525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
aprill27
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 22.05.2013 01:32 34
Peamine sõiduk: BMW 316I

525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas aprill27 »

Oskab keegi soovitada, mis suunas vaadata.

Auto hakkas ükspäev tühjast kohast jõudu kaotama, natuke läheb aega mööda ja korras.
Ei ole vahet kas äsja käivitasid auto või sõidu keskel, võib juhtuda igal hetkel ja kaduda igal hetkel. Külmema poolse mootoriga ei kipu tegema seda ja teinekord saab tunde sõita.
Vea ilmnedes vahetasin kollektori tihendid, puhastasin kogu kolle kupatuse, panin uued pöördklapi pimedad (vanad olid homemade, peale vaadates tundus, et sees, sp kogu projekt üle tehtud saigi) , kontrollisin turbo, kontrollisin vaakumid , blow by filtri asemel separaator.
Pihusti näitajad 0,1 ja 0,2 vahel. Muud näitajad ka inpaga korras. Ainuke error trosselklapp, ju õlist üle ujunud aga see ei tohiks seda põhjustada ? Samas peaks too aitama dpf põletada?
Auto ei tee imelikke helisid , ei tossa sumpsist, ainuke asi mis muutub on, et hääl muutub selle ajal vee aluseks tagant sumpsi otsast (salongi kuulda ).Gaasi andes oleks justkui turbo mingi lisa ülekande otsas, väga raskelt kerib pöörded üles ja momenti pole kiirendades. Dpf ei anna veateateid , aga arvan ise selle potensiaalseimaks põhjustajaks. kellelgi midagi sarnast äkki olnud, oskab suunata ? Mingi pihusti teeb ka koormuse all kerget lõginat aga imelikul kombel näitajad ei ole mööda. On kindlasti pihusti heli. Aga ei tea kas natuke klõbisev pihusti põhjustaks totaalse jõu kao.
Armatuuris midagi ei põle, erroreid
ei ole inpaga va mainitud trossel.

Auto 2005 e61 2.5 130 kw manuaal. Ls 271k
Kasutaja avatar
unicoil
Huviline
Postitusi: 718
Liitunud: 06.02.2013 22:31 25

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas unicoil »

Kui drosselklapp hakkab valel ajal sulguma, siis see võib kindlasti põhjustada jõu kao, mootor ei saa õhku peal. Dpf-i toimimisega/regeneratsiooniga ka drossel otseselt seotud, alustada kõige pealt ilm selgest veast. Kiirendusel lagisev pihusti viitab sellele, et kütuse kogus on liiga suur, tühikaigu ühtluse test seda ei näita, selleks vaja pihustid stendida.
Tallinn 56285704
mike1
Huviline
Postitusi: 708
Liitunud: 15.09.2003 15:04 12
Telefon: 56052094

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas mike1 »

Õhukulu testi ju võimalik teha, drosseli testi samuti, dpf-vasturõhu andmeid vaadata jne. Laginat põhjustab samuti liiga vähe õhku - sama tulem, mis liiga palju kütust. Mida õhukogused teevad, mida turbo rõhk teeb? Jne.
56052094
Kasutaja avatar
aprill27
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 22.05.2013 01:32 34
Peamine sõiduk: BMW 316I

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas aprill27 »

Kõik näitajad nii kohapeal kui sõites normi piirides. Kahjuks pole olnud võimalik diagnostida vea ajal. Täna avastasin, et kütte filter annab ka veateate. Vahetan filtri ja drosseli ära ja vaatan, mis saab, pihusti näidud olid ka läinud 0.2-0.8 varasema alla 2 asemel. Ehk veab ja saab filtri vahetusega korda :) (vahetatud viiamati aasta tagasi ei kahtlustanud seda esialgu).
Klapp on koguaeg lahtises asendis, võtsin ta täna lahti ujus õlist, puhastasin ja tinutasin kaitsme kokku tagasi. Kahjuks mul sellega õnneks ei läinud, aga kui kellelgi huvi siis saab elektroonika bloki lahti saagides nurkadesse sälgud , sees on 2 ja 3 klemmi taga plaadil olev kaitse selline s kujuga. Tüüpviga. Võib lihtsasti asja saada kui veab , 1h tööd.
Kasutaja avatar
aprill27
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 22.05.2013 01:32 34
Peamine sõiduk: BMW 316I

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas aprill27 »

Äkki kellelgi veel ideid?
Kütuse Filter sai vahetatud.
Trossel sai vahetatud.
Miskipärast annab kütuse filtrile ikka veateadet. Peaks ta tuvastama seda liiga madala survega? See soojendi seal ees võib seda põhjustada?

