BMW f11 mootorituli
Postitatud: 21.11.2018 21:01 50
Jõudu!
Mure armatuuris oleva mootoritulega millest ei saa lahti.
Arvuti taha pannes ütleb, et õhuvool mootoris on liiga suur.
Peale seda sai vahetatud MAF sensor - ei muutund midagi.
Esindus väitis, et kindlasti on viga EGR'is - vahetsin uue vast aga ei muutund midagi.
Ära sai veel vahetatud karterituulutus toru (see oli mõrane) ning klapikambrikaas. Samuti mootori keti süsteem ning viimase asjana turbo. Kõik vahetatud jupid on uued, mitte teise ringi omad.
Nüüd viimasel ajal on tekkinud tühikäigul kohapeal seistes puterdamine, nagu jätaks vahepeal vahele. Muid mingeid eripärasid pole ja kõik töötab justkui korralikult.
Mootoriks on N47d20 ja masina väljalaskeaasta 2011.
Peale veateate kustutamist tuleb see tagasi mõnikord 10km pärast, teinekord 50km pärast.
Kellelgi ehk samalaadset viga olnud ja oskab nõu anda?
Mure armatuuris oleva mootoritulega millest ei saa lahti.
Arvuti taha pannes ütleb, et õhuvool mootoris on liiga suur.
Peale seda sai vahetatud MAF sensor - ei muutund midagi.
Esindus väitis, et kindlasti on viga EGR'is - vahetsin uue vast aga ei muutund midagi.
Ära sai veel vahetatud karterituulutus toru (see oli mõrane) ning klapikambrikaas. Samuti mootori keti süsteem ning viimase asjana turbo. Kõik vahetatud jupid on uued, mitte teise ringi omad.
Nüüd viimasel ajal on tekkinud tühikäigul kohapeal seistes puterdamine, nagu jätaks vahepeal vahele. Muid mingeid eripärasid pole ja kõik töötab justkui korralikult.
Mootoriks on N47d20 ja masina väljalaskeaasta 2011.
Peale veateate kustutamist tuleb see tagasi mõnikord 10km pärast, teinekord 50km pärast.
Kellelgi ehk samalaadset viga olnud ja oskab nõu anda?