BMW 530D E60 160kW 2005a uimane alla ~2,5k pöörete

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
MagnusL
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 08.11.2010 22:09 48
Peamine sõiduk: BMW 535d E61/530d E60
Asukoht: Tartu
Kontakt:

BMW 530D E60 160kW 2005a uimane alla ~2,5k pöörete

Postitus Postitas MagnusL » 20.08.2018 22:40 10

Auto uimane madalast otsast, kui pööre tõuseb umbes 2,5k - hakkab lendama, kuid korralik lont taga. Dpf füüsiliselt eemaldatud ja välja progetud, pöördklapid eemaldatud, egr töökorras ja mitmeid kordi puhastatud, samuti ka sisselaset puhastatud, paigaladatud uute tihendite ja muu träniga malm väljalaske kolle.

Arvuti näitab veakoode:
4530
41AA
41AB

Väidetavalt kontrolliti ka mingi aparaadiga vaakumvoolikute korrasolekut.
Teijo
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 17.10.2011 22:30 54

Re: BMW 530D E60 160kW 2005a uimane alla ~2,5k pöörete

Postitus Postitas Teijo » 20.08.2018 23:15 22

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3536" onclick="window.open(this.href);return false;

endal oli kunagi Vaakumi reservipaagil, kuhu vaakumvooliku otsad lähevad sisse, ühelt poolt see plastik ots ära murdunud peaaegu ja tuli ka turbo kõrgel pöördel järsku taha. Ehk on abiks.
Kasutaja avatar
Silver88
Huviline
Postitusi: 1525
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
Telefon: 56642342
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW 530D E60 160kW 2005a uimane alla ~2,5k pöörete

Postitus Postitas Silver88 » 21.08.2018 09:25 33

Mis rõhku logides Boost pressure sensor väljastab? Stock softiga peaks olema ca 2400mbar absoluutset rõhku.
roosimaa
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 23.09.2010 22:43 15

Re: BMW 530D E60 160kW 2005a uimane alla ~2,5k pöörete

Postitus Postitas roosimaa » 22.08.2018 16:19 15

Sul vb ei olegi vaakumiga turbo geomeetria juhtimine. Pigem sul eraldi mootor seal http://www.turboremontas.lt/catalog/par ... em/487175/" onclick="window.open(this.href);return false;

Endal sama viga. Hakkan lähipäevil lahkama ja kõik viited viitavad sellele.
Pärnus pidi keegi neid ka remontima. Teab keegi??????????
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1849
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: BMW 530D E60 160kW 2005a uimane alla ~2,5k pöörete

Postitus Postitas teet82 » 22.08.2018 21:48 35

Selgitava jutu võiks kohe veakoodide juurde panna, keegi ei tea peast nende tähendust ja google annab erinevaid selgitusi. Kui MAP anduri vead, siis alustuseks võiks vaadata, kas see ikka näitab õhurõhku süüde sees seisva mootoriga. Peaks vist olema nii, et iga kord enne käivitamist võrreldakse MAP anduri näitu kuskil ajus oleva õhurõhu anduriga ja kui erinevus on liiga suur, siis turvalisuse pärast piiratakse võimsus ära.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Volum
Huviline
Postitusi: 3212
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: BMW 530D E60 160kW 2005a uimane alla ~2,5k pöörete

Postitus Postitas Volum » 22.08.2018 22:47 51

Egr juhtimine korras? (vaakumit on?)
Kasutaja avatar
MagnusL
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 08.11.2010 22:09 48
Peamine sõiduk: BMW 535d E61/530d E60
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: BMW 530D E60 160kW 2005a uimane alla ~2,5k pöörete

Postitus Postitas MagnusL » 07.02.2019 15:13 37

roosimaa kirjutas:Sul vb ei olegi vaakumiga turbo geomeetria juhtimine. Pigem sul eraldi mootor seal http://www.turboremontas.lt/catalog/par ... em/487175/" onclick="window.open(this.href);return false;

Endal sama viga. Hakkan lähipäevil lahkama ja kõik viited viitavad sellele.
Pärnus pidi keegi neid ka remontima. Teab keegi??????????
Jah 2005 aastal ikka elektrooniline turbojuhtimine juba ja viga endiselt, muud näidud korras peale latirõhu, mis veakoodi salvestuse ajal on alati ulmeliselt kõrge.

Pilt
Kasutaja avatar
MagnusL
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 08.11.2010 22:09 48
Peamine sõiduk: BMW 535d E61/530d E60
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: BMW 530D E60 160kW 2005a uimane alla ~2,5k pöörete

Postitus Postitas MagnusL » 03.03.2020 12:40 09

Teistele teadmiseks oli tookord viga turbos endas, millest oli ilmselt miskit läbi käinud ning madalalt rõhku ei tekitanud. Uus turbo ja kõik anomaaliad kadunud.
Vasta