E60 turbiin lukus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
kkveskus
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 07.05.2017 12:20 41
Peamine sõiduk: E34 525I

E60 turbiin lukus

Postitus Postitas kkveskus »

Tere!
Mure siis järgmine, sai vahetatud turbiin ära, sest vana äl pöörde kõikusid jne, sain kasutatud aga töötava turbiini väidetsvalt. Vahetasin ära ja nüüd probleem selline, et kui kohapeal drive või R peale panna siis auto tahab kohe nii palju edasi sõita, et peab suhteliselt kõvasti pidurit peal hoidma ja pöörded langevad üsna palju, välja suremise äärel suhteliselt. Ühesõnaga turbiin hoiab ennast koguaeg lukus. Ei lase vedu tagant ära. On see tuebiin ka ikkagi läbi omadega või midagi muud viga?
Autoks 535D 2005a
Tänud ette
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E60 turbiin lukus

Postitus Postitas ttsys »

Ilmselt jah põlenud, aga on põhjust ka arvuti külge panna.

Kaugelt vaadatuna pigem need 2 kirjeldust;
"Worn Torque Converter Clutch
Automatic transmissions have a number of clutches located throughout the assembly. A torque converter clutch is responsible for locking the engine and transmission into direct drive.

If the torque converter has been burned by overheating, become jammed/locked up due to distortion or contaminants in the transmission fluid have damaged the friction material on it, then your car may stay in gear even though you come to a stop. The converter can also shake and not lock itself into direct drive if the friction material on the clutch plate has worn away.

Faulty Torque Converter Clutch Solenoid
A torque converter clutch solenoid regulates the amount of transmission fluid that the converter’s lockup clutch receives. If this electronic device can’t accurately meter the fluid pressure, then the lockup clutch will not work properly as a result of too much or too little fluid supply. This can result in loss of the direct drive function, poor gas mileage and engine stalling."

https://www.transmissionrepaircostguide ... converter/
kkveskus
Huviline
Postitusi: 89
Liitunud: 07.05.2017 12:20 41
Peamine sõiduk: E34 525I

Re: E60 turbiin lukus

Postitus Postitas kkveskus »

On selline turbiin üldse taastatav? Kumba lihtsam/odavam oleks taastada, kas turbiini millel pöörded kõiguvad või millel lukk peal koguaeg.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E60 turbiin lukus

Postitus Postitas ttsys »

Õige renoveerimine tähendab lõpptesti. Ilma testimata lasta sellist asja taastada on viga (loe: rumalus) ja seetõttu ei ole sisulist vahet, mis seisundis on katkine.
https://recro.eu/en/products/torque-converters/
TheDiegoMedia
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 08.05.2016 14:13 15
Peamine sõiduk: M550d
Asukoht: Tartu

Re: E60 turbiin lukus

Postitus Postitas TheDiegoMedia »

Recrost saad vahetusfondina uue vastu, keegi sinu oma eraldi taastama sulle ei hakka. Seega pole vahet, mille sinna saadad.
E61 2.5d 04’, E70 3.0d 11’, F11 M550d 13’
Kasutaja avatar
tamm20
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 19.06.2018 22:56 22
Peamine sõiduk: Bmw 530D

Re: E60 turbiin lukus

Postitus Postitas tamm20 »

Sama pulli teeb ka vale koodiga turbiin, omal nahal olen seda tunda saanud. Läks taastatud turbiin vale koodiga alla ja D või R peal metsik vedu taga, arvutiga vaadates 1-2-3-4 käigud kõik lukus ja kui 5-6 jõuab siis turbiin ei lukustu. Muidu sõidab normaalselt aga kohapeal kohe metsik vedu. Ehk panin sama koodiga turbiin alla mis enne oli(tellisin Recrost taastatud) ja käib nagu kell :)
Vasta