K: E39 lsd

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
e-r-x
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 25.09.2010 12:08 46
Peamine sõiduk: 528i, E39
Telefon: 56492422
Asukoht: Tallinn

K: E39 lsd

Postitus Postitas e-r-x »

Oskab keegi nõu anda, kuidas kõige kergemalt ja odavamalt ning mõistlikumalt saab autole LSD lahenduse.

Kas midagi sellist nagu lingil oleks mõistlik, või oskate ehk muudmoodi suunata:

https://www.ebay.com/itm/Progressive-Li ... 6a26c28cfb
Kasutaja avatar
kurikristjan
Huviline
Postitusi: 437
Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 53858447
Asukoht: mandri keskel

Re: K: E39 lsd

Postitus Postitas kurikristjan »

Selle lingil oleva pasa peale ära küll raha kulutama hakka, tegu poolkõva asjaga.

Kui kindla peale ketaslukk olema ei pea, siis Quaife.
Tallis: E39 525d Touring, E30 325e, E38 750i, E39 530d 35d, E30 318is
Kasutaja avatar
e-r-x
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 25.09.2010 12:08 46
Peamine sõiduk: 528i, E39
Telefon: 56492422
Asukoht: Tallinn

Re: K: E39 lsd

Postitus Postitas e-r-x »

see maksab üle tonni ju :D
Kasutaja avatar
kurikristjan
Huviline
Postitusi: 437
Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 53858447
Asukoht: mandri keskel

Re: K: E39 lsd

Postitus Postitas kurikristjan »

Ega toimivat asja väga palju odavamalt ei saa ka.
Võid otsida M5 LSD sinna või lasta treialil läbi ussimunni vanema põlvkonna difrist element E39 korpusesse ratsida. Või otsid kõige rohkem meenutava/lubava korpusega asja ja ratsid selle auto alla.
Tallis: E39 525d Touring, E30 325e, E38 750i, E39 530d 35d, E30 318is
Kasutaja avatar
m2x
Huviline
Postitusi: 626
Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
Peamine sõiduk: E39 530d Touring
Asukoht: Neli ratast õhus...

Re: K: E39 lsd

Postitus Postitas m2x »

See jama pole isegi ketaslukk… Mingi Phantomi edasiarendus, aga arvestades et välismaal öeldakse selle kohta "More phantom than grip", üks vend sai esiveduse hondaga lukuks 2%, siis eriti ei näe mõtet vaeva näha. Oleks mingi vanakooli hõõrdkettapaki variant olemas, siis veel. Otsin isegi 530d jaoks midagi, aga pmst bolt-on ongi ainult quaife mõistlik. Teise variandina on ise inseneriks hakata ja midagi kokku klopsida kättesaadavatest juppidest (mingi teine sisu selle koja sisse ehitada, teine differ üldse alla aretada vms lahendus) aga see eeldab vähemalt tuttavat treialit ja kas lõpptulemus odavam tuleks on omaette küsimus.
Edit: Üks härra jõudis sama mõttega sekundi ette :)
Vasta