1997 E39 2.0i on katki

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kertt555
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 08.08.2019 18:43 26
Peamine sõiduk: BMW 520i

1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas Kertt555 »

Tervist! Probleem autoga järgmine, kui autole ühendada järgi õhulugeja anduri juhe siis auto mootor ei käi ühtlaselt ning sureb ka vahest välja. Sai uus õhulugeja ostetud kuid ikka sama jama...endal enam pea ei võta mis keberniit seal kapotiall toimub. Ajaa vahest on kuulda ka pauke sisselaskest nagu bensiin süüdatakse liiga vara ja see ka just siis kui õhulugeja järgi ühendada. Ehk kellelgi on ka selline probleem varem olnud?
Kasutaja avatar
WhipLash
Huviline
Postitusi: 1165
Liitunud: 11.11.2015 16:21 20
Peamine sõiduk: E46 328Ci
Asukoht: Tallinn

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas WhipLash »

Alustame sellest, mis õhulugeja osteti uus?
"Kus liigub võim? Kus liigub edu? Ikka mööda Laagna teed, madal bemm, tagavedu."
Kertt555
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 08.08.2019 18:43 26
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas Kertt555 »

Ümara pistikuga õhulugeja ja tootekood oli 5WK9600 kui ma ei eksi.
Viimati muutis Kertt555, 19.08.2019 17:03 43, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas toivoku »

õhuleke
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas ttsys »

Õhulugeja lahti ühendamine tähendab mootori juhtimise keskmiste väärtuste kasutust ehk avariireziimi.
Viga ei ole suure tõenäosusega õhulugejas ehk võid selle ostetud asja poodi tagasi viia ja panustada hoopis diagnostikale, et välja selgitada, mis mõõteväärtused on valed - miks kütusesegu vale jne.
Kasutaja avatar
mastergut
Huviline
Postitusi: 785
Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas mastergut »

Kütusepump ehk lahja
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas ttsys »

See ei ole relevantne antud kirjelduse juures.
Kasutaja avatar
mastergut
Huviline
Postitusi: 785
Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas mastergut »

ttsys kirjutas: 23.08.2019 22:16 15 See ei ole relevantne antud kirjelduse juures.
?
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas ttsys »

Kütusesurvel ei ole mitte midagi pistmist keskmiste väärtustega ning selle sekkumistoime seda ka ei muuda. Pole arvamismängude teema ja vaja jälgida otseselt neid mõõteväärtusi, mis on nn tarkvara sisendile antavad kütusesegu kohta.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5349
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas ooDDoo »

On olnud m52b20 selliseid sümptomeid 1. Mõõda kütusesurve töötava mootoriga. Ku see on ca 3 bar on vända või nuka andur väsinud.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas ttsys »

Varsti tuleb ja teatab, et surve on ok ja vahetas mõlemad andurid ja mitte midagi ei muutunud. Olen sellist paroodiat näinud. :D
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas patrik »

Kui ära tüdined, võta ühendust. Leian vea 10 minutiga.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
mastergut
Huviline
Postitusi: 785
Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
Peamine sõiduk: BMW 530xd
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas mastergut »

ttsys kirjutas: 24.08.2019 06:52 02 Kütusesurvel ei ole mitte midagi pistmist keskmiste väärtustega ning selle sekkumistoime seda ka ei muuda. Pole arvamismängude teema ja vaja jälgida otseselt neid mõõteväärtusi, mis on nn tarkvara sisendile antavad kütusesegu kohta.
Kütust vähe ja õhku palju
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas ttsys »

Ja muidugi - keskmised väärtused "tekitab kütust juurde vmi". Mõttetu pimemale.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5349
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas ooDDoo »

Kui kütusesurve on vale on kütte ja õhu segu ka automaatselt vale. Süsteem ise ju kütuserõhkui ei mõõda ja ei kompenseeri vastavalt sellele. M52 ühevanosega käib ka 1.5 bar küttesurvega kuid järsemal gaasivajutusel hakkab paukuma.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas ttsys »

See paugub tal koos õhulugejaga ja bensiinimootori tööpõhimõte välistab selle, et kütusesurve teeb valeks kütusesegu ja seda veel automaatselt!
Diiselmootoriga mitte segi ajada! :)
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5349
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas ooDDoo »

Pihusteid hoitakse lahti mingi ajahetke. Kui surve on kõvasti madalam pihustatakse mootorisse ka vähem kütust. Õhulugeja lahtiühendades käib mootor ajus ette antud väärtustega. Antud mootoriajul pole aimugi mis kütusesurve on. Aju arust on surve koguaeg 3 bar ja arvutused käivad selle järgi.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas ttsys »

Ei peagi teadma kütusesurve kohta mitte midagi - ongi poogen!
Bensiinimootori tööpõhimõte tee omale selgeks. ;)
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5349
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas ooDDoo »

Minul on antud mootor vägagi selge. Sa vist pole sellist mootorit enne näinud
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas ttsys »

:mrgreen:
Kertt555
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 08.08.2019 18:43 26
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas Kertt555 »

Probleem oli tõesti bensu surves....paar päeva tagasi andsin süüdet ning kuulsin ka samal ajal kapotiall susinat, keerasin korra veel süüte sisse ning siis oli selge mis toimus. Pihusti tihend oli õhtal. Panin uue tihendi ning ka probleem kadus. Pole varem bmwd omanud ega üldse sõiduatutot kui sellist. Suur tänu kõigile kes aitasid! :)
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas toivoku »

bensuhaisu siis ei tundud kapoti all? ku isealt vahelt niipalju pritsis,et surve maha lõi oleks pidanud norm rida järel olema ju. ja kui teine tihend ära oli siis oleks lisaõhk olnudju.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Kasutaja avatar
MargusA
Klubiliige - moderaator
Postitusi: 3392
Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
Peamine sõiduk: e61
Asukoht: Harjumaa

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas MargusA »

Pilt
Kertt555
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 08.08.2019 18:43 26
Peamine sõiduk: BMW 520i

Re: 1997 E39 2.0i on katki

Postitus Postitas Kertt555 »

Huvitav oligi see et bensiini ega midagi vahelt ei lekkinud, lihtsalt susin kui süüdet keerata...täpselt ei oska öelda milline tuhend läbi oli sest leket ega bensuhaisu ülesse ei löönud, vahetasin korraga nii ülemise kui alumise tihendi ära.
Vasta