E39 ASC5.7 õhutamine ISTAga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
wwatu
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 09.11.2014 18:44 02
Peamine sõiduk: E39 525D

E39 ASC5.7 õhutamine ISTAga

Postitus Postitas wwatu »

Tegemist 00 aasta E39'ga, aga DSC asemel on ASC, TIS'is õhutamise kohta kirjas Call up service function ”Bleeding ABS/ASC+T hydraulics”. Kahjuks hetkel toimivat DISi pole et proovida kas see funktsioon on seal olemas, küll aga on toimiv INPA ja ISTA, INPAs eraldi õhutamise jaoks valikut pole, on vaid järgnevad valikud, ja ISTAs on miskipärast vaid DSC õhutamise valik, kuigi tegemist ASC mooduliga ja õhutamist teha ei lase.

Pilt

Küsimus, et kas ja mis järjekorras peaks INPAs aktiveerima või saab ka ilma aktiveerimata süsteemi õhutatud? Praegu olen proovinud õhutada samas järjekorras ja meetodil nagu TISis kirjas, st anumale mitte rohkem kui 2bari survet ja siis õhutada, aga pole päris see, tunne et kuskil on õhk ikkagi sees. Hetkel pidurid toimivad nagu peab, aga tühja maad on palju enne kui pidurid võtma hakkavad, kuigi äkkpidurtust saab teha ja töötavad, lihtsalt kuidagi pehmed.
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: E39 ASC5.7 õhutamine ISTAga

Postitus Postitas Volum »

Kasutasid vasest torusi?
Buumer Auto / 53302262
Kasutaja avatar
wwatu
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 09.11.2014 18:44 02
Peamine sõiduk: E39 525D

Re: E39 ASC5.7 õhutamine ISTAga

Postitus Postitas wwatu »

piduritorud on vasest jah kui seda mõtled, kõik 6 voolikut on vahetatud, ees uued zimmermanni kettad klotsid, liugurid, piduri peasilindrile sai pandud ka uus remondikomplekt, seest nägi välja tutikas, ilus puhas, taga ainult mingit vanad meyle klotsid, andurini pole kulunud, panen nüüd taha ka uued brembo klotsid ja proovin uuesti õhutada, sellest ka küsimus.
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: E39 ASC5.7 õhutamine ISTAga

Postitus Postitas Volum »

Vask on pehme materjal, sestap tundubki pedaal käsnataolisena.
Buumer Auto / 53302262
Kasutaja avatar
wwatu
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 09.11.2014 18:44 02
Peamine sõiduk: E39 525D

Re: E39 ASC5.7 õhutamine ISTAga

Postitus Postitas wwatu »

Küsimus jääb siiski samaks, on mingit võimalust ISTAga esile kutsuda õhutamise funktsiooni? ISTA pakub küll seda, aga function selectionis chassise all on miskipärast siiski DSC57, mitte ASC ja bleeding valik ei toimi.
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: E39 ASC5.7 õhutamine ISTAga

Postitus Postitas Volum »

Pead eraldi abs plokki sisse minema.
Buumer Auto / 53302262
Kaupo_K
Huviline
Postitusi: 1074
Liitunud: 29.12.2009 18:25 45
Peamine sõiduk: 530D
Asukoht: Ravila

Re: E39 ASC5.7 õhutamine ISTAga

Postitus Postitas Kaupo_K »

Kui piduriasjad ilusti tihedad, siis piisab reeglina mõnest korrast tugevast korrast abs rakendumisest ja piduriringi õhutamisest ning ongi tehtud. Võib olla oled äkki kannatamatu ja tahad kohe ühe laksuga õhku kätte saada. Teoorias on see reaalne aga praktikas mitte. Minul vähemalt on nii. Mõni mull tuleb alati 2 või 3 korra õhutamise käigus.
Kasutaja avatar
wwatu
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 09.11.2014 18:44 02
Peamine sõiduk: E39 525D

Re: E39 ASC5.7 õhutamine ISTAga

Postitus Postitas wwatu »

Volum kirjutas: 07.11.2020 10:11 18 Pead eraldi abs plokki sisse minema.
seal valikud puuduvad, ainult delete fault memory vms, service functions all bleeding olemas, aga kutsudes ütleb et job not found, samas vaatasin et mingi teine test oli proovimaks kas absi pumba torud õigesti ühendatud, selle sai küll igat nurka veidi käristada
Kaupo_K kirjutas: 08.11.2020 18:46 55 Kui piduriasjad ilusti tihedad, siis piisab reeglina mõnest korrast tugevast korrast abs rakendumisest ja piduriringi õhutamisest ning ongi tehtud. Võib olla oled äkki kannatamatu ja tahad kohe ühe laksuga õhku kätte saada. Teoorias on see reaalne aga praktikas mitte. Minul vähemalt on nii. Mõni mull tuleb alati 2 või 3 korra õhutamise käigus.
taha läksid brembo klotsid ja peale vahetust sai ka murul lastud gaas põhjas et asc rakenduks, samuti paar pidurdust, seejärel õhutatud tis'i järgi(va siis ista/dis protseduur), tagant tuli küll paar väikest mulli välja veel, eest mitte midagi, sai ka piduripedaali pumbatud paar korda kui õhutuskruvi lahti ja surve paagil peal, läks nagu veidi paremaks, ei tea kas klotsidest või uuesti õhutamisest, aga pole nagu ikka see, tunne et kuskil siiski paar mulli vahel, sest et töötava mootoriga pidurit pumbates läheb lõpuks kivikõvaks küll
urks
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
Peamine sõiduk: BMW f11 530D
Asukoht: Harjumaa, Rae vald

Re: E39 ASC5.7 õhutamine ISTAga

Postitus Postitas urks »

arvata on, et sul ammu õhutatud, Pehmemaks jääb pedaal kui panid mõned vasest torud.
Kasutaja avatar
allstarz
Huviline
Postitusi: 405
Liitunud: 15.02.2010 14:05 34
Peamine sõiduk: BMW E61
Asukoht: Tallinn

Re: E39 ASC5.7 õhutamine ISTAga

Postitus Postitas allstarz »

Ma ei saa sellest vasetoru teemast aru. E61 mul kõik vahetatud vase vastu ja no ei ole erinevust varasemaga kui olid tehase toruz veel. Kõik 4 ratast on vask.
Kergelt pidurdades ei ole ju erilist rõhku torudes, et see nõ paisuks vms :D
Vasta