F-seeria põnevad arutelud

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
BumBum
Huviline
Postitusi: 1026
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d
Asukoht: Norra

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas BumBum » 27.08.2019 23:07 30

capmoq kirjutas:
26.08.2019 11:40 22
Volvol läks 6 kuuse vahega 2 manuaalkasti (jah, pommikindel auto ja mida iganes, aga **** võivad asjad ikka minna.. samuti uuest peast suguvõsas olnud auto). Siiani olen mugavuse/sõiduomaduste ja tehnika koha pealt kõige rohkem bemmidega rahul.
Need olid uued kastid ja kasutajas viga ei olnud?
capmoq
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 18.12.2018 17:36 36
Peamine sõiduk: BMW F11 535D '15

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas capmoq » 28.08.2019 12:07 34

Volum kirjutas:
27.08.2019 22:56 25
capmoq kirjutas:
27.08.2019 10:07 26
Ma olen ka väga palju selle kohta uurinud ja päris mitmes foorumis mainitud erinevaid asju. Isegi roolilatt on ära mainitud. Kusjuures huvitav lugemine on ka siin: https://e84.xbimmers.com/forums/showthr ... ?t=1491958
BM Autost öeldi ka, et esimesena peaks vahetama tugilaagri (31306850031) ja kui see ei tööta, siis arvatavasti ongi amort. Kui kellelgi kokkupuuteid, siis huviga ootan veel pakkumisi.
8 aastase kogemusega pole kordagi kolksuvat tugilaagrit F10'l näinud, küll aga amorte nii ees kui taga - ja seda mitmeid kordi. :!:
Kummipuks ei kolise ju. :roll:
Kusjuures kolks esineb ainult siis, kui gaasi vajutada või roolikeeramisega teatud asendites/kurvis. Kohapeal ei tee midagi, samuti ei tee mitte mingit häält siis kui sõita üle luukidest/aukudest/küngastest/lamavatest politseinikest. Kolksu tunneb läbi koopa ja on jalaga paku peal selgelt tuntav.
BumBum kirjutas:
27.08.2019 23:07 30
capmoq kirjutas:
26.08.2019 11:40 22
Volvol läks 6 kuuse vahega 2 manuaalkasti (jah, pommikindel auto ja mida iganes, aga **** võivad asjad ikka minna.. samuti uuest peast suguvõsas olnud auto). Siiani olen mugavuse/sõiduomaduste ja tehnika koha pealt kõige rohkem bemmidega rahul.
Need olid uued kastid ja kasutajas viga ei olnud?
Originaalkast sõitis 160k km ja siis öeldi, et peavõlli laager undab. Sain Maardust kasutatud kasti (oli veel mingi special kast, millel oli vist 4.00:1 final drive). Sellel hakkas 3 kuu pärast sama moodi midagi undama ja pärast lasin ära vahetada kogu komplekti (sidurid, survelaagrid jms) koos "uue" kasutatud käigukastiga. Enne seda saagat oli juba mõte auto maha müüa, sest ei viitsinud manuaalkastiga iga päev Tallinna kesklinnas tiksuda. Kui auto sai korda, siis müüsin maha (leidsin uue omaniku enne viimaste tööde tegemist). Uus omanik on nüüd 1,5 aastaga 40k maha sõitnud ja ainult kallanud-tallanud. Käisin mitu "eksperti" läbi, keegi ei osanud midagi öelda (ka Tartus). Parim pakkumine (puhas spekuleerimine) on see, et auto seisis 2-3 aastat garaažis, sest perefirma läks põhja ja igapäevasõite enam ei tehtud. Peale seda võeti auto kasutusse ja viga tuli ~3 aasta pärast esile. Tont seda teab kaua need varuosakastid riiulitel vedelesid. Teine spekulatsioon on shortshifter, mis oli paigaldatud enne minu aega. PS käigukastiõli oli enne esimese kasti õhtaleminekut vahetatud ja kõik oli tipp-topp.
AndresX
Huviline
Postitusi: 110
Liitunud: 30.06.2016 11:36 49
Peamine sõiduk: N57d30

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas AndresX » 30.08.2019 11:05 46

Võrdlusbaas Saabiga. Sõitsin pikalt 9-5 turbokaga. Ostes oli <70k ja minu käes kogunes 10 aastaga ~130k km. Hooldusraamatu järgi oli enne mind õli vahetatud ~15k tagant, mina vahetasin 10k tagant. Tagantjärele rahul - peale kuluosade oli väga vähe probleeme. Paar korda tegeleda ABS-i juhtplokiga (kokku 450€), uued tagaamordid (120k pealt), taastada piksleid ekraanil, remontida starterit. Aastatega mootori õlikulu kasvas, lõpuks >2l/10 000 km. Klapisääre tihendite vahetus ei aidanud. Mootori tüüpviga on ketid aga minul nad kestsid.

