Korralik õhutamine!!
Postitatud: 29.04.2018 11:57 31
Olin ise hädas õhutamisega... Proovisin seda orig versiooni(mootor külm, kliima tööle jne), aga ei aidanud.
Siin siis veel üks versioon, mis vötab max 5m ja toimib ideaalselt! Äkki kellelegi abiks! Võetud siis e30 foorumist.
Auto seisab tavalise sirge maapeal, mootor ei tööta ja on külm! Valad paisupaagi/radika täis. Õhutusniplid lahti, sissevalamisavast puhud/ pumpad niikaua ,kuniks niplist tuleb jahtusvedelikku, enne rõhku maha ei lase,kui nippel kinni keeratud. Valada vedeliku tase normi, punn peale ja valmis. Hiljem peale sõitu ja maha jahtumist võib vedeliku taseme igaks juhuks üle kontrollida, vajadusel lisada. Selline õhutusviis võtab aega paar minutit ja on väga efektiivne, toimib iga BMW peal, ei pea nina mäkke ajama! Nüüd pisut lähemalt, millega puhuda.
a ) Kompressoriga
b ) pumbaga
c ) suuga
Isiklikult olen põhiliselt kasutanud viimast varianti, saab väga lihtsalt ja kiirelt. Kompressoriga kerge survega saab ka väga lihtsalt, tavaline õhuotsik päästikuga, paberi või kaltsuga tihendad ära korgi ava ja tuld. Asja ainuke iva on selles, et enne survet maha ei lase, kui õhutusniplist pidevalt ilma õhuta vedelikku tuleb ja see on kinni keeratud. Jutt võib tunduda pikk ja keeruline, aga reaalne toiming on väga lihtne, proovige ja veenduge ise.
Siin siis veel üks versioon, mis vötab max 5m ja toimib ideaalselt! Äkki kellelegi abiks! Võetud siis e30 foorumist.
Auto seisab tavalise sirge maapeal, mootor ei tööta ja on külm! Valad paisupaagi/radika täis. Õhutusniplid lahti, sissevalamisavast puhud/ pumpad niikaua ,kuniks niplist tuleb jahtusvedelikku, enne rõhku maha ei lase,kui nippel kinni keeratud. Valada vedeliku tase normi, punn peale ja valmis. Hiljem peale sõitu ja maha jahtumist võib vedeliku taseme igaks juhuks üle kontrollida, vajadusel lisada. Selline õhutusviis võtab aega paar minutit ja on väga efektiivne, toimib iga BMW peal, ei pea nina mäkke ajama! Nüüd pisut lähemalt, millega puhuda.
a ) Kompressoriga
b ) pumbaga
c ) suuga
Isiklikult olen põhiliselt kasutanud viimast varianti, saab väga lihtsalt ja kiirelt. Kompressoriga kerge survega saab ka väga lihtsalt, tavaline õhuotsik päästikuga, paberi või kaltsuga tihendad ära korgi ava ja tuld. Asja ainuke iva on selles, et enne survet maha ei lase, kui õhutusniplist pidevalt ilma õhuta vedelikku tuleb ja see on kinni keeratud. Jutt võib tunduda pikk ja keeruline, aga reaalne toiming on väga lihtne, proovige ja veenduge ise.