1. leht 3-st

BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 16.08.2018 09:57 45
Postitas Filjar
Tere! Jagan oma kogemust. Minu F07 530d N57 autot vaevas kohati uimasus kurvist väljumisel ja muud anomaaliad, mis ummistunud sisselaskega kaasnevad. Võtsin vaevaks ja mõned kuud tagasi keerasin sisselaske maha, et näha palju seda nõgi sinna kogunenud on. Selgus, et seda nõgi oli seal tohutult palju, alates mootoriplokist endast kuni muude jubinateni välja...sisselaskest ja swirl klappidest ei taha rääkidagi. OK, sotid selged, panin sisselaske ultrahelivanni kuskil nii tunniks ajaks ja tööprotsessi lõpetamisel oli tulemus enam vähem, kaugelt mitte ideaalne. Kõige selle muu juures vahetasin ära sisselaskekollektori tihendid ja avastasin, et tegelikult peaks seal muude agregaatide juures ka teisi tihendeid vahetama hakkama, lihtsalt kuna tihendid on täiesti kivikõvad, mitte enam pehmed. Kõike seda tehes sai mul selgeks, et tegelikult peaks need swirl flapid üldse eemaldama ja asjad korra veel ära puhastama, lisaks ülejäänud uued tihendid. Lisan juurde, et peale seda puhastust oli auto hingamine parem, ent mitte hea.

Läks veel paar kuud mööda ja võtsin vaevaks ebayst osta järgmise komplekti: https://www.ebay.com/itm/BMW-N57-DIESEL ... 1438.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;

Ootasin nädala või kaks ja eile sain mahti asi uuesti ära teha. Nüüdseks on swirl flapid auto sisselaskest kadunud, kõik uuesti ja korralikult puhastatud, ülejäänud kivikõvad tihendid vahetatud. Tulemus on ausalt öelda super. Auto hingamine on öö ja päev võrreldes sellega kui ma ta ostsin. Ausalt öelda soovitan soojalt ka teistele meestele antud kadalipp läbi käia, rahulolu garanteeritud.

Aega saate, siis vaadake seda toredat videot: https://www.youtube.com/watch?v=1WSslkPdPhQ" onclick="window.open(this.href);return false;

PS! Ühe asja unustasin kahjuks kontrollida. Kui teil on sisselase maas, siis mina isiklikult soovitaksin kõrgsurvepumba pealmist andurit. Anduri eemaldamisel saab vaadata kas kütuse sees on metallipuru või mitte. Tean omast käest tuttavat kelle F01 N57 mootori kõrgsurvepump hakkas metalli tootma ja ühel heal päeval andis auto sõitmisel saba. Esinduses selgus, et vaja uut kõrgsurvepumpa, 6 x pihusteid ja kõike muud head. Remondiarve antud õnnetusele oli lihtsalt öelda tored 6, midagi K eurot! Lisan siia 2 pilti, mis olukorda kirjeldavad.

Pilt
Pilt

Jõudu tööle!

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 16.08.2018 10:41 25
Postitas Leho
Kurvis hinge kinnitõmbamine minu kogemuse järgi on spetsiaalselt tehtud, kuigi väga vastikult. Alustati selle naljaga juba E60 mudelitel, kõige häirivam oli 145 kW nn 525d-l (3,0 M57TU2 mootor). Su kõiki postitusi lugedes mul kadus igasugune isu antud mudeli järgi, :mrgreen: . Huvi pärast küsin su auto valmistusaega ja läbisõitu.

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 16.08.2018 16:59 10
Postitas Filjar
Leho kirjutas:Kurvis hinge kinnitõmbamine minu kogemuse järgi on spetsiaalselt tehtud, kuigi väga vastikult. Alustati selle naljaga juba E60 mudelitel, kõige häirivam oli 145 kW nn 525d-l (3,0 M57TU2 mootor). Su kõiki postitusi lugedes mul kadus igasugune isu antud mudeli järgi, :mrgreen: . Huvi pärast küsin su auto valmistusaega ja läbisõitu.
Tere Leho! Oli jah vastik see hingetus. Tulin just Pärnust ja peale sõõrikute eemaldamist sisselaskest on lust sõita :mrgreen:

Isust rääkides. Need F-seeria autod on minu meelest väga head. Aga nagu tead, siis igal heal ka omad halvad küljed, muud vast miskit. F07 puhul köitis mind suurus. F10/F11 esimese ja tagumise istme vahe on ikka liiga väike, F01 puhul ei saa ma jälle istmeid alla klappida...eks igaühel meil oma lemmik. Auto ise on mul 11/2010 aastast ja originaalset läbisõitu 198,peale km jagu. Eks nende asjadega olegi nii, et vanus ja kilomeetrid hakkavad oma tööd tegema. Siiani olen väga rahul olnud.

