Bmw e39 3.0 d 135kw on lääpas ja sõõb vasakut rehvi.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
miksmittenyyd
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 01.11.2013 23:15 27
Peamine sõiduk: bmw 316i

Bmw e39 3.0 d 135kw on lääpas ja sõõb vasakut rehvi.

Postitus Postitas miksmittenyyd » 05.09.2019 21:32 57

Tere. Mis täpsemalt vaja vahetada taga? Ei oska kuskilt pihta hakata. Rehve suvejooksul kolm tiiru
mikuuu
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 18.03.2007 22:16 12
Peamine sõiduk: BMW 530d '03
Asukoht: Tartumaa

Re: Bmw e39 3.0 d 135kw on lääpas ja sõõb vasakut rehvi.

Postitus Postitas mikuuu » 06.09.2019 06:22 29

Kas odavam poleks olnud kuskil lasta auto üle vaadata ? Remontida ning sillastend teha.
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
m2x
Huviline
Postitusi: 471
Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
Peamine sõiduk: E39 530d Touring
Asukoht: Neli ratast õhus...

Re: Bmw e39 3.0 d 135kw on lääpas ja sõõb vasakut rehvi.

Postitus Postitas m2x » 08.09.2019 01:24 41

H-lääba puksid, Febesti koodidega BMAB-010 ja BMAB-011, käändmiku alumine puks 33326767748 koos pika kanduriga 33326770749 ja mõlemad õõtsakaikad 33326767831 (...832 parem) ja 33326777424. Lääbale vaata kohe ligi ektsentrikute komplekt, need on tavaliselt sinna sisse mädanenud- 33306760591 ja 33326779785. Alustuseks peaks hea saama. Kui üks nendest kõigist ära on, võib sööma/ujuma hakata. Ise panin sillatala puksid ka uued 4tk, sai tagasilla põrutamisest ka lahti. Eelnev jutt koodide mõttes Touringu kohta. Ja tee oma närvidele teene, pane natuke raha kõrvale ja vaheta mõlemad pooled. Saad ühe mässamisega tehtud ja saad rahulikult sillastendi minna, ei pruugi nad muidu paika ikka saada.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1833
Liitunud: 16.03.2010 20:33 15
Asukoht: võru

Re: Bmw e39 3.0 d 135kw on lääpas ja sõõb vasakut rehvi.

Postitus Postitas teet82 » 08.09.2019 08:28 22

Ainuke õige lahendus ongi eelnev postitus, mõttetu on minna stendi puksis kinni olevate poltidega ja keerata seal nii palju kui jõuab puksi väänata koos poldiga, tihti nii tehakse. Tänapäeval on praktiliselt kõiki pukse võimalik eraldi tellida, arvatavasti ka ülemistele õõtsadele kui šarniirid ise korras jne., seega ei pruugi varuosad üldse palju maksma minna. Küll võib töö pikk ja tüütu olla, osa polte tuleb võib-olla läbi saagida, ligipääs on kehv, kõvasti vanade pukside välja lõhkumist ja uute pressimist. Koodid juba antud eespool, soovitan tellida osad mõnest netipoest. Endal just käsil naise Touareg-il kogu puksiringi vahetus sillastendi jaoks, näiteks Lemförderi poldikomplekt esiõõtsale maksab Aeromotorsist tellides 9EUR ja Automaailmast letihinnaga 26EUR, hinnavahed on ikka ulmelised, tuleb vaadata kust odavamalt saab.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
m2x
Huviline
Postitusi: 471
Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
Peamine sõiduk: E39 530d Touring
Asukoht: Neli ratast õhus...

Re: Bmw e39 3.0 d 135kw on lääpas ja sõõb vasakut rehvi.

Postitus Postitas m2x » 09.09.2019 07:07 49

Ise olengi aeromotorsi püsiklient põhimõtteliselt. Autopoes leti taga ei saa enam riiulisse jäänud jääke omahinnaga ka nii odavalt kui sealt tellides.
Pukside vahetamiseks tasub lääp küljest ära võtta, mul oli abiks ühe universaalse puksikomplekti kausid ja paar käepärastest torudest lõigatud juppi, tõmbejõuks kasutasin M10 ja M12 musta 10.9 tugevusega keermelatti ja pikki mutreid. Pisut sai gaasiga kuuma ka vahele aidata. Auto all selliseks luksuseks ruumi ei ole lihtsalt. Poltidele veel saad relakaga ligi, aga pukse on vaja otse sisse suunata, et pesa seina sisse ei sööks väga- ma ei ole kindel et isegi ettenähtud tööriistaga seda teha saab. Arvestades et originaalis pole väga ette nähtud neid pukse vahetadagi, siis vb polegi mingit ettenähtud tööriista olemaski :lol:
Vasta