F-seeria põnevad arutelud

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 515
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Re: BMW F10 535d M Sport '11 - marek555

Postitus Postitas bemarifan » 10.06.2019 10:46 06

Volum kirjutas:
10.06.2019 10:28 53
Parkimiskaamera viga võib ka juhtmestiku viga olla. :!:
Oligi tglt pagasluugi sees oleva juhtme viga.
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 515
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Re: BMW F10 535d M Sport '11 - marek555

Postitus Postitas bemarifan » 10.06.2019 11:08 33

Pirukameesjohhaidi kirjutas:
09.06.2019 21:59 44
Paneme auto tõstukile ja saad 1500€ arve :lol:
Too mingi näide mille eest sa esitad1500.- arve auto remondile mis on normaalselt hooldatud ja ei ole käest lastud? Välja arvatud keti vahetus.
Pirukameesjohhaidi
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 22.04.2015 23:46 41

Re: BMW F10 535d M Sport '11 - marek555

Postitus Postitas Pirukameesjohhaidi » 10.06.2019 11:27 37

See oli umbes täpselt liialdatud summa. Ega ketivahetus nkn ees kui 100tkm maha sõitnud.

Edit: N seeria mootorite keti korrasolekut ei hinda sa kuidagi, tuleb vahetada iga 90tkm pealt igaksjuhuks kuna seal ei ole kolinat vaid on pauk ja kett laiali.
Kasutaja avatar
NewBarni
Huviline
Postitusi: 261
Liitunud: 10.11.2015 19:42 46
Peamine sõiduk: BMW 318is e36 / Type-R EP3
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW F10 535d M Sport '11 - marek555

Postitus Postitas NewBarni » 10.06.2019 11:36 42

Tüüpiline 1000 euriste e39 vendade hülgemöla, tänavapildis leidub neid f10neid igalnurgal. Kui tõesti oleks tegu nii kohutava autoga mis igaljuhul alati katki on siis ei liiguks neid ka tänavapildis nii palju. Enamik omanikke ei teagi sul midagi mingitest keti ja muudest "tüüpvigadest" ja oleks ammu käega löönud kui iga nädal 1500sed arved oleks. Egas niikaua kuniks f10nete ja taoliste hind veel 5000 juures pole on tegu tehasepraagiga :mrgreen: :mrgreen: Lõpuks kui endal rahakott peale hakkab kiidetakse jälle maani ja pannakse g30nele edasi puid kuniks too sama tsükkli läbi teeb
Lühifilmis "Tulnukas ehk Valdise pääsemine 11 osas" kasutatakse sõna "t*ra" 63 korda
Jälgi meid facebookis! : https://www.facebook.com/moccommotorsport/" onclick="window.open(this.href);return false;
kaspar
Huviline
Postitusi: 714
Liitunud: 19.01.2003 17:24 02
Asukoht: Tallinn

Re: BMW F10 535d M Sport '11 - marek555

Postitus Postitas kaspar » 10.06.2019 13:13 55

Täpselt :lol: :lol:
Kasutaja avatar
Oliver.L
Klubiliige
Postitusi: 1382
Liitunud: 31.10.2014 20:44 58
Peamine sõiduk: BMW F31 320d M-pakett ‘14
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Re: BMW F10 535d M Sport '11 - marek555

Postitus Postitas Oliver.L » 10.06.2019 13:20 11

Kiitus "NewBarni"!
F31
Kasutaja avatar
oja87
Huviline
Postitusi: 2729
Liitunud: 18.12.2004 01:08 15
Peamine sõiduk: Audi A6
Asukoht: Kuressaare

Re: BMW F10 535d M Sport '11 - marek555

Postitus Postitas oja87 » 10.06.2019 13:55 03

Sellepärast neid nii palju liigubki, sest neid ongi palju. Kui kõik sõidaksid oleks neid veel rohkem :mrgreen:
E46 ///M3 01a. 402m 13,06@172.81km/h ( läinud) :(
E46 320d 04a M Käkk
Audi A6. 2,0TDI 13a S line
Pirukameesjohhaidi
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 22.04.2015 23:46 41