Asi on hullem kui varem, nüüd 2 käiguga juba jõnksutab sujuva kiirendusega.Kui gaas järsult põhja panna siis auto kiirendab (alates ala 2000 rpm) aga alla selle on tõsiselt uimane. Maanteel 100 sõites tunned gaasi hoides kuidas poob kinni aegajalt kuigi rpm ega kiirus ei muutu. Püsikaga kiirendab auto paremini (50 pealt 10 kaupa üles lükata). Ehk gaas lahti lastes ja uuesti järsult vajutada palju parem kui sujuvalt.
Mõistus otsas. Käib väga vaikselt ja käivitub probleemideta. Autol 6 manuaal kast.Turbol lekkeid pole, lõtk miniatuurne.
Ainsad veateated kytsi filter ja õlitaseme andur.Armatuuris midagi ei sûtti.
Suured tänud kui oskad suunata.
Kasutaja avatar
Artur_L
Huviline
Postitusi: 4678
Liitunud: 10.10.2007 18:04 41
Peamine sõiduk: Bnw
Asukoht: Narva

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas Artur_L »

Õhulugeja?
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas patrik »

See kaitse põleb põhjusega läbi, kui asendad sillaga, võib ajukarbis kaitsme maha põletada. Miinimum oleks pidanud mikromootori korralikult puhtaks tegema seest.
Ja viga ei ole drosselklapis ning inpaga seda sa ei leia
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
aprill27
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 22.05.2013 01:32 34
Peamine sõiduk: BMW 316I

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas aprill27 »

patrik kirjutas: 08.07.2020 07:37 24 See kaitse põleb põhjusega läbi, kui asendad sillaga, võib ajukarbis kaitsme maha põletada. Miinimum oleks pidanud mikromootori korralikult puhtaks tegema seest.
Ja viga ei ole drosselklapis ning inpaga seda sa ei leia
Nõustun sinuga täielikult et see porno fix. Sai “uus” kasutatud pandud kuna fix ei toiminud. Vähemalt sureb rahulikult välja nüüd.
Panin reedeks privaloni aja (elan pärnus), aga oli tegelt 100 muud plaani selle kuu jaoks, keegi veel midagi pakkuda oskab kuulan huviga.
Tegin kiire video ka, igavusega vaatamiseks.
Kogu selle asja vältel on kütusekulu jumala ok, auto ei tossa, ei tee hääli, ei värise, lihtsalt ei liigu.



Päikest ! Loodetavasti teil autod korras :)!
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4344
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas PeeterA »

Videos ütlesid, et õhukogused ja rõhud on normi piires. Millest seda järeldad?
INPA Nominal/Actual välja näitude järgi?
https://www.youtube.com/watch?v=2Ci_H8KZBFk
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
aprill27
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 22.05.2013 01:32 34
Peamine sõiduk: BMW 316I

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas aprill27 »

Sõidan homme pärnu tagasi, loodan, et auto elab selle üle :cool:.Selline tunne et see olukord kurnab räigelt turbot ja mootorit ..

andmed võtsin oma mälu järgi , mis on normi piires, aga praeguseks on seis palju hullem, ehk loeb midagi seekord välja.Kogu info vaatasin inpaga ja. Ei oska paremini.
Kas vaakum pumba viga põhjustaks sellise käitumise ? Madala rpm poob/jõnksutab, väga kehv minek.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4344
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas PeeterA »

INPA's ju näitab ära, palju moto aju soovib kütuserõhku, turborõhku ja õhumassi igal ajahetkel ning mis seis tegelikult on.
Kui Haapsalust läbi tulla viitsid, võin üle tsekata, mis imeviga see siis on :mrgreen:
tel. 51 949 859
TheDiegoMedia
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 08.05.2016 14:13 15
Peamine sõiduk: M550d
Asukoht: Tartu

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas TheDiegoMedia »

Jään samuti imevea lahendust ootama! :roll:
E61 2.5d 04’, E70 3.0d 11’, F11 M550d 13’
Kasutaja avatar
Tauri_T
Huviline
Postitusi: 729
Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
Asukoht: Läänemaa

