E61 anomaalia

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
taavi38
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 23.04.2015 07:42 44
Peamine sõiduk: BMW 530 xd e61
Asukoht: Tartumaa

E61 anomaalia

Postitus Postitas taavi38 »

Mure selles, et kütusekulu on maantee sõidul vahepeal liiga kõrge. Ehk siis 90 sõites istub seier 8 ja 10 vahel. Mingiaeg läheb 4 ja 6 kanti, mis oleks normaalne. Sõidu ajal ISTA ga jälgides läheb väljalaskes temperatuur üle 600 kraadi, aga DPF i põletust ei toimu ja ei ole ka põletuse nõuet ning kütusekulu üleval. Mingi moment kukub temp 300 kraadi juurde ja kütusekulu läheb väiksemaks. Tekib põletuse nõue, aga põletama kohe ei hakka, vaid nullib distantsi eelmisest põletusest. Tartust Tallinnasse sõites põletab mitu korda. Autol jõudu ja minekut nagu on. Jaanuaris sai ka DPF maha võetud ja läbi pestud vee ja suruõhuga. Jutt sai segane, aga ehk on jälgitav. Mis sellist anomaaliat põhjustada võib? Segusiiber? EGR? Ehk oskab keegi kommenteerida.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5352
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E61 anomaalia

Postitus Postitas ooDDoo »

Kui nullib kilomeetriloenduri, siis on põletamisprotsess lõpuni viidud.. kui jääb poolikuks või ei lõpeta , siis kilomeetreid ei nulli.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
taavi38
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 23.04.2015 07:42 44
Peamine sõiduk: BMW 530 xd e61
Asukoht: Tartumaa

Re: E61 anomaalia

Postitus Postitas taavi38 »

Peaks nii olema jah, et peale põletust nullib. Diagnostikaga jälgides põletust ei toimu ja pole nõuetki üleval. Kui kilomeetrid ära nullis, tekkis ka põletuse nõue.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E61 anomaalia

Postitus Postitas ttsys »

Õlikulu? Juurde küsib? Mis tähendab põletab Tln-Tru mitu korda? 240km jooksul teeb 2 regeneratsiooni või alustab ja ei lõpeta vm? Tagant v-l toru otstes musta tahma on?
taavi38
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 23.04.2015 07:42 44
Peamine sõiduk: BMW 530 xd e61
Asukoht: Tartumaa

Re: E61 anomaalia

Postitus Postitas taavi38 »

Õli ei võta mitte grammigi. Kähku läheb mustaks küll. ISTA ga jälgides kahel korral läks regeneratsioon aktiivseks. Kui ära lõpetas, ehk siis läks mitteaktiivseks, kilomeetreid ära ei nullinud. Summuti otsad on koguaeg natuke mustad olnud.
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: E61 anomaalia

Postitus Postitas Volum »

Kas veakoode on? Drosselklapi vea puhul DPF regenereerimist ei toimu.
Buumer Auto / 53302262
taavi38
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 23.04.2015 07:42 44
Peamine sõiduk: BMW 530 xd e61
Asukoht: Tartumaa

Re: E61 anomaalia

Postitus Postitas taavi38 »

Drosselklapp sai vahetatud kuna ei toiminud enam ja viga oli sees. Sain lammutusest teise ja peaks töökorras olema.
taavi38
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 23.04.2015 07:42 44
Peamine sõiduk: BMW 530 xd e61
Asukoht: Tartumaa

Re: E61 anomaalia

Postitus Postitas taavi38 »

Proovisin nüüd mis juhtub kui EGR voolik lahti ühendada. Veakoode pole. Mootor läheb aeglasemalt soojaks. Ja üllatus üllatus DPF põletus toimub ka ilma EGR abita. Kas see on normaalne?
Kasutaja avatar
allstarz
Huviline
Postitusi: 405
Liitunud: 15.02.2010 14:05 34
Peamine sõiduk: BMW E61
Asukoht: Tallinn

Re: E61 anomaalia

Postitus Postitas allstarz »

Kui veel ei näita viga siis kohe kindlasti ta hakkab. Süttib ka mootori tuli. Veakood peaks tekkima 4501. Juhul kui ei hakka siis on juba käkitud softi kallal.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E61 anomaalia

Postitus Postitas ttsys »

Orikas DPF või vahetatud ja mingi järelturu oma? EGR viga ei teki ja v-l otsad mustad ei ole ka hea märk.
taavi38 kirjutas:Proovisin nüüd mis juhtub kui EGR voolik lahti ühendada. Veakoode pole. Mootor läheb aeglasemalt soojaks. Ja üllatus üllatus DPF põletus toimub ka ilma EGR abita. Kas see on normaalne?
taavi38
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 23.04.2015 07:42 44
Peamine sõiduk: BMW 530 xd e61
Asukoht: Tartumaa

Re: E61 anomaalia

Postitus Postitas taavi38 »

Tundub et on originaal. Ise vähemalt viimase 140k kilomeetri jooksul pole vahetanud.
Vasta