Re: BMW F10 535d M Sport '11 - marek555

Postitus Postitas Pirukameesjohhaidi » 10.06.2019 15:24 57

Liisingut saab iga mees võtta, asi pole selles et ise ei oma sellist luksus autot. Räägin puhtalt tööalasest kogemusest mis tekkinud neid remontides. Enamus omanikke tõesti ei tea midagi nendest vigadest, sellepärast iga kord peangi seletama miks ja kuidas rehvi sööb või miks karterituulutus umbes või miks turbos lõtk on. Ise ostes on savi palju laguneb, teinud nii palju neid et unepealt käib mootor maha ketivahetuseks :lol:

Ei tasu nüüd butthurt ka olla sellise kommentaari pärast. :roll:
Hendrik38
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 23.09.2016 13:58 29

Re: BMW F10 535d M Sport '11 - marek555

Postitus Postitas Hendrik38 » 10.06.2019 16:37 48

BumBum kirjutas:
08.06.2019 16:41 48
Martin_U kirjutas:
08.06.2019 06:08 43
Siinkohal ütleks lihtsalt "life is too short to drive boring cars" ;)
Või siis jääks ikka Aare arvamuse juurde, "elu on liiga lühike, et seda auto nimel elada".
Reisida, kodu jne. Neid ahvatlusi on elus nii palju. Mitu tundi päevas veedad aega autos, mitu tundi see kasutult seisab?
BumBum aga miks sa arvad, et ta seda nagunii ei tee?
Hendrik38
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 23.09.2016 13:58 29

Re: BMW F10 535d M Sport '11 - marek555

Postitus Postitas Hendrik38 » 10.06.2019 16:42 54

Pirukameesjohhaidi kirjutas:
09.06.2019 09:26 28
To kaspar

F seeria võib küll olla halvasti hooldatud jne jne aga reaalsused laguneb ka ju. Olles töötanud aasta tehes ainult BMW marki ja peamiselt siis e60 ja F10neid siiis võib öelda et ennem ostaks täispauk e60 160kw pre kui mingi f10 v üleüldse fckseeria sest seal on juba arvestatud keti purunemise, sildade lagunemise ja elektroonika vigadega. Seda on näha näiteks mootori paigaldusest, kõik on kiirkinnitustega et esindusel oleks kerge ja kiire mootor maha saada. Ketid purunevad 100tkm pealt, bensukatel saaled ringi ja turbod laiali enamjaolt juba 150tkm pealt. Vb süüdi pikk service interval või esimese omaniku viga aga see pole üks kord ju.
Võin sulle öelda-olen need kõik vahetanud-ketid, saaled. v.a. turbo. Kuid lisan, et sama tegin Audi A5-l (kett ja kolvid), Saabil-kett ja turbo (2x)jne.
Töökohas-kõik Škodad läbinud või kohe läbivad samad tööd, mis mina Audil tegin jne.
Tahad mitte teha siis tuleb osta uus auto.
Hendrik38
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 23.09.2016 13:58 29

Re: BMW F10 535d M Sport '11 - marek555

Postitus Postitas Hendrik38 » 10.06.2019 16:45 43

Pirukameesjohhaidi kirjutas:
09.06.2019 21:59 44
Paneme auto tõstukile ja saad 1500€ arve :lol:
Ja siis? Minu viimane arve oli 1600. esimesed kettad, klotsid, vanos ja jms pudi padi. Kuidas see hirmus on?
BumBum
Huviline
Postitusi: 1002
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d
Asukoht: Norra

Re: BMW F10 535d M Sport '11 - marek555

Postitus Postitas BumBum » 10.06.2019 22:27 33

Hendrik38 kirjutas:
10.06.2019 16:37 48
BumBum kirjutas:
08.06.2019 16:41 48
Martin_U kirjutas:
08.06.2019 06:08 43
Siinkohal ütleks lihtsalt "life is too short to drive boring cars" ;)
Või siis jääks ikka Aare arvamuse juurde, "elu on liiga lühike, et seda auto nimel elada".
Reisida, kodu jne. Neid ahvatlusi on elus nii palju. Mitu tundi päevas veedad aega autos, mitu tundi see kasutult seisab?
BumBum aga miks sa arvad, et ta seda nagunii ei tee?
Ma kirjutan üldiselt, need kes kurdavad, kallis ja laguneb, kehtib see kõikide autode kohta. Mõnele on bussipilet õige lahendus.
AndresX
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 30.06.2016 11:36 49
Peamine sõiduk: N57d30