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas Tauri_T »

Kui auto nagunii Tallinnas oleks võinud mõnel spetsialistil ùle vaadata.
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas Volum »

TheDiegoMedia kirjutas: 08.07.2020 23:15 59 Jään samuti imevea lahendust ootama! :roll:
Kuule ega 525d ei peagi liikuma, pole enam esimeses nooruses. :mrgreen:
Buumer Auto / 53302262
Kasutaja avatar
aprill27
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 22.05.2013 01:32 34
Peamine sõiduk: BMW 316I

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas aprill27 »

Tööaja sees mitte kodukandis väga keeruline leida aega.

Auto käis siis täna spetsialiseerunud kohas(privalonis) ning vastuseks sain, et auto on korras. Ainuke viga, et turbo mingitel hetkedel ei saa pööret nii kiiresti üles kui vaja. Väga kahtlen, et see põhjustaks jõnksutamist madalal kiirusel ja suurt jõu kadu juba enne 2000 rpm. Ei ootagi, et see auto mingi räigelt liiguks aga äkitselt hakkas ta palju kehvemini liikuma seega midagi pidi juhtuma... Turbol lõtku iseenesest pole.

Suureks miinuseks oli muidaugi see, et hommikul kui auto võtsin oli ta äkki maagiliselt korras.Seega jõudis nendeni see auto normaalselt sõites. Õhtul koju jõudes veel just poos ja jättis vahele kiirendades. Ütlesid sama, mis mina muidu varem, et näidud on korras ja mingeid lekkeid ei ole. Et sõitku ma julgelt...

Järgmine reede teise kohta kontrolli auto, kus tuttav töötab, julgen sinna kauemaks ta jätta. Annan kohe teada, kui saan info, mis tal viga võiks olla.
Kasutaja avatar
Tauri_T
Huviline
Postitusi: 729
Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
Asukoht: Läänemaa

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas Tauri_T »

Tallinnas tuleb mike1 kohale kuhu vaja minu arust, väga hea teenus.
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas Volum »

Turbo el juhtimise rike.
TheDiegoMedia'l on tema sõnul samasugune probleem. Olen teinud sadu kordi air mass system teste, korra olen saanud turbo juhtimise viga. (Ühest korrast vea tekkimisel piisab) Paar nädalat tagasi oli egr jahuti tahmaleke, kardan muidugi, et see MAF'ile tegi ka liiga. Peale seda oli ka MAF'i viga sisse tulnud, aga vahetult enne MAF'i viga tekkis turbo juhtimise viga. Turbo mehhaaniline pool pole ka kiita. Vahetust pole veel toimunud.
Külmalt või vihmaga sõites käib hästi.
Buumer Auto / 53302262
TheDiegoMedia
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 08.05.2016 14:13 15
Peamine sõiduk: M550d
Asukoht: Tartu

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas TheDiegoMedia »

Algas see probleemi otsimine ikka suhtumisega:
Volum kirjutas: 10.07.2020 10:27 35
TheDiegoMedia kirjutas: 08.07.2020 23:15 59 Jään samuti imevea lahendust ootama! :roll:
Kuule ega 525d ei peagi liikuma, pole enam esimeses nooruses. :mrgreen:
Eks hakkasin isegi juba kartma, et näen luulusid. Sest isegi kui minujaoks masin oli selline nii ja naa, ei näidanud samal ajal arvuti mitte midagi. Muu vea iseloomustus kattub suhteliselt 1:1 antud teema algataja omaga v.a see puterdamine. Ka minu esimeseks erroriks oli kütusefiltri ummistus, mis oli kuuaega tagasi vahetatud (mann). Mure süvenes koos egr vahejahuti tahma lekkega. Kuna masinal all ka siiani dpf, siis sai vahepeal ka sinna hakatud vaatama, aga see pool tundub korras olevat viimaste testimiste näitel. Kuumade ilmadega probleem süvenes, jaheda ja eriti niiske ilmaga on auto nagu uus.