Minu auto puhul on senised panged:

1. Klapikambrikaas(plastikust) - tagant otsast immitseb imevähe õli, pihustid kuivad. Uus klapikambrikaas olemas ja ootab vahetust
2. Vahekast - läks garantii alla
3. Esimene differ - Pagan seda teab, mis tal hakkas. Uus olemas ja läheb vahetusse koos juhipoolse veovõlliga. Kui vana küljest saab, siis kakun lahti ja piilun sisse
4. Swirl flaps - viskasin välja, asi korras

Muus osas kalla ja talla. Õlivahetused hoian 10K peal. Hõbenool tegi kastis dünaamilise õlivahetuse ja kõik oli korras olnud. Vahekasti juurde tulles, siis tegid eile huvitava postituse xDrive kakkumise teema alla. Mainisid, et muutsid vahekasti softi ja kurvis kakkumine peaaegu kadus. Sa F-seeria xDrive autodel oled ka midagi katsetanud? Kui pulli tahad teha, siis võid minu auto peal katsetada, läheb tuksi, siis läheb tuksi, proovimine pidi ju pool võitu olema :mrgreen:

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 18.08.2018 07:52 18
Postitas bemarifan
Räägi nendest sümptomitest äkki veel lähemalt, endal f10 nel sama töö ees, tegid ise või lasid teha kusagil ja mis täpselt kõik paranes?

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 21.08.2018 10:14 09
Postitas Filjar
bemarifan kirjutas:Räägi nendest sümptomitest äkki veel lähemalt, endal f10 nel sama töö ees, tegid ise või lasid teha kusagil ja mis täpselt kõik paranes?
Tere! Kopeerisin inglisekeelse kirjelduse ja tegin enda auto sümptomite osa rasvaseks.

Swirl flap valves are intended to create swirl of the air for better combustion under light load where soot levels are greater because of the lack of air. The flaps are also active when driving in low load conditions. They are controlled by an actuator and are closed during light-load operations. During driving, very soon, the flaps accumulate a large amount of carbon buildup. This tar-like soot causes a variety of engine running problems like uneven idling(talvisel perioodil panin seda paar korda tähele), delay when accelerating, engine stalling and fuel economy. In cases like this BMW recommends the replacement of the Inlet Manifold which is not cheap and after some time leads to the same problem.

Kõige hullem variant on muidugi sõõrikute kukkumine mootorisse.

Kõik tööd antud projektiga tegin ise. Rahulikult tehes kulus aega ca. 3h. Mäletan, et esimese korra puhastamine võttis tohutuma aja, seda nõgi oli lihtsalt väga palju. Üldises plaanis julgustan projekti ette võtma, midagi konti murdvat seal ei ole. Soovi korral võin appi tulla ja juhiseid jagada.

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 21.08.2018 10:43 26
Postitas bemarifan
Egr i puhastasid ka ära? Vahetasin mingi aeg egr i Cooleri ja vana egr i süsteem oli ka jubedalt paska täis.

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 21.08.2018 12:58 06
Postitas AndresX
Filjar kirjutas:...tegin enda auto sümptomite osa rasvaseks.

...This tar-like soot causes a variety of engine running problems like uneven idling(talvisel perioodil panin seda paar korda tähele), delay when accelerating, engine stalling and fuel economy...
Põhjustab ebaühtlast tühikäiku ... ja kütusesäästu??

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 21.08.2018 13:12 47
Postitas Filjar
bemarifan kirjutas:Egr i puhastasid ka ära? Vahetasin mingi aeg egr i Cooleri ja vana egr i süsteem oli ka jubedalt paska täis.
Tere. Egr oli mul juba varasemalt puhastatud. Suurt carbonit ma sealt ei leidnud, suhteliselt puhas oli. Egr cooleriga pidi mingi teema olema, et teatud seeriakoodiga mudelid läksid tuksi vms. Kasutaja Volum oskab selles osas nõu anda.

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 21.08.2018 16:34 26
Postitas bemarifan
Ok, ise vahetasin selle pärast , et cooleri metalltorus oli pragu sees ja hakkas vingu salongi ajama

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 21.08.2018 19:48 33
Postitas Tauri_J
AndresX kirjutas:
Filjar kirjutas:...tegin enda auto sümptomite osa rasvaseks.