Re: BMW F10 535d M Sport '11 - marek555

Postitus Postitas AndresX » 14.06.2019 13:55 07

Pirukameesjohhaidi kirjutas:
09.06.2019 09:26 28
ennem ostaks täispauk e60 160kw pre kui mingi f10 v üleüldse fckseeria sest seal on juba arvestatud keti purunemise, sildade lagunemise ja elektroonika vigadega. Seda on näha näiteks mootori paigaldusest, kõik on kiirkinnitustega et esindusel oleks kerge ja kiire mootor maha saada.
F seeria on konstrueeritud nii, et hooldus/remont oleks lihtsam ja kiirem. Sinu järeldus: "seda seeriat küll osta ei saa" ; minu järeldus: "autot on arendatud". Olen 40+ tuhat km f-iga maha sõitnud. Väga rahul. Ainukesed kuluosad siiani on piduriklotsid ja vedelik. Sillad on vaiksed, ühtki vahetamist vajavat tükki pole veel leitud.
Pirukameesjohhaidi
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 22.04.2015 23:46 41

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas Pirukameesjohhaidi » 14.06.2019 15:45 45

Ongi lihtsam hooldada jah. Aga keegi ütleb mulle siis miks 160kw mootoril kett ei purune kuid 173kw juba on tiksuv pomm, rääkimata järgnevatest f seeria mootoritest. (vabandust, ei mäleta mootorikoode) sisuliselt on siiski imelik et M tähisega mootor on töökindel aga N on nagu kahtlaselt nõrk. Alates sisselaske kollede sõelapõhjaks muutumisest kuni saale ja keti kulumiseni.
Volum
Huviline
Postitusi: 2903
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas Volum » 14.06.2019 18:08 18

Ja M57'tel pole ükski kett ega saale katki läinud? :D
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 515
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas bemarifan » 14.06.2019 18:48 22

Pirukameesjohhaidi kirjutas:
14.06.2019 15:45 45
Ongi lihtsam hooldada jah. Aga keegi ütleb mulle siis miks 160kw mootoril kett ei purune kuid 173kw juba on tiksuv pomm, rääkimata järgnevatest f seeria mootoritest. (vabandust, ei mäleta mootorikoode) sisuliselt on siiski imelik et M tähisega mootor on töökindel aga N on nagu kahtlaselt nõrk. Alates sisselaske kollede sõelapõhjaks muutumisest kuni saale ja keti kulumiseni.
173 kW ongi ju m57 ja minu meelest ikka lendab nendel kette ikka hulga rohkem kui n57 tel, n47 on teine lugu
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 515
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Re: BMW F10 535d M Sport '11 - marek555

Postitus Postitas bemarifan » 14.06.2019 18:55 02

AndresX kirjutas:
14.06.2019 13:55 07
Pirukameesjohhaidi kirjutas:
09.06.2019 09:26 28
ennem ostaks täispauk e60 160kw pre kui mingi f10 v üleüldse fckseeria sest seal on juba arvestatud keti purunemise, sildade lagunemise ja elektroonika vigadega. Seda on näha näiteks mootori paigaldusest, kõik on kiirkinnitustega et esindusel oleks kerge ja kiire mootor maha saada.
F seeria on konstrueeritud nii, et hooldus/remont oleks lihtsam ja kiirem. Sinu järeldus: "seda seeriat küll osta ei saa" ; minu järeldus: "autot on arendatud". Olen 40+ tuhat km f-iga maha sõitnud. Väga rahul. Ainukesed kuluosad siiani on piduriklotsid ja vedelik. Sillad on vaiksed, ühtki vahetamist vajavat tükki pole veel leitud.
Mul on kilomeetreid f10 n57 ga tulnud nüüd pea 100000 , ka rahul , sillad peavad väga hästi , tehtud selle ajaga - rihmaratas, egr, diffri püksid , piduri kettad/ klotsid, sisselaske kollektor sai puhastatud, mootori padjad, käigukasti padi, rattalaager esimene, käigukasti õli + korralised hooldused
Kasutaja avatar
LauriJ
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 08.07.2007 22:12 55
Peamine sõiduk: F15 40d
Asukoht: Tartu

