K: kuidas eemaldada e28 tagumist klaasi?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

K: kuidas eemaldada e28 tagumist klaasi?

Postitus Postitas redline »

probleem siis selline, et oleks klaas vaja tervelt kätte saada :D
aga ei oska seda hästi :oops:
äkki keegi jagab nõuandeid, kuidas saaks võimalikult lihtsalt ja koduste vahenditega tagumise klaasi eemaldatud :)
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

Salongist hakka vaikselt lapiku kruvikeerajaga tihendit välja ajama.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Kustas kirjutas:Salongist hakka vaikselt lapiku kruvikeerajaga tihendit välja ajama.
esimese klaasiga tegin nii(oli äärest mõras natuke juba) aga läks mõrdesse :?
seal oli vahel veel mingi liimi taoline asi ka, tihend tuli kere küljest ikka suht raskelt ära :|
aga noh kui mingit lihtsamat moodust pole siis homme võtan kruvika kätte ja proovin uuesti :D :D
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

No aga eks ta sellepärast katki läkski, et ta oli juba mõraline. Oma kunagisel Vaz'il sain nii esi, kui tagaklaasi nii tervelt kätte.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Välimised liistud võtad tihendi vahelt ära ja hakkadgi seestpoolt ülemist nurka välja suruma, siis kui tihend juba välja hakkab tulema ühest servast lükkad ettevaatlikult sealt edasi, asi väga lihtne.Tihendit aita ikka seestpoolt järgi nagu eelnevad juba mainisid.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Tõnis
Klubiliige EKBK
Postitusi: 400
Liitunud: 19.03.2004 19:25 50
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Tõnis »

Kõige ohutum ikka nööriga. Võtad ümbes 5mm jämeda nööri, ajad selle tihendi ülaosa ja külgede ülatuses tihendi vahele ning lükkad ilusti klaasi eest ära.
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Kustas kirjutas:No aga eks ta sellepärast katki läkski, et ta oli juba mõraline. Oma kunagisel Vaz'il sain nii esi, kui tagaklaasi nii tervelt kätte.
ma olen ka vazil klaase vahetanud ja kõik oli vägagi ok :D
bmw-ga see nii kerge pole, aga eks homme näha ole :P
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

Olen näinud sellist tehnikat.
Liist tihendist välja ja jalgadega seespoolt surudes vajus klaas ilusti välja.
Tundub jõhkrana aga välja nägi küll tõeliselt lihtne ja mugav.
Tagasi pannes olen näinud nii nööri tehnikat..no jah..lae materjal võib kortsu kiskuda, kui ka kruvikeeraja tehnikat, lihtsalt sisse vajutades ja pisikese kruvikeeraja otsaga kaasa aidates saadi klaas täiesti paika.
See liistu tagasi ajamine käis sama moodi pisikese kruvika otsaga.
Eks erinevatel tegijatel erinev tehnika.
See jutt tugineb e30 kerel oleva taga klaasi eemalduse ja paigalduse põhjal nähtul.
e28 peaks vist sarnane olema selles vallas.
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

sain siis probleemideta selle tagaklaasi kruvikeeraja abiga eemaldatud :D
esimene klaas läks siis tõenäoliselt selle pärast et mõras oli :D
tänud :P
Vasta