1. leht 1-st

F11 tagumiste piduriketaste ja klotside vahetus

Postitatud: 25.10.2019 11:09 06
Postitas buumerm
Kas on olulist vahet kuidas surutakse tagasi elektriline käsipidur? Esinduses ilmselt lastakse see tagasi arvuti/testriga. Teine võimalus on võtta mootoriosa kahe kruviga maha ja torxiga lihtsalt tagasi keerata. Kas lõppkokkuvõttes on mingit vahet ka pärast toimimisel?
Siin siis näide käsitsi tagsikeeramisest https://www.youtube.com/watch?v=BOubDKj ... sOrPx-wKNI 4:18 siis on see näha

Re: F11 tagumiste piduriketaste ja klotside vahetus

Postitatud: 25.10.2019 11:37 51
Postitas ttsys
Maha võtmisel kaotab mehaanik mõttetult aega, kui hakkab käsitsi lahti võtma ja torxi sinna toppima + kokku panemise jaoks on täpsuse, kvaliteedi ja reset jaoks arvutit vaja. Mõttetu arutelu nagu a la, kas WC-s on vaja number kahe jaoks ikka püksid alla lasta või saab kuidagi ka ilma....

Re: F11 tagumiste piduriketaste ja klotside vahetus

Postitatud: 25.10.2019 12:35 11
Postitas buumerm
ttsys kirjutas: 25.10.2019 11:37 51 Maha võtmisel kaotab mehaanik mõttetult aega, kui hakkab käsitsi lahti võtma ja torxi sinna toppima + kokku panemise jaoks on täpsuse, kvaliteedi ja reset jaoks arvutit vaja. Mõttetu arutelu nagu a la, kas WC-s on vaja number kahe jaoks ikka püksid alla lasta või saab kuidagi ka ilma....
Pean silmas eelkõige seda et kui vahetus ise teha. Ajakulus jään natuke kõhklema kas tuleb kiirem arvutiga..
Sinu väitest lähtuvalt, et kas kui kettad ja kolotsid ära vahetan on mingeid toiminguid ikka vaja teha? Reset? Kui mul ükski tuli ei põle veel siis mida resetitakse? Kas auto loeb oma loogika järgi eluiga või lähtub andurist tulevast infost?
Tegu pole mõttetu aruteluga vaid lihtsa inimese küsimusega kes igapäevaselt selliste asjadega ei tegele aga suudab tööriista käes hoida..

Re: F11 tagumiste piduriketaste ja klotside vahetus

Postitatud: 25.10.2019 13:13 27
Postitas ttsys
Kes ka igapäevaselt sellega ei tegele: https://www.newtis.info/

Mõttetu teema ja küsimus kui ei adu, et kuluosadel on välp, mida tuleb alati regada; seda enam ainult arvutiga, kui ennetatav tegevus.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11- ... e/1LUD8R5M

Re: F11 tagumiste piduriketaste ja klotside vahetus

Postitatud: 25.10.2019 17:45 05
Postitas allanasi
buumerm kirjutas: 25.10.2019 11:09 06 Kas on olulist vahet kuidas surutakse tagasi elektriline käsipidur? Esinduses ilmselt lastakse see tagasi arvuti/testriga. Teine võimalus on võtta mootoriosa kahe kruviga maha ja torxiga lihtsalt tagasi keerata. Kas lõppkokkuvõttes on mingit vahet ka pärast toimimisel?
Siin siis näide käsitsi tagsikeeramisest https://www.youtube.com/watch?v=BOubDKj ... sOrPx-wKNI 4:18 siis on see näha
Kuna endal näitas käsipiduri mootori viga arvuti siis sai ka mootoriosa eemaldatud ja ilusti ära puhastatud ja määritud vesi oli vahele juba pääsenud . Väga lihtne tagasi keerata ja samas sai ka pärast arvutiga proovitud.

Re: F11 tagumiste piduriketaste ja klotside vahetus

Postitatud: 25.10.2019 20:24 07
Postitas teet82
VAG-i süsteemi olen algosadeks võtnud, BMW-l arvatavasti analoogne. Pidurisilindri sees on põhimõtteliselt keermelatt ja mutter, mis selle peal edasi-tagasi sõidab kui elektrimootor keermelatti ringi ajab. Mutter surutakse vastu kolbi ja sellega pidur peale, või siis teise äärde kolvist eemale, et kolvi saaks käsitsi sisse suruda. Juhtaju peaks elektriliselt tunnetama, et millal vastupanu tekib ja elektrimootoril raskeks läheb, siis lõpetab kerimise. Kui käsitsi tagasi keerata, siis leiab aju samamoodi piirasendid üles ja midagi juhtuda küll ei tohiks.