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas LauriJ » 14.06.2019 23:28 08

Bemmi remondimeeste arust lagunevad bemmid kõige rohkem. Jeebi remondi meeste arust lagunevad jeebid kõige rohkem. Mersu meestel mersud jne jne.
Pirukamees, ole õnnelik, et tööd jätkub ja inimesed sulle raha toovad.
F15
pontsik
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 18.09.2014 18:39 52

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas pontsik » 16.06.2019 08:35 37

Sõitnud juba 2a f11-ga ja max 1500€ hoolduse/remondi alla pannud.
Kettad,klotsid, õlid, filtrid, eelsüüteküünlad ja plokk, õhkpadjad, geneka remont 10€ 😀
BumBum
Huviline
Postitusi: 1002
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d
Asukoht: Norra

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas BumBum » 17.06.2019 22:46 59

Seisev auto suurt ei kulu jah, ehk oluline ei ole mitu aastat vaid läbisõit.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 4834
Liitunud: 01.11.2007 13:01 11
Peamine sõiduk: BMW;VAG;PSA
Asukoht: Tallinn/lasnamäe

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas ooDDoo » 18.06.2019 06:51 03

Usutavat infot võtta kuuldesse ainult reaalsetelt auto omanikelt. Muu mäda võite rahulikult kõrvadest mööda lasta. Remondimehi pole mõtet kuulata ka kuna nende juurde minnakse , siis kui autol midagi juba viga on. Korras autodega nendel kokkupuude puudub.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 515
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Re: BMW F10 535d M Sport '11 - marek555

Postitus Postitas bemarifan » 18.06.2019 09:27 43

bemarifan kirjutas:
14.06.2019 18:55 02
AndresX kirjutas:
14.06.2019 13:55 07
Pirukameesjohhaidi kirjutas:
09.06.2019 09:26 28
ennem ostaks täispauk e60 160kw pre kui mingi f10 v üleüldse fckseeria sest seal on juba arvestatud keti purunemise, sildade lagunemise ja elektroonika vigadega. Seda on näha näiteks mootori paigaldusest, kõik on kiirkinnitustega et esindusel oleks kerge ja kiire mootor maha saada.
F seeria on konstrueeritud nii, et hooldus/remont oleks lihtsam ja kiirem. Sinu järeldus: "seda seeriat küll osta ei saa" ; minu järeldus: "autot on arendatud". Olen 40+ tuhat km f-iga maha sõitnud. Väga rahul. Ainukesed kuluosad siiani on piduriklotsid ja vedelik. Sillad on vaiksed, ühtki vahetamist vajavat tükki pole veel leitud.
Mul on kilomeetreid f10 n57 ga tulnud nüüd pea 100000 , ka rahul , sillad peavad väga hästi , tehtud selle ajaga - rihmaratas, egr, diffri püksid , piduri kettad/ klotsid, sisselaske kollektor sai puhastatud, mootori padjad, käigukasti padi, rattalaager esimene, käigukasti õli + korralised hooldused
Enne mind oli muidugi vahetatud juba kõrgsurvepump ja pihustid
BumBum
Huviline
Postitusi: 1002
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d
Asukoht: Norra

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas BumBum » 18.06.2019 13:34 19

Probleemid kasutatud autodega on ja jäävad.
E39 ja E36 omanikud on õnnelikud oma 300tuh läbinud auto üle. Kestab. Kestis eelmiste omanike käes 1 miljon kilomeetrit ja mis see 300tuh veel siis lisaks ei ole.
Ma arvan, et suurem kriitika ei teki remondi vajaduse sagedusest vaid summadest mis kulub. Mida kallim auto, seda kallimad varuosad. Mida rohkem elektroonikat, seda suurem on tõenäosus vigade tekkimiseks.
Keskmine autopargi vanus väheneb, mis tähendab, ostetakse uuemaid autosid. Uuematel autodel, kallimad hoolduskulud. Mis põhiline, te unustate, selle töö eest tuleb rohkem maksta.
Olid ajad, kui Soomes tuuniti väikse mootoriga autosid ja paljudel juhtudel oli see diisel ka veel pealekauba. Streetrace foorumis oli rahvas kes naeris, on ikka imelikud seal. Tuli majanduslangus ja kõik muutus ka Eestis. Mõistus tuli pähe.
Nende premium autode omamisega on sama lugu, kui ei jõua, ära osta. Üks jama selle kasutatud autodega on see, et loodetakse aasta-kahe pärast müüa. See peaks välistama suuremad väljaminekud. Tagajärg? Auto mis järgmise omaniku käes laguneb. Ostke auto 10 aastaks ja näete kui hea auto on.

