1. leht 1-st

e39 DSC ja ABS disable

Postitatud: 10.12.2019 14:48 50
Postitas iknowthatfeelbro
Tere.

Tekkis küsimus kuidas disableda DSC ja ABS e39-l (98. aasta 540, kui see peaks rolli mängima)?

Tuimalt kaitset välja tõmmata vist ei saa, sest minu arusaama järgi jagavad ABS ning kütusepump sama kaitset?

Samuti olen kuulnud, et niisama nupule vajutades DSC ei ole ikkagi 100% disabletud. Kui tõene see on?

Re: e39 DSC ja ABS disable

Postitatud: 10.12.2019 14:59 09
Postitas Volum
Kui E38'l DSC nuppu vajutada, siis ei saa küll aru, et midagi piiratakse. (4.4 V8)

Re: e39 DSC ja ABS disable

Postitatud: 10.12.2019 15:16 47
Postitas strohher
e39 piisab ühest vajutusest ja kõik on maas peale absi

Re: e39 DSC ja ABS disable

Postitatud: 10.12.2019 18:01 44
Postitas venom
E38 millel asc nupp tundus mulle ka, et ikkagi külglibisemist jäi piirama ja abs pump nagu ragistas vahepeal. Kuigi oli välja lülitatud nupust.
Sama tundus ka 97.a 323-ega. Ka asc nupuga eksemplaar.

Igatahes abs relee välja ja siis ei tee kindlasti midagi enam.

Re: e39 DSC ja ABS disable

Postitatud: 10.12.2019 19:00 04
Postitas Tauri_J
ASC on tavaline veojõu kontroll. Külglibisemist see ei piira.

Re: e39 DSC ja ABS disable

Postitatud: 10.12.2019 19:26 10
Postitas venom
S214A Automatic Stability Control ASCT
E38 -l oli selline lisavarustuse listis ja see küll pidurdas kurvis kinni kui külg ette läks. ( või tõesti ei saanud ikka seda teha? Krdi ammu oli see auto ka 😄.)

Re: e39 DSC ja ABS disable

Postitatud: 10.12.2019 20:10 25
Postitas kurikristjan
DSC reguleerib piduritega. ASC opereerib veel lisadrosselklapiga, mis mootori hingest kinni võtab (ja seda ka mäest üles kohaltvõtul kuni väljasuretamiseni :D ), neil autodel ma ei ole täheldanud, et pidurid midagi teeks.
Niinimetatud uuekooli BMW külglibisemise kõige suuremaks piduriks on, andke andeks, minu meelest lahtine diferentsiaal.

Kaitsmeid ja releesid ei soovita välja tirida, sest ABS on siiski kasulik asi enamik juhtudel.

Re: e39 DSC ja ABS disable

Postitatud: 16.12.2019 16:38 09
Postitas iknowthatfeelbro
Inimestele, kes siiski peavad ennast paremaks auto kontrollijaks kui tagurlik 90ndate saksa tehnoloogia seda ealeski olla saab, annan teema lõpetuseks teada oma researchi tulemustest :)

Tundub, et DSC ja ABS saab disableda kindalaekas olevate kaitsemega (e39-l pole releed just kõige mõnusamasse kohta pandud ning kaitsmete väljatõmbamine hea variant seega).

Minul oli umbes analoogne kaitsmete tabel kindalaekas:
http://druttamchandani.com/wp-content/u ... iagram.jpg

DSC tule saab põlema kaitsmetega 8 ja/või 17 (31 mitte puutuda). DSC-i pidavat saama maha ka nupuvajutusega, kuid kaitsme väljavõtmine lisab mulle kindlust, et mingit segavat faktorit ikkagi peale ei jää nagu paljud on täheldanud.

ABS-i jaoks siis välja võtta kaitse 30 (jällegi, 31 rahule jätta, sest siis ei lähe auto käima). Ilma selle kaitsmeta ei vaheta automaat aga normaalselt käike nii, et daily drivemisel ei soovita :)

Re: e39 DSC ja ABS disable

Postitatud: 16.12.2019 17:12 02
Postitas mikuuu
E39 530d atm 2003 a. Korra dsc nuppu vajutada ja kôik peale absi maas. Tee või tagurpidi sõõrikuid.

Re: e39 DSC ja ABS disable

Postitatud: 16.12.2019 19:55 44
Postitas kurikristjan
No ja aitas ka see kaitsmetega jändamine või oli rohkem platseebo efekt?

Re: e39 DSC ja ABS disable

Postitatud: 16.12.2019 20:08 05
Postitas darkie
Korra vajutad siis mu arust täitsa maha ei lähegi. Hoia seda DSC nuppu natuke kauem all 3-5sek näiteks.

Re: e39 DSC ja ABS disable

Postitatud: 16.12.2019 22:04 17
Postitas mikuuu
darkie kirjutas: 16.12.2019 20:08 05 Korra vajutad siis mu arust täitsa maha ei lähegi. Hoia seda DSC nuppu natuke kauem all 3-5sek näiteks.
Kas see mitte e46 teema pole ?

Re: e39 DSC ja ABS disable

Postitatud: 17.12.2019 13:08 16
Postitas iknowthatfeelbro
No DSC ja ABS tuled said põlema ning ligipääs nendele kaitsmetele väga hea.

Seda kas DSC kaitsme väljavõtt parem, kui niisama nupust vajutamine ei oska aga öelda. Katsetada ka pole see aasta tõenäoliselt võimalik lume puuduse tõttu :)

Aga ABS läks raudselt maha. Isegi liiga palju, sest enam ei vaheta käike ka korralikult as I said nii, et automaatidele peaks leidma mingi parema lahenduse tegelikult (kui mul niisama viskab ABS-i tule põlema, siis samamoodi see enam ei sekku, kuid käiguvahetus jääb normaalseks). Esialgu aga käib see ka.