Siinkohal mainin ära ka selle, et inimeste suhtumine autodesse on erinev. Mõni sõidab 5 a. ja ütleb, et kalla ja talla, teine istub sellisesse masinasse ja kirjutab paar A4 lehekülge vigadest, mida kuuleb ja tunneb. Minu auto minek on probleem ainult minujaoks, keegi teine sellest siiani aru pole saanud. Kasutaja volum saab kindlasti oma närvirakke seal veel kulutada :lol: :roll:
E61 2.5d 04’, E70 3.0d 11’, F11 M550d 13’
Kasutaja avatar
aprill27
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 22.05.2013 01:32 34
Peamine sõiduk: BMW 316I

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas aprill27 »

Leidsin netist sama veaga inimese.
Samad sümptomid, mul hakkas samuti auto jamama peale soojade ilmade tulemist. Kirjeldus tal 1:1 sama. Kahjuks kindlat lahendust pole ja tundub, et neid inimesi veel kellel sama jama, et vigu pole ja auto ei kiirenda sujuvalt, pole kuskilt lahendust leidnud ainult.

https://forum.bmw5.co.uk/topic/31436-un ... eleration/

Seal on soovitatud muuta egr-i mapi 40 peale .
Ilmselt viga tulebki kuskilt sealt poole pealt. Proovin hiljem võtta vaakumi egr küljest lahti ja vaatan, mida auto teeb.
Päikest !
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas Volum »

Egr on tagajärg, mitte põhjus. Sellesse ämbrisse olen ühe korra juba astunud.
Buumer Auto / 53302262
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas priitv8 »

Kui see on N57TU millel VNT turbo ja sellel elektroonikaplokk otse turbo korpuse küljes, siis olen näinud sarnast jama M67 turboga. Seal lagunevad viikude punktkeevitused ära, mis ühendavad keraamilise trükiplaadi pistikuga.
Tolle 740d remondiraha kulus turbo mahavõtmisele ja pealepanemisele. Karvade tagasiühendamine plaadi külge tehti aitäh eest.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
aprill27
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 22.05.2013 01:32 34
Peamine sõiduk: BMW 316I

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas aprill27 »

Volum kirjutas: 12.07.2020 00:41 01 Egr on tagajärg, mitte põhjus. Sellesse ämbrisse olen ühe korra juba astunud.
Nõustun ja mõistan nagu dpf il gi ei ole dpfi ummistus põhjus vaid tagajärg.

Kuid egr i vaakumi eemaldus ei muutunud mitte midagi. Eks järgmisena peab proovima maf i lahti ühendada, ei taha linnas võtta pole inpat käepärast, et hiljem kustutada. Mõistus nii otsas lihtsalt :/ Reedel maksin ka 45 eur et kuulda, et auto korras, et see sellise läbisõidu juures ei olegi uus(Õige ls ...279k..., tean autosid mis 500 peal käivad paremini).Jooksutasid nad kõiki teste. Maksaks enne 400 vms et korda saada mitte niisama maha visata...Nagu ilmselgelt pole uus ja ta ise seal sõidab 2018a 3 seeriaga ja itsitab aga viga ilmnes järsku ja nüüd on auto koguaeg jõuetu alla 2000 rpm. Teeb sellist böö tooni ka vahepeal, nagu oleks vee all.Kohapeal käies on ka mürarohkemaks muutunud .Sumpsi ots on ka tahmaseks muutunud ,kütusekulu on tõusnud. Viga peab olema õhu/kütuse segus minu aju järgi.

Pean teisp tööga seoses saarde sõitma, kui keegi saaremaal või pärnus tahab tasu eest hinnata seda autot andke teada. Tahaks korda saada enne kui ala uut motot vajab, eks elaks selle ka üle lihtsalt jabur.
54543775 Mihkel
oja86
Huviline
Postitusi: 1036
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas oja86 »

Nagu sa ise kirjutasid oled nõus maksma kasvõi 400 et auto korda saada. Mine tallinna patriku juurde. See auto oleks ammu korras kui oleksid sinna kohe läinud.
BMW g11 740e M Sport
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas Volum »

Ütlesin ju milles viga, MAF ei tee selliseid trikke. :D
Buumer Auto / 53302262
Kasutaja avatar
aprill27
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 22.05.2013 01:32 34
Peamine sõiduk: BMW 316I

