F11 tagumiste piduriketaste ja klotside vahetus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
buumerm
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 28.11.2018 18:24 45
Peamine sõiduk: 520d

F11 tagumiste piduriketaste ja klotside vahetus

Postitus Postitas buumerm » 25.10.2019 11:09 06

Kas on olulist vahet kuidas surutakse tagasi elektriline käsipidur? Esinduses ilmselt lastakse see tagasi arvuti/testriga. Teine võimalus on võtta mootoriosa kahe kruviga maha ja torxiga lihtsalt tagasi keerata. Kas lõppkokkuvõttes on mingit vahet ka pärast toimimisel?
Siin siis näide käsitsi tagsikeeramisest https://www.youtube.com/watch?v=BOubDKj ... sOrPx-wKNI 4:18 siis on see näha
Kasutaja avatar
ttsys
Huviline
Postitusi: 4794
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F11 tagumiste piduriketaste ja klotside vahetus

Postitus Postitas ttsys » 25.10.2019 11:37 51

Maha võtmisel kaotab mehaanik mõttetult aega, kui hakkab käsitsi lahti võtma ja torxi sinna toppima + kokku panemise jaoks on täpsuse, kvaliteedi ja reset jaoks arvutit vaja. Mõttetu arutelu nagu a la, kas WC-s on vaja number kahe jaoks ikka püksid alla lasta või saab kuidagi ka ilma....
buumerm
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 28.11.2018 18:24 45
Peamine sõiduk: 520d

Re: F11 tagumiste piduriketaste ja klotside vahetus

Postitus Postitas buumerm » 25.10.2019 12:35 11

ttsys kirjutas:
25.10.2019 11:37 51
Maha võtmisel kaotab mehaanik mõttetult aega, kui hakkab käsitsi lahti võtma ja torxi sinna toppima + kokku panemise jaoks on täpsuse, kvaliteedi ja reset jaoks arvutit vaja. Mõttetu arutelu nagu a la, kas WC-s on vaja number kahe jaoks ikka püksid alla lasta või saab kuidagi ka ilma....
Pean silmas eelkõige seda et kui vahetus ise teha. Ajakulus jään natuke kõhklema kas tuleb kiirem arvutiga..
Sinu väitest lähtuvalt, et kas kui kettad ja kolotsid ära vahetan on mingeid toiminguid ikka vaja teha? Reset? Kui mul ükski tuli ei põle veel siis mida resetitakse? Kas auto loeb oma loogika järgi eluiga või lähtub andurist tulevast infost?
Tegu pole mõttetu aruteluga vaid lihtsa inimese küsimusega kes igapäevaselt selliste asjadega ei tegele aga suudab tööriista käes hoida..
Kasutaja avatar
ttsys
Huviline
Postitusi: 4794
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: F11 tagumiste piduriketaste ja klotside vahetus

Postitus Postitas ttsys » 25.10.2019 13:13 27

Kes ka igapäevaselt sellega ei tegele: https://www.newtis.info/

Mõttetu teema ja küsimus kui ei adu, et kuluosadel on välp, mida tuleb alati regada; seda enam ainult arvutiga, kui ennetatav tegevus.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11- ... e/1LUD8R5M
Kasutaja avatar
allanasi
Huviline
Postitusi: 1224
Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
Peamine sõiduk: E60 530D
Asukoht: tartu/põlva

Re: F11 tagumiste piduriketaste ja klotside vahetus

Postitus Postitas allanasi » 25.10.2019 17:45 05

buumerm kirjutas:
25.10.2019 11:09 06
Kas on olulist vahet kuidas surutakse tagasi elektriline käsipidur? Esinduses ilmselt lastakse see tagasi arvuti/testriga. Teine võimalus on võtta mootoriosa kahe kruviga maha ja torxiga lihtsalt tagasi keerata. Kas lõppkokkuvõttes on mingit vahet ka pärast toimimisel?
Siin siis näide käsitsi tagsikeeramisest https://www.youtube.com/watch?v=BOubDKj ... sOrPx-wKNI 4:18 siis on see näha
Kuna endal näitas käsipiduri mootori viga arvuti siis sai ka mootoriosa eemaldatud ja ilusti ära puhastatud ja määritud vesi oli vahele juba pääsenud . Väga lihtne tagasi keerata ja samas sai ka pärast arvutiga proovitud.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1836
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: F11 tagumiste piduriketaste ja klotside vahetus

Postitus Postitas teet82 » 25.10.2019 20:24 07

VAG-i süsteemi olen algosadeks võtnud, BMW-l arvatavasti analoogne. Pidurisilindri sees on põhimõtteliselt keermelatt ja mutter, mis selle peal edasi-tagasi sõidab kui elektrimootor keermelatti ringi ajab. Mutter surutakse vastu kolbi ja sellega pidur peale, või siis teise äärde kolvist eemale, et kolvi saaks käsitsi sisse suruda. Juhtaju peaks elektriliselt tunnetama, et millal vastupanu tekib ja elektrimootoril raskeks läheb, siis lõpetab kerimise. Kui käsitsi tagasi keerata, siis leiab aju samamoodi piirasendid üles ja midagi juhtuda küll ei tohiks.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Vasta