Lisaks sellele, täpselt mis ooDDoo kirjutas. Paremini öelda ei saaks.
AndresX
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 30.06.2016 11:36 49
Peamine sõiduk: N57d30

Re: BMW F10 535d M Sport '11 - marek555

Postitus Postitas AndresX » 20.06.2019 16:38 14

AndresX kirjutas:
14.06.2019 13:55 07
Olen 40+ tuhat km f-iga maha sõitnud. Väga rahul. Ainukesed kuluosad siiani on piduriklotsid ja vedelik. Sillad on vaiksed, ühtki vahetamist vajavat tükki pole veel leitud.
Täpsustan - sõitsin prooviks hoogsamalt üle künniste ja ei olnudki 100% vaikne! Tänaseks 1 õõts + 2 puksi vahetatud. Kulu 250€ (lemförder). Ei ole uus auto, 100k keegi teine ja mina 40k sõitnud. Kasti dünaamilise õv olen ka teinud, igaks juhuks.
capmoq
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 18.12.2018 17:36 36
Peamine sõiduk: BMW 535D
Telefon: 58173785

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas capmoq » 26.08.2019 11:40 22

Mul '15 535D F11. Sai ostetud mullu detsembris läbisõiduga 180k km (täisajalooga BMW esindusest). Hetkeks siis 194000 km ja siiani tehtud/teinud:
Kuluosad/tavaline hooldus:
Kõik filtrid, mootoriõli, jahutusvedelik
Kasti dünaamiline õlivahetus (õnneks oli eelmine omanik seda juba korra teinud)
Mootoripadjad

Muu kraam:
Uus EGR cooler (United Motorsis good will kampaaniaga tasuta)
Sisselaskekollektori puhastus. Kuna see ei aidanud, siis sisselaskekollektori ümberehitus BM autos (lõtk sees, asendiandur ei leidnud asukohta) pidi olema suhteliselt tüüpviga
Väikese turbo kõik tihendid ja hooldus
Ühe tagumise parkimisanduri pistiku taastamine
Õlijala kõik tihendid (oli väike leke mööda seina)
Mitmeid O-rõngaid intercooleril jms
Karterituulutus

Hetkel autos 1 kolks, mis on 90% tõenäosusega eesmise vasaku amordi tugilaager. 200k+ pealt võiks kõrgsurvepumba ära vahetada. Suurematest kriitilistest tüüpvigadest (egr cooler, sisselaskekollektor ja hpfp) on tehtud 2/3. Järgmise hoolduse käigus vahetab diffriõli, piduriõli ja roolivõimuõli ära (vaatab, võib-olla ka kardaanileevendid koos käigukastipatjadega lisaks).

Teine (naise auto) on E61 2004 525D ja sinna olen 3 aasta jooksul ikka VÄGA PALJU raha tagunud. Lõppu ei paista tulevat. Kui seda jaksab remontida, siis jaksab ka F-i ülal pidada. Kui autodest natukenegi midagi jagada ja googeldamise oskus on olemas, siis on võimalik korralikult raha kokku hoida. Facebooki kommunides käib korralik varuosadega äri ja ütlen ausalt, et kui osta mingi tundmatu ajalooga mingitud keritud autolt varuosasid ja pärast vinguda, et "auto kogu aeg laguneb", siis minge kuu peale. Kõik tahavad osta, aga ülal pidada ei jaksa. Sama kehtib Audide, Mersude, Volvode ja mis iganes autodega.

