touring
Asukoht: Neli ratast õhus...

Re: Bmw e39 m57 135kw plokikaane tihendi vahetus.

Postitus Postitas m2x »

Minul sama tegevus ees ootamas 142'sel, äkki Martin on nii lahke ja jagab mõne näpunäite :) Fairy'ga vist läbipesu ei tehta :mrgreen:
Ise mõtlesin, et lasen niipalju vana jama välja kui saab ja hakkan lihtsalt destilleeritud vett iga paarisaja tagant vahetama niikaua kui pilt enamvähem jääb. Kuigi ega see eriti vist õli a la soendusradikast näiteks kätte ei saa, peaks ikka mingit lahustavat möginat sisse uhama?
pure23
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 19.08.2014 20:22 12
Peamine sõiduk: -

Re: Bmw e39 m57 135kw plokikaane tihendi vahetus.

Postitus Postitas pure23 »

Endal oli ka plaanis destileeritud veega hakata puhastama. Näpunäited ei teeks paha jah.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Bmw e39 m57 135kw plokikaane tihendi vahetus.

Postitus Postitas Leho »

Vaja on pindaktiivseid aineid, et õli ära lahustada. Dest vesi seda ülesannet kindlasti ei täida.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
Martin_U
Huviline
Postitusi: 639
Liitunud: 26.03.2011 20:29 49
Peamine sõiduk: Bmw 535d '06
Asukoht: Tartumaa

Re: Bmw e39 m57 135kw plokikaane tihendi vahetus.

Postitus Postitas Martin_U »

Ega seal midagi keerulist polegi kui mingi hull tavott sees pole siis väga lammutama ei pea. Kui kõik radikad veel läbi käivad siis õlijahuti ja õlifiltrijala tihend ära vahetada. Muidugi ennem radikast ja plokist võimalikult palju vana jama kätte saada. Kui plokipunni kaudu plokk tühjaks lasta siis filtrijalga maha võttes väga palju õnneks jahutusvedelikku sealt ei tule siis õnneks suurt ohtu pole et karterisse jookseks lahinal jahutusvedelik. Mina loputaks veel salongiradika ka tagurpidi läbi puhta veega sobib väga hästi aiavoolikuga ühtest otsast sisse teisest välja lasta. Mina kasutasin läbipesuks puhast vett ja miski liqui moly keemia mis suutis siduda õli ja tuli koos veega välja. Ma kordasin keemia pesu mitu korda ja siis loputasin seeni puhta veega läbi kuniks vesi oli täiesti puhas. Ja siis võimalikult palju vett kätte saada ja siis uus jahutusvedelik sisse. Ma vahetasin veel mõne aja pärast jahutusvedeliku veel uuesti. Paras pläkerdamine on aga varuda aega ja kannatust.
Vasta