...This tar-like soot causes a variety of engine running problems like uneven idling(talvisel perioodil panin seda paar korda tähele), delay when accelerating, engine stalling and fuel economy...
Põhjustab ebaühtlast tühikäiku ... ja kütusesäästu??
Loe terve lause ikka ära

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 22.08.2018 22:44 02
Postitas Volum
Egr klapp hakkab pika peale kinni tahmama, mis samuti põhjustab mootori töös häireid. Eriti piinlikud momendid on külmal hommikul käivitamine ja maanteel sõites - mootor turtsub ja õnne korral läheb ka mootorituli põlema. Egr cooleri tüüpvead on kinni tahmamine ja lahti jäänud pilude tõttu jahutamine on puudulik ning võib plastik kollektorisse auke väljapoole sulata. (Just seal, kus egr cooleri toru kollektoriga ühendatud on). Uuema tüübi N57 egr cooleril on lisatoru paigaldatud, kus nn. lõõtsakohad samuti lekkima hakkavad.
Üldjuhul soovitan egr koos cooleriga ära vahetada (cooleri tellimisel on egr küljes juba), sest lisaks egr rikkele läheb ka egr cooleri bypass flap tulevikus nagunii katki.
Ja kindlasti kontrollida tehase tagasukutsumisi, sest hetkel on see teema väga aktuaalne.

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 23.08.2018 15:20 13
Postitas AndresX
Volum kirjutas:Ja kindlasti kontrollida tehase tagasukutsumisi, sest hetkel on see teema väga aktuaalne.
Kas VINi järgi saab kusagilt ise vaadata?

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 23.08.2018 15:22 25
Postitas Filjar
AndresX kirjutas:
Volum kirjutas:Ja kindlasti kontrollida tehase tagasukutsumisi, sest hetkel on see teema väga aktuaalne.
Kas VINi järgi saab kusagilt ise vaadata?
Ma sain siit vastuse: https://www.unitedmotors.ee/page/15/kon ... -aktsioone" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 03.09.2018 08:41 27
Postitas bemarifan
Tere , otsin inimest , firmat kes selle puhastus töö viitsiks see nädal neljap. või reede ette võtta

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 04.09.2018 10:51 30
Postitas Filjar
bemarifan kirjutas:Tere , otsin inimest , firmat kes selle puhastus töö viitsiks see nädal neljap. või reede ette võtta
Tere. Firmana oskan soovitada bayermotors.ee´d. Võid uurida kas neil on aega sellel nädalal teha. Kui teha lased, siis kindlasti palu sisselaskel tihendid ära vahetada. Tegin oma naabrimehe F11´nel ka swirl flapside eemalduse ja sisselaske 6 tihendit olid üsna puised. Et asi huvitavam oleks, siis postitan siia mõned pildid. Klikake kindlasti piltidele, et neid suurendada.

Enne
Pilt

Pärast
Pilt

Mootor ise
Pilt

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 04.09.2018 12:33 41
Postitas priidik
On see ainult kolmeliitriste mootorite iseäralik probleem või ka nt N47D20 ehk siis kaheliitristega sama jama?

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 04.09.2018 14:49 21
Postitas kapa
N47 siibritega ei juhtu midagi.

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 04.09.2018 16:30 30
Postitas AndresX
Filjar kirjutas:
AndresX kirjutas:
Volum kirjutas:Ja kindlasti kontrollida tehase tagasukutsumisi, sest hetkel on see teema väga aktuaalne.
Kas VINi järgi saab kusagilt ise vaadata?
Ma sain siit vastuse: https://www.unitedmotors.ee/page/15/kon ... -aktsioone" onclick="window.open(this.href);return false;
Tänud Volum ja Filjar. Selgus, et ongi - sisselaskega miski muudatus.

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 10.09.2018 18:12 49
Postitas bemarifan
bemarifan kirjutas:Tere , otsin inimest , firmat kes selle puhastus töö viitsiks see nädal neljap. või reede ette võtta
Tehtud , teostas http://www.remo.ee" onclick="window.open(this.href);return false; , töö kiire ja korralik, soovitan.

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 25.09.2018 16:03 58
Postitas FaceOff
Asjalik teema FIljar, jätka samas vaimus! :cool:
Palju on umbkaudne hind sellele tööle?
Ma ei saanud täpselt aru mis on nende ebay-de sõõrikute mõtte või mida need parandavad?

