1. leht 1-st

525 TDA käigukast jandib vist

Postitatud: 18.09.2006 21:17 00
Postitas aatom
1994 aasta masin.
3x olen täheldanud, et miskil kiirusel tekiks kastil nagu hämming, kas panna järgmine käik või lasta samaga edasi. tulemuseks siis nagu sidurilibisemine ja kõrged tuurid. täna päädis asi sellega, et foori tagant minnes oli minek olematu, arvatavasti siis 3 käik ja avariireziim. märki armatuurilt ei näinud, kuna need soojalt ei näita :evil: järgmise foori alt sain end parkima keerata, seismakäima ja korras ta oligi. Õli on kastis vahetatud suht regulaarselt, viimane kord ehk 2000km tagasi.
et nagu, mis värk on? asun soomes ja diagnosti minna ei oska siin kuhugi, eestis aga tuleb vist see teekond ette võtta...

enne seda sai muidu linnas vähe kiiremaid liigutusi ka tehtud.. ja kui käigukangi raudosa ikka tuntavalt soojaks läheb, on see normaalne?

ja need reziimid? E=Economy S=Sport ja M=? Foorumit kammides ytleks et see on manual, samas eelmine omanik väitis, et libedaga sõitmiseks, kraapimise vältimiseks. Ning ütles ka seda, et M reziimis yle 70 ei tohi sõita.

otsingut kasutasin ka, aga siiski jäi selgusetuks mõni asi

Postitatud: 23.09.2006 14:43 29
Postitas Maiks
Mul on selle M´i asemel * ja olen aru saanud, et ta peaks selles reziimis startima teise käiguga ja on talvel sõitmiseks. Üle 70 sõitmise kohta ei oska küll miskit õelda.

Postitatud: 23.09.2006 18:50 20
Postitas Ragnar
Auto käsiraamat kirjutab selle * kohta

* - talve-programm
D asendis kasutatakse käike 2-5
4,3 ja 2 asendis kasutatakse ainult vastavat käiku nii sõitu alustades kui ka sõidu ajal.

kiiruse piirangut pole mainitud.

Postitatud: 25.10.2006 22:33 24
Postitas aatom
antud hämming tekib kastil endiselt, just linnas ja näiteks allamäge. vajutad vajutad, lased gaasi tagasi, veereb veidi vabaga, annad gaasi ja tuurid ronivad kõrgele, nagu ei oleks käiku sees või libiseks sidur. lased gaasi korraks lahti, siis vahetab ära ilusti. või on see normaalne? ja nüüd on on teinud paar korda imeliku nõksu keset kiirendamist, et nagu vahetaks käiku, aga samas ei vaheta ka, laseb samaga edasi. imelik... mina neist käikudest õieti aru ei saa, pakuks, et yleminek 3->4 seda trikki teeb...
ja kui gaas lahti lasta, kas siis peaks "vaba" käik sisse minema, ehk siis pöörded tühikäigule kukkuma?
no pole kogemusi automaatkastiga, pole :?

Postitatud: 26.10.2006 01:14 58
Postitas siim_s
Nu kirjutas:Auto käsiraamat kirjutab selle * kohta

* - talve-programm
D asendis kasutatakse käike 2-5
4,3 ja 2 asendis kasutatakse ainult vastavat käiku nii sõitu alustades kui ka sõidu ajal.

kiiruse piirangut pole mainitud.
*Ot, D asend on ikka normaalne Drive asend. Seal kasutatakse ikka KÕIKI käike 1 kuni 5

*M on jah talveprogramm. Sõitu alustatakse teise käiguga ja käike vahetatakse ka varem (tundub)

*Eraldi kastil 4, 3, 2 asendid tähendavad maksimum käiku, milleni kast käiku vahetab.

N: valides 3 asendi, siis alustatakse minekut ikkagi 1sest käigust ainult 3dast edasi ei vahetata ja vastavalt nii ka teistega.
Antud režiime kasutades on osaliselt võimalik tunda ka "käiguga pidurdamist" kuni teatud pööreteni, mil on vaja juba eelmine käik sisse lülitada
D asendis samas lülitatakse tühikäigul vedu tagant ära.

Parimat,

Postitatud: 26.10.2006 01:24 22
Postitas Kristjan_K
siim_s kirjutas:*Ot, D asend on ikka normaalne Drive asend. Seal kasutatakse ikka KÕIKI käike 1 kuni 5

*M on jah talveprogramm. Sõitu alustatakse teise käiguga ja käike vahetatakse ka varem (tundub)

*Eraldi kastil 4, 3, 2 asendid tähendavad maksimum käiku, milleni kast käiku vahetab.

N: valides 3 asendi, siis alustatakse minekut ikkagi 1sest käigust ainult 3dast edasi ei vahetata ja vastavalt nii ka teistega.
Antud režiime kasutades on osaliselt võimalik tunda ka "käiguga pidurdamist" kuni teatud pööreteni, mil on vaja juba eelmine käik sisse lülitada
D asendis samas lülitatakse tühikäigul vedu tagant ära.

Parimat,
Hetkel on siin mõeldud seda, kui sul on käiguvalitsa kõrval nupp, kust saad valida S, E ja M e. * vahel.
Kui sul on valitud * ja siis käiguvalits on asendil D, siis on sul tavaline talvesõiduprogramm.