Mul on olnud nii Toyota Avensis kui ka Volvo V70. Esimeses oli mootoris tiks sees ja hakkas roostetama (sai jälle korralikult raha taotud, algusest peale peres olnud auto) ja Volvol läks 6 kuuse vahega 2 manuaalkasti (jah, pommikindel auto ja mida iganes, aga piix võivad asjad ikka minna.. samuti uuest peast suguvõsas olnud auto). Siiani olen mugavuse/sõiduomaduste ja tehnika koha pealt kõige rohkem bemmidega rahul.
Viimati muutis capmoq, 30.08.2019 12:27 03, muudetud 1 kord kokku.
karmo
Huviline
Postitusi: 912
Liitunud: 19.12.2008 17:59 40
Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas karmo » 26.08.2019 12:29 06

Puht sportlikust huvist küsin,et mis aasta ja mootoriga avensis oli?
Volum
Huviline
Postitusi: 2903
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas Volum » 26.08.2019 20:49 58

capmoq kirjutas:
26.08.2019 11:40 22
Hetkel autos 1 kolks, mis on 90% tõenäosusega eesmise vasaku amordi tugilaager.
Pigem kolksub amort ise. Tugilaagrit kui sellist pole, on ainult kummipuks.
capmoq
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 18.12.2018 17:36 36
Peamine sõiduk: BMW 535D
Telefon: 58173785

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas capmoq » 27.08.2019 10:07 26

karmo kirjutas:
26.08.2019 12:29 06
Puht sportlikust huvist küsin,et mis aasta ja mootoriga avensis oli?
Avensis oli 2005 (T25) 1,8 vabalthingav 95kW. Vahetati ära kett ja VVT klapp (kui nüüd õigesti mäletan), läks natukene paremaks, aga põhimõtteliselt oli ikka sama asi. Öeldi, et Corolladel väga levinud viga ja 50-50 kas keti ja klapi vahetused aitavad. Lisati sinna juurde, et kui nii edasi sõita, siis mitte midagi ei juhtu, aga müüsin siiski maha. Tagant järele vaadates on see auto 130k km veel vastu pidanud :D (275AUX numbrimärk)
Volum kirjutas:
26.08.2019 20:49 58
capmoq kirjutas:
26.08.2019 11:40 22
Hetkel autos 1 kolks, mis on 90% tõenäosusega eesmise vasaku amordi tugilaager.
Pigem kolksub amort ise. Tugilaagrit kui sellist pole, on ainult kummipuks.
Ma olen ka väga palju selle kohta uurinud ja päris mitmes foorumis mainitud erinevaid asju. Isegi roolilatt on ära mainitud. Kusjuures huvitav lugemine on ka siin: https://e84.xbimmers.com/forums/showthr ... ?t=1491958
BM Autost öeldi ka, et esimesena peaks vahetama tugilaagri (31306850031) ja kui see ei tööta, siis arvatavasti ongi amort. Kui kellelgi kokkupuuteid, siis huviga ootan veel pakkumisi.
Kasutaja avatar
Artur_L
Huviline
Postitusi: 3960
Liitunud: 10.10.2007 18:04 41
Peamine sõiduk: Bnw
Asukoht: Narva

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas Artur_L » 27.08.2019 13:04 42

Aga vaheta siis korraga laager+amort ära. Ei pea ennustama ja pikaks ajaks rahu majas. 200k km läbinud amort pole ka teab mis heas seisus juba. Saad sõidumugavuse veelgi meeldivamaks
Volum
Huviline
Postitusi: 2903
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas Volum » 27.08.2019 22:56 25

capmoq kirjutas:
27.08.2019 10:07 26
Ma olen ka väga palju selle kohta uurinud ja päris mitmes foorumis mainitud erinevaid asju. Isegi roolilatt on ära mainitud. Kusjuures huvitav lugemine on ka siin: https://e84.xbimmers.com/forums/showthr ... ?t=1491958
BM Autost öeldi ka, et esimesena peaks vahetama tugilaagri (31306850031) ja kui see ei tööta, siis arvatavasti ongi amort. Kui kellelgi kokkupuuteid, siis huviga ootan veel pakkumisi.
8 aastase kogemusega pole kordagi kolksuvat tugilaagrit F10'l näinud, küll aga amorte nii ees kui taga - ja seda mitmeid kordi. :!:
Kummipuks ei kolise ju. :roll:
Vasta