E61 2006 530 m57n2 dpf/egr delete

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
tkaldmae
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.10.2019 22:59 53
Peamine sõiduk: BMW E61 530
Telefon: 55681071

E61 2006 530 m57n2 dpf/egr delete

Postitus Postitas tkaldmae » 04.03.2020 14:14 27

Tervist!
Otsiks normaalset töökoda cõi inimest, kes teostaks antus autol dpf ja egr delete, koos välja programeerimisega. Samuti, kes teostaks katalüsaatori eemaldamist, antud eemaldatud asjad võiksin tagasi saada.


Oskab keegi öelda, mis võiks antud varuosade hinnad olla maha müües ?

Lugupidamisega
Kasutaja avatar
Artur_L
Huviline
Postitusi: 4234
Liitunud: 10.10.2007 18:04 41
Peamine sõiduk: Bnw
Asukoht: Narva

Re: E61 2006 530 m57n2 dpf/egr delete

Postitus Postitas Artur_L » 04.03.2020 14:23 13

A mis sa neist eemaldad, kui nad töökorras ja müüdavad on?
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/ F48 Lci
tkaldmae
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.10.2019 22:59 53
Peamine sõiduk: BMW E61 530
Telefon: 55681071

Re: E61 2006 530 m57n2 dpf/egr delete

Postitus Postitas tkaldmae » 04.03.2020 14:34 47

Dpf arvatavasti umbes, olen üle 3 korra juba töökojas käinud, et sund põletust käivitataks. Kuna auto läheb Chip tuningusse, siis tahaks need mured ära unustada.
Treiku
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 18.07.2017 21:50 46
Peamine sõiduk: BMW 530D E61
Asukoht: Tartu

Re: E61 2006 530 m57n2 dpf/egr delete

Postitus Postitas Treiku » 04.03.2020 16:35 39

Siis tasub töökoda vahetada, sest mittepõletamine on tagajärg, mitte põhjus. Isegi kui remap plaanis siis tasuks ikkagi viga esmalt üles otsida.

The following conditions must be fulfilled for a regeneration:

The coolant temperature must be in excess of 75 °C
the exhaust-gas temperature before the diesel particle filter must be greater than 240 °C
there must be enough fuel (fuel reserve indicator light is not lit up). Whenever the reserve lamp lights up, the regeneration process is suspended.
no fault codes from the air mass system, exhaust emission system and sensors must be saved in the DDE
The fault codes 480A / 245700 and 481A / 245800 must display the status "currently not present"
Constant driving speed above about 60 km/h (approx. 38 mph). The optimum speed is about 100 km/h (approx. 60 mph).
Eeldamine on kõigi pe**ekeeramiste ema.
tkaldmae
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.10.2019 22:59 53
Peamine sõiduk: BMW E61 530
Telefon: 55681071

Re: E61 2006 530 m57n2 dpf/egr delete

Postitus Postitas tkaldmae » 04.03.2020 22:34 26

Täna vahetasin ja sain sama vastuse mis kirjutasite. Emsaspäev lähen koos töökoja meistriga sõitma, pannakse arvuti taha ja vaadatakse, mis temperatuurini üldsegi mootor jõuab.
Treiku
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 18.07.2017 21:50 46
Peamine sõiduk: BMW 530D E61
Asukoht: Tartu

Re: E61 2006 530 m57n2 dpf/egr delete

Postitus Postitas Treiku » 04.03.2020 22:46 20

Ainuüksi temperatuuri vaatamiseks pole vaja arvutiga sõitma minna

Korralik diagnostika tuleb kindlasti kasuks.
Eeldamine on kõigi pe**ekeeramiste ema.
Kasutaja avatar
mastergut
Huviline
Postitusi: 767
Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
Peamine sõiduk: BMW 320i e46
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: E61 2006 530 m57n2 dpf/egr delete

Postitus Postitas mastergut » 04.03.2020 23:02 07

Normaalne töökoda ei eemalda filtrit. Hiljem ei maksa see auto enam midagi. Lihtsam on viga parandada ja filter pesta
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw
tkaldmae
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.10.2019 22:59 53
Peamine sõiduk: BMW E61 530
Telefon: 55681071

Re: E61 2006 530 m57n2 dpf/egr delete

Postitus Postitas tkaldmae » 04.03.2020 23:02 18

Autole tehakse ikka täielik diagnostika. Dpf pole hetkel ainuke muret tekitav probleem.
Aga tänud, temperatuuri vaadata ma ei osanud, video läks väga kasuks!
Vasta