e-34 520 kont+keemine
Postitatud: 22.10.2006 14:38 09
Sellinne mure siis.Sai endale antud isend soetatud.Kõik ilus kena kuni selle hetkeni kuni sai kont sisse lülitatud ja keeratud tempi regulaatorid maha et külma puhuma panna.Kõik toimis.Kont sai välja lülitatud sooja peale salongiõhk tagasi keeratud,ja sellest hetkest enam mootorit ei jahutanud.Temp kellas roomas punase peale ja ei muud kui tee äärde.Vedeliku tase ok.Sai siis aidatud asi ammutuntud abivahendi köie abil vajaminevasse punkti toimetatud ja esimene idee termostaadi taga.See välja mootor tööle ......ei midagi.Päästes vähe radika tagasivoolu ei tule sealt midagi.Teine idee nüüd veepump mida hakatakse lähipäevil maha võtma.Aga küsimuse mõte selles et ega juhuslikult kondi sisselülitamisel kont mingeid klappe niipidi ei saa seada et see mootori jahutuse vedeliku läbivoolu takistab????
Või siis tõesti lihtsalt samal hetkel kui puutusin kondi nuppu arvas veepump et tal on aeg pensionile minna?
Kuna varem pole bmw-d omanud siis teadmised sellest on sama suured kui koopainimesel televiisorist.Kasutades otsingut tundus küll et nende veepumbad ei ole kõige töökindlamad asjad.
Tänud ette vastajatele.
Vabandust ...lisaks siis veel et tegu m50b20 mootoriga
Või siis tõesti lihtsalt samal hetkel kui puutusin kondi nuppu arvas veepump et tal on aeg pensionile minna?
Kuna varem pole bmw-d omanud siis teadmised sellest on sama suured kui koopainimesel televiisorist.Kasutades otsingut tundus küll et nende veepumbad ei ole kõige töökindlamad asjad.
Tänud ette vastajatele.
Vabandust ...lisaks siis veel et tegu m50b20 mootoriga