Teemaalgatajele:
Kui gaasi lahti lased, siis pöörded päris tühikäigule ei kuku, kukuvad sinna kuhugi 1500-1000 vahele e. pidurdab õrnalt käiguga.

Postitatud: 26.10.2006 09:05 13
Postitas Ragnar
jah minu jutt käis * reziimi kohta ainult.
kui panna näiteks * ja 3 siis kasutatakse ainult 3.

Postitatud: 26.10.2006 20:34 34
Postitas aatom
ehk siis, kui mul on valits asendis 1, kasutab masin vaid 1. käiku.
2 siis 1-2-1 jnejne. Ning mul on seal numbrid 1 2 3
tyhikäigule kukuvad pöörded linnas sõites, kiirteel jäävad jah sinna 1500 kanti...

aga ikkagi ei saa aru, miks siukesi trikke kast teeb vahest :?

Postitatud: 26.10.2006 23:24 17
Postitas Eerik_K
Nii jätkad sureb su kast ära, ja remont läheb sul seda suurema kopika maksma mida kauemini sa venitad. Mina soovitaks pöörduda meistripoole ja konsulteerida temaga. 5hp18 üsna levinud kast nii juppe kui ka kasutatud kaste saada seega praegu võid odavalt hakkama saada.
Ning mul on seal numbrid 1 2 3
sul pole seal 123 vaod 234

Postitatud: 27.10.2006 23:38 35
Postitas aatom
Eerik_K kirjutas:Nii jätkad sureb su kast ära, ja remont läheb sul seda suurema kopika maksma mida kauemini sa venitad. Mina soovitaks pöörduda meistripoole ja konsulteerida temaga. 5hp18 üsna levinud kast nii juppe kui ka kasutatud kaste saada seega praegu võid odavalt hakkama saada.
Ning mul on seal numbrid 1 2 3
sul pole seal 123 vaod 234
oi oi... eesti lähen, siis käin targemate peade juurest läbi kastiga... On foorumlastest kedagi soovitada?
aga ausõna, mul on seal numbrid 1 2 3, võin pilti ka teha valitsa juures olevatest märkidest...

Postitatud: 29.10.2006 18:50 04
Postitas DaMartti
mul selline jama, hommikul külmast peast panen auto käima ja käigu sisse - auto ei hakka liikuma, annan kaasi...mitte kui midagi - tuleb korra pöörded 4000ni lasta siis peale seda läheb avarii reziimi
sõidan 10km jään seisma, suretan auto välja, 5 sek pärast käima tagasi - kõik on korras
kui siiski...teatud pööretel gaasi andes pöörded tõusevad ja auto kiirus ei muutu ja 1-2 sek pärast lööb pauguga käigu taha

vahetasin nädal aja joosul kolm korda kastis õli ja ühe korra filtri - pruun kärsahaisuga lõga tuleb erkpunase õli asemel välja

mul on sidur läbi arvatavasti - kast on 5HP-18

Postitatud: 29.10.2006 23:18 57
Postitas hanss
DaMartti kirjutas:mul on sidur läbi arvatavasti - kast on 5HP-18
ma ei tea küll,et automaatkastil sidur on.see et sul õli on pruun ja haiseb eeldab seda,et kettad on kastis läbi.lase oma kast korda teha,muidu varsti ei aita ka hommikused tuuritamised ja 10min sõitmised.

Postitatud: 30.10.2006 18:59 33
Postitas DaMartti
hanss kirjutas:
DaMartti kirjutas:mul on sidur läbi arvatavasti - kast on 5HP-18
ma ei tea küll,et automaatkastil sidur on.see et sul õli on pruun ja haiseb eeldab seda,et kettad on kastis läbi.lase oma kast korda teha,muidu varsti ei aita ka hommikused tuuritamised ja 10min sõitmised.
liiga kalliks läheb (ligi 8k)kettaid on seal suuri 9 ja nende tk 250.- ja väikseid ka ma ei tea kui palju ja nende hind 90.- tk - mõttekas oleks küll ära vahetada pärast kindel, et selle ketaste viga ei saa olla

Postitatud: 31.10.2006 19:37 31
Postitas aatom
DaMartti kirjutas: kui siiski...teatud pööretel gaasi andes pöörded tõusevad ja auto kiirus ei muutu ja 1-2 sek pärast lööb pauguga käigu taha
mul on midagi sarnast, a ma lasen sel juhul gaasi maha ja siis läeb käik sisse.
enamvähem sain pihta ka kuidas see juhtub, näiteks foori alt minema minnes kiiremini kui tavaliselt, jõuan ca 50-60kmh peale, siis lasen gaasi maha, uuesti gaasi andes oleks nagu ikka vana käik sees, ehk pöörded tahavad sinna 3000 4000 kanti minna, siis uuesti gaas maha ja peale, ongi korras. või peabki nii olema? :? ärge näkku lööge kui lolli juttu ajasin praegu :roll:

Postitatud: 06.11.2006 22:19 54
Postitas DaMartti
täna siis sai lastud enda kast ka lahti kisutud ja selgus et miskine kolb vigane, päikse seib mitmeks tükiks ja viis ketast täiesti kulunud

võin ka eksida nende kolme antud asjade nimetuses (ise passisin pealt kui lahti võeti ja öeldi et need läbi)