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 25.09.2018 16:20 11
Postitas silverMR
Parandage palun teema pealkiri üldisemaks. Käsitletud probleemid ei ole kuidagi F07 kere puhul spetsiifilised, vaid kehtivad valdavalt kõigi N47/N57 mootorite puhul.

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 25.09.2018 16:23 46
Postitas Filjar
FaceOff kirjutas:Asjalik teema FIljar, jätka samas vaimus! :cool:
Palju on umbkaudne hind sellele tööle?
Ma ei saanud täpselt aru mis on nende ebay-de sõõrikute mõtte või mida need parandavad?
Tere ja tänud. Kasutaja Bemarifan ehk oskab töö maksumust täpsustada, teistel meestel/naistel ka hea teada. Need ebayst tellitud pimedad katavad võlli augud(pikk metallist varras, mis jookseb sisselaske ühest otsast teise). Ehk siis see varras ja sõõrikud eemaldatakse pimedate kasutamisel. Sõõrikute eemaldamine väldib nende mootorisse kukkumist jne. Vaata seda linki ja sirvi rohkem pilte nool paremale: https://www.instagram.com/p/Bdzey3YHEtV ... bmweast.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW F07 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 25.09.2018 16:31 42
Postitas Filjar
silverMR kirjutas:Parandage palun teema pealkiri üldisemaks. Käsitletud probleemid ei ole kuidagi F07 kere puhul spetsiifilised, vaid kehtivad valdavalt kõigi N47/N57 mootorite puhul.
Tere. Hea tähelepanek. Muudan pealkirja ja loodetavasti on abiks kõigile foorumlastele.

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 25.09.2018 19:29 45
Postitas KoolAid
enda n57 f10 2010a kadus jõud ära. ista+ näitas, et Dpf umbes, mingid swirl flapsi errorid ees
Kus kohast alustama peaks? DPF ja pöördklapid eemaldama?

Pilt

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 25.09.2018 20:03 03
Postitas Filjar
KoolAid kirjutas:enda n57 f10 2010a kadus jõud ära. ista+ näitas, et Dpf umbes, mingid swirl flapsi errorid ees
Kus kohast alustama peaks? DPF ja pöördklapid eemaldama?

Pilt
Tere. Kui ma õigest mäletan, siis loss of powerit(jõukadu) peaks umbes dpf põhjustama. Dpfil tehase poolt nn. eluiga(kilomeetrites) ette antud. Minu F07 dpf eluea jääk oli eile vaadates 35K midagi. Soot mass näitas 30g. Näiteks kolleegi edev 3liitrine diisel Jaguar hakkab 35g soot massil juba ekraanile hoiatust viskama. 60g soot massi puhul läheb auto limp mode ja sealt edasi variant paigaldada uus dpf või Karla Autos läbi pesta. Tema valis selle viimase ja auto jälle korras. Bmw kohta mul otsene kogemus puudub, tõenäoliselt on see umbes sama. Mina alustaks dpfi läbipesust ja siis alles swirl flapside puhastus või eemaldus. Eks targemad mehed oskavad veel nõu anda.

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 25.09.2018 20:12 00
Postitas mikuuu
Kas mitte umbes dpf pole tagajärg (kui just suure ls tõttu pole täis) ?

Et enne peaks pöördklapid üle vaatama, ehk on seal midagi valesti, mis põhjustab dpf ummistust ?

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 25.09.2018 20:26 03
Postitas mike1
Saan aidata Tallinnas. Kollektor maha ja puhtaks, siis saab edasi dpf-i osa üle vaadata. Võimalik, et seal veel põhjuseid, miks filter umbes/võimalik, et klapid kinnises asendis ja ei saa õhukogust enam paika jne.

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 25.09.2018 20:50 51
Postitas KoolAid
auto läbisõit suur 265k. Tegin talle istas request regeneration ja siis läbisin seal märgitud soovitatud sõidu. Pärast seda pole enam dpf veakoodi istas tulnud aga jõud ikka kadunud.

kui juba pöörklapide errorid ees kas siis oleks kindlam need ära võtta igaksjuhuks?
+
külmalt käivitamisel mootor hüppab ja pöörded kõiguvad korralikult. Soojalt käib väga hästi. Kas siin võib ka mingi seos olla?

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 25.09.2018 21:44 00
Postitas mike1
Otsene seos kinnises asendis olevate pöördklappide ja külmkäivituse vibratsiooni vahel.

Re: BMW N47/N57 swirl flaps - eemaldatud

Postitatud: 26.09.2018 21:09 08
Postitas Volum
Egr kontrollida!