Bmw e39 m57d30 142kw EI KÄIVITU

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded

Moderaatorid: MargusA, Kert, Ander, Caspar, Henri.

Vasta
Kiokas
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 04.12.2018 18:28 02
Peamine sõiduk: BMW 530d E39

Bmw e39 m57d30 142kw EI KÄIVITU

Postitus Postitas Kiokas » 05.12.2018 23:12 08

Latirõhk madal ning seetõttu ei käivitu. Üks päev pill lihtsalt käima ei läinud, vahetanud latirõhuanduri ja proovinud ka teist nukaandurit. Samuti vahetatud etteandepump. Mida veel kontrollida enne kui kõrgsurvepumba kallale lähen?
mallikzaar
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 04.11.2013 18:44 16
Peamine sõiduk: BMW 525D E39

Re: Bmw e39 m57d30 142kw EI KÄIVITU

Postitus Postitas mallikzaar » 06.12.2018 00:38 09

Pihustite tagasivoolud kontrolli üle, endal praegu sama jama. Hetkel väljas + kraadid siis pill käivitub, nii kui külma on siis ei ole latis õiget rõhku ja käima ei lähe.
Kiokas
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 04.12.2018 18:28 02
Peamine sõiduk: BMW 530d E39

Re: Bmw e39 m57d30 142kw EI KÄIVITU

Postitus Postitas Kiokas » 06.12.2018 08:37 25

Kontrollisin neid ka. Need olid timmis
sohwer
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 22.07.2008 21:52 37
Asukoht: Linnast väljas

Re: Bmw e39 m57d30 142kw EI KÄIVITU

Postitus Postitas sohwer » 06.12.2018 08:58 13

Pihustite tagasi vool või pumba küljes olev regulaator.
99prossa ajast pihustite ülevool. Teoreetiliselt ei tohiks üle voolist midagi üle tulla.kui süüteo sisse paned või käivitada üritad.
2002 aasta e39 530d
mallikzaar
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 04.11.2013 18:44 16
Peamine sõiduk: BMW 525D E39

Re: Bmw e39 m57d30 142kw EI KÄIVITU

Postitus Postitas mallikzaar » 06.12.2018 12:44 48

Sul ei lähe + kraadidega ka tööle hetkel?

Endal vahetasin KSP regulaatori ära, ei aidanud.
Kasutaja avatar
-myyr-
Huviline
Postitusi: 2082
Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
Peamine sõiduk: E46
Telefon: 56846122
Kontakt:

Re: Bmw e39 m57d30 142kw EI KÄIVITU

Postitus Postitas -myyr- » 06.12.2018 14:35 39

Äkki viskaks järgi vähemalt arvuti,et näeks veakoodid ära.

Proovi korraks kasvõi eetriga,kui läheb sellega, siis kütusesüsteemis kala,ei saa rõhku üles.
Kui siis ka ei lähe, siis näiteks vända andur vms.

Leia asjalik inimene kes oskaks sind suunata, mitte lambist asju vahetada.
Lollus ju
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1814
Liitunud: 16.03.2010 20:33 15
Asukoht: võru

Re: Bmw e39 m57d30 142kw EI KÄIVITU

Postitus Postitas teet82 » 06.12.2018 20:15 09

Juhendid on tehase poolt olemas madala latirõhu põhjuse tuvastamiseks, esinduses ja võib-olla kuskil veel ka vajalikud tööriistad. Kokkuvõttes tuleb vist tõesti odavam esindusele diagnostika eest maksta kui huupi asju vahetada. Teoorias on diagnoosi panemine lihtne, lihtsalt vaja mõõta palju pump rõhku lööb, ilma et latt ja pihustid taga oleks. Kui lööb piisavalt, siis viga pihustites jne.. Lihtsalt pole millegagi mõõta.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kiokas
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 04.12.2018 18:28 02
Peamine sõiduk: BMW 530d E39

Re: Bmw e39 m57d30 142kw EI KÄIVITU

Postitus Postitas Kiokas » 04.02.2019 12:02 38

Pole ammu postitanud, aga leidsin probleemi üles. Ksp tagaolev andur oli tuksis. Nüüd järgmine kala. Pihusti tagasivool umbes vist sest kahe pihusti vahelt lõi vooliku minema. Kas seda võib mõjutada see , et ma vaakumeid vahetades võisin kuskilt miskit valesti panna? Arvuti järgi pihustid korras ning samuti ka süstaldega proovides ei jookse süstlad täis.
Vasta