F-il oli <100k ees, mina olen 46k peale sõitnud. Enne mind õlivahetused by-the-book, 30k pealt. Nüüd 10-13k tagant. Kui Poola tripp, siis 10k pealt ei vaheta. Käigukastis dünaamiline 125k pealt. Olen optimist ja hetkel ei näe põhjust miks ei võiks F-iga veel ~100k maha sõita :). 3x üle vasaku õla.

Tegelt põhjuseid on aga need pole seotud konkreetse margi ega mudeliga. Linnaliiklus kisub selliseks, et kohati on mõistlikum teha oma sõidud ühistranspordiga, veloga, särtsutõukekaga jne.
val
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 17.02.2015 10:54 23
Peamine sõiduk: BMW 530XD

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas val » 05.09.2019 22:17 04

Täna käisin töökojas ja tehti pakkumine 1400€ tagumisele paremale veovõllile. Webasto remont ootab ees ja varsti peab vahetama ka tagumised õhkvedrud ca 500€.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline
Postitusi: 10117
Liitunud: 31.01.2004 22:43 11
Peamine sõiduk: Saab 9-5 Aero, BMW 540i '94, Scania R500 '18
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas AARE540 » 06.09.2019 01:54 56

Tegelt suht karm, et autod lähevad järjest keerulisemaks ja hooldus/remondiarved järjest jõhkramaks. Kuid isegi mina, kes ma uudiseid ei vaata ega loe, kuulsin raadiumist, et keskmine palk on üle 1400€, seega pole vist hullu :mrgreen:
Tegelt on ikka päris hullud numbrid...
PS! Ära tsiteeri eelnevat postitust!
capmoq
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 18.12.2018 17:36 36
Peamine sõiduk: BMW F11 535D '15

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas capmoq » 13.09.2019 11:35 33

val kirjutas:
05.09.2019 22:17 04
Täna käisin töökojas ja tehti pakkumine 1400€ tagumisele paremale veovõllile. Webasto remont ootab ees ja varsti peab vahetama ka tagumised õhkvedrud ca 500€.
Mis seal Webastol tuksi läks? Annab neid kuidagi ka vältida?
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 3739
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas PeeterA » 13.09.2019 13:40 57

Webasto põleti läheb neil tavaliselt katki. Hakkab tossama ja kütust lekkima.
tel. 51 949 859
Rainer.K
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 09.12.2015 11:43 10

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas Rainer.K » 14.09.2019 22:07 54

See põleti läheb neil pekki kes talvel ei lase mootorit soojaks saada ja tihti seisma jätavad.
Näiteks minnes külma mootoriga minema ja käies 5 poes, kus jäetakse auto 10 minutiks seisma käivitub Webasto 6 korda, jõudmata ühtki tsüklit lõpuni käia.
capmoq
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 18.12.2018 17:36 36
Peamine sõiduk: BMW F11 535D '15

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas capmoq » 08.10.2019 15:10 23

Volum kirjutas:
26.08.2019 20:49 58
capmoq kirjutas:
26.08.2019 11:40 22
Hetkel autos 1 kolks, mis on 90% tõenäosusega eesmise vasaku amordi tugilaager.
Pigem kolksub amort ise. Tugilaagrit kui sellist pole, on ainult kummipuks.
Olen vahepeal ennast natukene harinud ja jutt kõik õige. Tänud.
val
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 17.02.2015 10:54 23
Peamine sõiduk: BMW 530XD

Re: F-seeria põnevad arutelud

Postitus Postitas val » 13.10.2019 22:09 45

capmoq kirjutas:
13.09.2019 11:35 33
val kirjutas:
05.09.2019 22:17 04
Täna käisin töökojas ja tehti pakkumine 1400€ tagumisele paremale veovõllile. Webasto remont ootab ees ja varsti peab vahetama ka tagumised õhkvedrud ca 500€.
Mis seal Webastol tuksi läks? Annab neid kuidagi ka vältida?
Webastol põlemiskamber läbi ja kütusepump vajas vahetust. Remont nats üle 800.
Vasta