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas aprill27 »

priitv8 kirjutas: 12.07.2020 12:51 27 Kui see on N57TU millel VNT turbo ja sellel elektroonikaplokk otse turbo korpuse küljes, siis olen näinud sarnast jama M67 turboga. Seal lagunevad viikude punktkeevitused ära, mis ühendavad keraamilise trükiplaaduui pistikuga.
Tolle 740d remondiraha kulus turbo mahavõtmisele ja pealepanemisele. Karvade tagasiühendamine plaadi külge tehti aitäh eest.
mootoriks m57 millel on tõsi elektrooniline turbo.
Volum kirjutas: 12.07.2020 14:46 45 Ütlesin ju milles viga, MAF ei tee selliseid trikke. :D
vabandust , vastus jäi alguses 2 silma vahele... Kas turbo el rike põhjustaks jõnksutamist juba 1500rpm ringis? Kui logida siis, kas kuidagi on võimalik seda välja lugeda ?
oja86 kirjutas: 12.07.2020 13:56 55 Nagu sa ise kirjutasid oled nõus maksma kasvõi 400 et auto korda saada. Mine tallinna patriku juurde. See auto oleks ammu korras kui oleksid sinna kohe läinud.
Küsimus on rohkem ajas kui rahas, et võōras linnas autot remontida. Olen ise küll sauelt pärit ja saaks seal olla aga väga ebamugav on leida aega tallinna remonti viimiseks. Aga tänud vastuse eest arvestan vôimalusega.
TheDiegoMedia
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 08.05.2016 14:13 15
Peamine sõiduk: M550d
Asukoht: Tartu

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas TheDiegoMedia »

Patric ju öelnud, et sellise vea tuvastamine 15min. Lepi kohtumine kokku ja sõida läbi, ilmselt kulub vähem aega/raha/närve kui mitme venna ennustamisele.
E61 2.5d 04’, E70 3.0d 11’, F11 M550d 13’
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas Volum »

aprill27 kirjutas: 12.07.2020 16:43 45 vabandust , vastus jäi alguses 2 silma vahele... Kas turbo el rike põhjustaks jõnksutamist juba 1500rpm ringis? Kui logida siis, kas kuidagi on võimalik seda välja lugeda ?
Kui graafiliselt salvestad ja oskad vaadata, siis on võimalik välja lugeda.
Buumer Auto / 53302262
Kasutaja avatar
aprill27
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 22.05.2013 01:32 34
Peamine sõiduk: BMW 316I

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas aprill27 »

LAHENDUS:
Suured tänud chipiga tegelevale simole pärnust, kes oma vabast ajast logis minuga tund aega autot heast tahtest.

2 asja logisid mööda.
1. õhulugeja (näit 60% vale @1500-2000rpm,pistiku tagant võttes kadus uimasus autol ja näit oli ka lähemal normile)
2. Nagu eelpool mainiti , turbo el juhtimine on uimane. Oli parem ilma õhulugejata. Sellegi poolest oli klapp liiga kaua kinni,õhulugeja küljes olles oli 1500 rpm juures oli norm näit 1 bar ringis, mul oli klapp 94% kinni ja näitaja 0.2 bar juures . Avanaes alles 2100 peal normilt ja 2600 alates oli näit, mis pidi.

Õhulugejata reageeris turbo kiiremini, aga ikka mitte ideaalselt. Samas andis ta selle seadega ka natuke rohkem kütust kui vaja(Õhulugejata) mis võis aidata lihtsalt vigasel turbo el poolel paremini toimida.

Kas eelpool olnud isikutest, kes oskasid täitsa õigesti viga arvata, teab kedagi või oskab ise, teha el turbo juhtimisele taastust? Turbiin mul turbol korras, väga minimaalne lõtk .
-myyr-
Huviline
Postitusi: 2323
Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
Peamine sõiduk: E46
Telefon: 56846122
Kontakt:

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas -myyr- »

Pilt

Ala 1600rpmi juurest o tõesti ~1bar puudu :mrgreen:
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: 525 2005 , suvalisel ajal jõu kadu

Postitus Postitas Volum »

aprill27 kirjutas: 12.07.2020 18:26 08 Kas eelpool olnud isikutest, kes oskasid täitsa õigesti viga arvata, teab kedagi või oskab ise, teha el turbo juhtimisele taastust? Turbiin mul turbol korras, väga minimaalne lõtk .
Taastada? :lol: Uus turbo on mõistlik paigaldada. :D
Buumer Auto / 53302262
Vasta