BMW E34 TDS

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Alt
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 06.11.2018 23:03 25
Peamine sõiduk: BMW 525Tds
Telefon: 58054298

BMW E34 TDS

Postitus Postitas Alt »

Tervist!

Pöördun siis sellise murega teie poole, et kui sõita autoga umbes 5-10 minni hakkab tempi näidik ülekeskmise joone minema.
Alguse sai se sellest kui sõitsin autoga linnas ja järsku panin tähele et tempi näidik on päris kõvasti üle keskjoone läinud nõksa enne punast, jätsin auto kohe seisma tegin kapoti lahti ja jooksin katsuma jahutus voolikut, et kontrollida kas surve on sisse tekkinud kui minu õnneks survet polnud, sain voolikut kokku suruda.

Lasin mootoril maha jahtuda, et ca 1km koju sõita, kui hakkasin kodu poole suunduma, ei lasknud pöördeid üle 2000-hande.
Sõites panin tahele et seier hakkab ülejoone minema lasin gaasi lahti ning võitsin käigu välja, et lasta autol lihtsalt veereda ja siis koheselt hakkas seier langema jälle natuke gaasi pandes hakkas tõusma, kuidagi sain niimodi koju ära sõidetud.

Ise kodus olles uurides natuke sain teada et asi võib olla termostaadis, sai siis se ära tellitud ja ära vahetatud ja uus tosool sisse panudud, kui ikka endiselt hakkas temp üle minema, panin tahele ka et auto ei puhu enam sooja ja radikas et lähe alt poolt ega ülevalt poolt soojaks, ilmselt on ainult siis mootori sisene ringlus?

Nüüd iseenest arvan et kas võib veepumbas asi olla või siis soojenudradikas, või siis umbes olla kusagilt.

Auto seisin enne sõitmis ca nädal garaazis.

Kui kellelgi on ka sellise probleemiga ka muresi olnud võib anda infot, kuidas sina sellest lahti said:)
kevin545
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 19.08.2014 00:30 07
Peamine sõiduk: BMW 525TDS 94

Re: BMW E34 TDS

Postitus Postitas kevin545 »

Soovitan veepumbast igati alustada, endal oli samuti probleem jahutusega, kuid kui sai kuuma puhuma panna, jahtus kohe maha. Veepumba vahetus lihtne ka, lammuta laiali ja kontrolli üle - mul polnud enam ühtegi laba alles näiteks :D
Vasta